0.4

405 90 88
                                    

Taehyung

Kapının kilitlenme sesi kulaklarıma dolarken, oturacağım koltuktan kapıya doğru çevirdim başımı. Kaşlarım refleks olarak çatılırken koltuğa oturamadan kapıya doğru ilerledim.

Elimi kapı kulpuna attım. Gerçekten de kapıyı üzerime kilitlemişlerdi. Jay'e yapmasını söylediğimin tam tersini büyük ihtimalle onunla birlik olup bana yapmıştı.

Yüzümde öfkeli bir sırıtış oluşurken ellerimi enseme atıp sabır dilercesine saniyelik olarak kapattım gözlerimi. Jeon'la çocuksun diye dalga geçmeme rağmen nasıl oynanacağını benim kadar iyi biliyordu. Fakat oyunun ince ayrıntısından henüz haberdar değildi.

Kapattığım gözlerimi araladım ve ellerimi ensemden çektim. Kapının önünde dikilmeyi bırakarak tekrardan koltuğa yöneldim. Kıvırdığım gömleğin kolları aşağı doğru düşmüştü. Söylene söylene gömleğin kollarını tekrardan kıvırdım. Çocuğun biri yüzünden buraya kilitli kalmak hazmedeceğim türden bir şey değildi.

Çocuğun teki seni deli ettiği için buradasın Kim, hayatında hiç bir kere dürüst olmayı denedin mi?

Zihnindeki iblisler sivri dişlerini göstererek halime alayla gülerken shotın içindeki vitaminler vücut ısımın yükselmesini de sağlamıştı haliyle. Başka mekanlarda içkiye ilaç atmak popüler olsa da Hoseok'un mekanında ilaç ve uyuşturucu tarzı her şey yasaktı. Bu yüzden vücuttaki kanın akışını hızlandıran vitaminlerin kullanılmasını istemişti. Shotın içine atılan bu vitaminler aslında tamamen zararsızdı fakat işin içine alkol girince işler biraz değişiyordu.

Gömleğimin üstten üç düğmesini de açarak derin bir nefes aldım. Koltukta iyice yayılırken camın ardında gördüğüm bedenle birlikte içimde yükselen ısı öfkeye dönmüştü. Aslında öfkeleneceğim bir durum yoktu fakat onun aklından ne geçtiğini bilememek canımı fazlasıyla sıkıyordu.

Dirseğimi deri koltuğun kol kısmına yaslayıp çenemi de avuç içime bastırarak gözlerimi üzerine diktim. Deri pantolonu bacaklarını güzelce sarmalamış, üzerine giyindiği lacivert transparan gömlek ise göğsünün yarısını açıkta bırakmıştı. Transparan gömlek vücut kıvrımlarını tam oturduğum yerden gözler önüne sererken vücut zinciri hakkında yorum yapmak en son isteyeceğim şey bile değildi. Onu çocuk olarak görsem de bu görüntüsü son derece kışkırtıcı ve baştan çıkartıcıydı.

Küçük camdan locanın tam ortasında duran direğin önüne geçtiği vakit gözlerimi bedeninden zar zor çekerek mavi gözlerine çıkarttım. Taktığı lensler ona tamamen farklı bir hava katıyordu. Oturduğum yerde rahatsızca aşağı doğru kayarken öfkemi tekrardan tüm vücudumda hissetmeye başlamıştım. Elini hafifçe kaldırıp parmağıyla gelmemi işaret ederken öfkeli bakışlarımın yanına bir de sinirli bir sırıtış eklenmişti. Ne yaptığını merak ettiğimden talimatlarına uyarak ayağa kalktım yavaşça. Ağır adımlarımı aramızdaki cama doğru yönlendirip ilerledim. Tam karşısına geçtiğim vakit yakından süzdüm bedenini, eşsiz gözüküyordu.

Ona olan beğeni hissim öfkemin önüne geçecekken buna izin vermeyerek sıktım dişlerimi. Direğin önünde dikilmeyi kesip tek bir adım atarak cama iyice yaklaştı. Gözlerim yüzünde dolanırken yanağındaki ufak yara izi tanıdık gelmişti, tanıştığımız gün oluşan kesik iziydi.

Yüzünü cama iyice yaklaştırıp dudaklarını araladığı vakit bu sefer odak noktam kırmızılıklarıydı. Dudaklarının arasından çıkan sıcak hava ile camda bir buğu oluştururken kaşlarım merakla hafifçe çatıldı. Büyükçe bir buğu oluşturmanın ardından hafifçe geriye çekilerek bu buğunun üzerinde parmağını gezdirmeye başladı. Başımı hafifçe sola doğru yatırarak tersten de olsa ne yazdığını okumaya çalıştım.

HANDCUFF // TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin