Aglayarak uyumak😿

144 10 11
                                    

Rodrick'in anlatimi:

Emily teyze yani Elizabeth'in annesi bugun eve donuyor. Ve bu da benim gitmeme sebep oluyor. Gitmek istemiyorum amaa.

Beth'in yaninda durmak huzurlu hissettiriyor. Saclarimi ormesi, beni gorunce kizarmasi, kokusu, kendi gibi davranmasi, gulusu cok hosuma gidiyor acikcasi.

"Beth ben artik gitmeliyim. Emily teyze bikac saate gelir zaten" "E kalsaydin biraz daha" "Yok Sen Yat dinlen Ben gideyim zaten yan ev" "Peki madem Sen bilirsin" deyip kollarini acti.

SARILMALI MIYIM SIMDI??? OF NE DIYORUM BEN TABIKIDE SARILACAGIM!

Beth'in yanina gittim ve kollarimi beline sardim ve sıkıca sarildim, kokusunu icime cektim. O da kollarini boynuma dolamis benim gibi anin tadini cikariyordu.

VE BILIN BAKALIM NOLDU?!

Emily teyze salona bodozlama girmesin mi? Anin butun tadi tuzu kacti. Neyse iste oyle olunca hemen ayrildik ve Ben evime gectim.

Elizabeth'in anlatimi:

Rodrick gidecekken benim de sasiracagim bisey yapip kollarini sarilmasi icin actim ve o da sarildi cok sukur(iman power🧕) Sarilmasaydi cok pis got olurdum ne yalan soylim.

Her neyse sorun bu degil zaten. mis gibi sarilirken annem baskin yapiyo gibi eve dalmasin mi? Butun romantiklik kacti yani. Bide imalarda bulunuyo annem Rodrick gittikten sonra.

"Oo sizi de yanliz birakmaya gelmiyo"
"Ane ne diyon ya"
"O sarilma neydi diyorum"
Bunlari siritarak soyleyip daha da sinirimi bozmaya calisiyordu. "Ben odama gidip elektro gitarimi calicam Anne Rahat birak benii"

Rodrick'in gitmesi uzerinden yaklasik bi 4 bucuk saat sonra odamin cami tiklatildi. Villa oldugum icin ikinci kattaki odamin camina cikmak o kadar da zor degildi. Cama hemen gidip kim olduguna baktim ve Rodrick.

Fakat tek sorun gozlerinin fazla kizarmis olmasiydi. Hemen cami actim ve onu iceri aldim. Bi Anda bana sarilmasiyla ne oldugunu anlamadim. "Rod iyi misin? Noldu?" Ben soru sorunca daha cok aglamaya basladi. Hemen yatagimin ustune oturduk ve dizime yatirdim. Daha once de olmustu aynisi.

//FLASHBACK//

Liseye yeni basladiklari zamanlar okuldaki bazi serseriler Rodrick'e bi "saka" yapmislardi. Ve bu saka ise rodrick'in cantasina gizlice uygunsuz bi dergi koymakti. Yaptilar da ve bu dergiyi aksam rodrick'in babasi gorup onu cok fena azarlayip cezalar vermisti. Rodrick ise ne kadar derginin kendisinin olmadigini soylese de evdeki kimseye kendini inandiramamisti. Bu uzuntu ve caresizlikle gizlice Beth'in camina gidip onun sayesinde sakinlesip morali yerine gelmisti.

//FLASHBACK END//

Rodrick'in dizime yatirdiktan sonra hickirarak aglama sesleri esliginde saclarini oksuyordum.

Biraz sure gectikten sonra rodrick'in aglamasi durmustu. Hatta dizimde uyukluyordu resmen. Uyanmasi için sesleniyordum fakat o ise hiriltidan baska bi ses cikarmiyordu.

"Rodriickk! "

"Hıııı"

"Rodriiick uyan! "

"Hıhıı"

O sirada aklima rod'un fotografini cekmek geldi ve cektiim, cok tatli duruyoduu!

Rodrick dizimde yatarken onun yuzunu inceledim ama daha sonra sıkıldım ve yatagimin yaninda olan calisma masama uzanip kitap aldim ve okumaya basladim.

Yaklasik bir Saat sonra Rodrick uyandi ve Bana yaninda oldugum için tesekkur edip gitti.

Aslinda rodrick gercekte Boyle biri kibar, aglamaktan korkmayan, anlayisli kucuk cocuk gibi ve Ben bu rodrick'i seviyorum.

Arkadaslarimi yaninda agzi bozulan, kendini buyuk goren, okuldaki populer oldugu için simarik hallerini sevmiyorum. Ve Boyle biri gibi davrandigi için onun adina uzuluyorum acikcasi.

Benim sevdigim rod'u cok cok az kisi biliyo. O yuzden herkes Rodrick'e cok havali, soguk kanli gozuyle bakiyor dogal olarak. Her neyse Rodrick gittikten sonra pijamalarimi giyip yatagima yattim.


~1 HAFTA SONRA~

Saat gece 23.35 idi. Annem uzun zamandir gormedigi lise arkadaslariyla disaridaydi. Bu yuzden evde yanlizdim. Kapi caldi ve annem gelmistir diye Kapi deligine bile bakmadan direkt kapiyi actim.

VE KARSIMDA KIMI GOREYIM?!
RODRICK HEFLEY!

Hayir hayir rodrick'in gelmesi sorun degil. Sorun, benim yazlik pijamalarimla rodrick'e rezil olmam!

Bi saniye. Rodrick sarhos mu?? Oha evet rodrick sarhos! Sasiriyorum cunku ilk defa onu Boyle goruyorum.

Kapiyi actigimda kapiya koluyla yaslanmis, yuzunde ki capkin bakisla cekici gozukmedigini soylesem yalan olur. Kombini ise beni sasirtti. Siyah kargo pantolon ustune de siyahli yesilli bi bol tisort ile hos gorunuyordu.

"selam prenses"
"Rod Sen sarhos musun?"
"ne onemli vaar"

PRENSES?! NE ARA "BUCUR" DEN "PRENSES"E ATLADIK PARDON??

" iceri gelmek ister misin? kahve yaparim kendine gelirsin hem. "

" valla Bana uyar"



Eveett! Yuzyillar sonra bolum atiyorum gene. Ama su siralar yapacak hicbiseyim yoktu. Sonra aklima kitap yazdigim geldi BSJDHJSDHSNHD. Herneyse bundan sonra daha cok bolum atmaya calisicam ama aklima cok Olay gelmiyo sizin akliniza geliyosa yazin asklaarr!
YORUM ATMAYI VE YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIINN💌

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝙎𝙝𝙚'𝙨 𝙢𝙮 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙨       •rodrick heffley •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin