Első rész

36 0 0
                                    

Ann! Indulnunk kell-kiabál fel anya-nem akarod lekésni a gépet, ugye?

Fél perc és megyek-kiáltok vissza

Gyorsan megigazítottam a hajam, fogtam a bőröndöm és a táskám és mentem is le-itt vagyok már!-mondom

Akkor indulhatunk?-kérdi Viktor a nevelőapukám

Két éve házasok anyával. Apukámmal 5 éve váltak el, de még tartják a kapcsolatot és barátok maradtak szerencsére. Apa pár háztömbre lakik tőlünk így szinte bármikor át tudunk hozzá menni, ha akarunk.
Viktor nagyon jó arc és vicces. Boldogok anyával így hát én is boldog vagyok. Először bevallom nem kedveltem Viktort de pár hónap után megkedveltem.

Igen-mondom-csak elköszönök Jázmintól!

Jázmim a húgom és mimdent együtt csinálunk. Most tizanhat éves és ugyanabba a középiskolába jár, mint ahol végeztem. Nagyon fog hiányozni, de megbeszéltük, hogy minden nap skypolunk és szilveszterkor ide utazik, hogy együtt bulizzunk. De ez még messze van.

Szia-kopogok be a szobájába-mi indulunk, vigyázz magadra!-ölelem meg

Jó, de te is-ölel meg-nagy fogsz hiányozni

Te is nekem!

Kimegyünk a nappaliba. Anya és Viktor már fel vannak öltözve. Én is felveszem a cipőmet és indulunk is.

Sziasztok!-Integet jázmin mikor elhajt az autónk

***

Mikor megérkeztünk a repülőtérre, még két óra volt a repülő felszállásáig. Viktorral elmentünk a büfébe és vettünk ennivalót és vizet. Mikor megettük már 9:20at mutatott az óra.

Ideje lenne indulni, már csak egy óra van a felszállásig-mondta anya

Felmutattam a jegyet de valami gond volt.

Elnézést-mondta a hölgy-az ön gépe már elment kilenckor.

Az meg hogy lehet?-kérdezte anya

Nem nézted meg mikor megy a gép?-kérem számon flegma stílusban. Az idegesség beszélt belőlem nem akartam megbántani, hisz még a jegyemet is ő vette meg.

Ezt neki is megmondtam

Semmi baj kicsim-mondja-de akkor most mi legyen?

Be tudjak váltani a régi jegyet, de így is az új jegy 20%át ki kell fizetni-mondta kedvesen a nő

Rendben akkor kifizetem-válaszolja anya és kifizeti a jegyemet

Akkor én megyek-mondom anyuéknak

Szia kicsim-ölel meg anya-nagyon vigyázz magadra és írj minden nap!

Rendben, ígérem-puszilom meg és ő is igy tesz

Te pedig-fordulok Viktorhoz-vigyázz anyára és Jázminra!

Úgy lesz-ígéri, majd esetlenül átölel ő is

Jó utat!-kiáltanak utánam

Amíg vártam a váróban addig telóztam mert ugye majd a repülőn azt nem nagyon lehet.
Annyira belemerültem, hogy észre sem vettem, hogy indulnom kéne mert hamarosan felszáll a gépem. Újból felmutattam a jegyem és mostmár tényleg a repülőbe érkeztem.- Utoljára 10 evesen repültem. Akkor még anya és apa együtt voltak. Szép utazás volt, de anyáek végigveszekedték az egészet, persze akkor még nem értettük Jázminnal miért veszekednek annyit.-leültem a helyemre. Sajnos ablak mellett nem volt már hely mivel későn vettük meg a jegyet ezért középen ültem. Az ablaknál egy srác ült kívűl viszont nem ült senki így oda tettem a táskámat.

𝘔𝘢́𝘴 𝘶𝘵𝘢𝘬𝘰𝘯Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum