Keyifli okumalar...
Bir Yıl Sonra
Jungkook
Hayatımı her zaman boş bir şekilde yaşadığımı kabul ediyordum. İnsan bazı şeyleri ciddiye almadığında hayatın güzelliklerine de kapalı oluyordu. Eğlence, seks, alkol... Çoğu zamanım bu üçlüyle geçti. İşim gereği de normal geliyordu bana bu.
Birini sevmenin yanından bile geçmemiştim şimdiye kadar. Güzel kadınlar, güzel adamlar biraz alkol ve işin sonu da muhakkak yatak odasında biten anlık ilişkiler kurmuştum. Böylesi daha iyiydi, sorumluluk almak bana göre değilmiş gibi geliyordu o zamanlar. Şimdiyse hayatımın en güzel sorumluluğunu alacaktım. Sevdiğim adam, eşim olacaktı. Hayatımı sonuna kadar ona adayacaktım.
Kendime aşıladığım her düşünceyi Taehyung yıkmıştı. Tanıştığımız ilk gün birlikte olmuştuk belki ama o gün dönüm noktası olmuştu hayatımın. Bir tek bedenlerimiz değil, ruhlarımız da birleşmişti. Önemsemediğim herbir şeyi onunla önemsemeye başlamıştım. Ondan öncesi yoktu,onunla sonralar vardı bundan sonra.
Sabah gözlerimi onunla açacaktım, onun sesini duyacaktım her gün,onunla günler daha aydın ve daha mutlu olacaktı. Emindim bundan. Sıradan hayatıma sıradışı bir şekilde giren bu adamı ömrüm boyunca sevmeye yemin edecektim. Hem de bunu birazdan insanların şahitliğinde yapacaktım.
"Ya Jungkook-ah takım elbisenin dünya üzerinde yakıştığı tek insan olabilirsin."
"Bu çocuk her zaman beni şaşırıyor gerçekten."
Yoongi ve Hoseok'un beni övmesine sürekli alışkındım hatta zaman zaman bununla egomu tatmin edip onları kızdıracak şeyler söylerdim ama bu kez duygulanmıştım. Her anımda yanımda olan iki arkadaşım şimdi en mutlu günüme şahitlik edeceklerdi.
"Eminim Taehyung'a daha çok yakışmıştır."
Söylediğim cümle ikisinin de yüzünde bir gülümseme yaratmıştı.
"Sanırım haklısın. Taehyung ilah gibi bir çocuk sonuçta. Tanrım, keşke senden önce ben görseydim onu."
Hoseok'un şakayla söylediği şeye gülümsemiştim. Kendimi dünyanın en şanslı insanı gibi görüyordum. Herkesin ağzının suyunun aktığı o çocuk benimdi çünkü.
"Emin ol öyle olsaydı da onu senin elinden alırdım."
Yüzüne yalandan bir ifade takıp bana ters bir şekilde baktığında üçümüz de kahkalarımıza engel olmamıştık. Onlarla gülmeyi seviyordum ama onlarla bugün gülmek bambaşkaydı.Bulunduğumuz odanın kapısı açıldığında gelen kişi Jimin'di. Bugün herkes gereğinden fazla şık olmuştu anlaşılan. Yoongi, Jimin içeri girer girmez onun yanına koşmuş ve yanağına ıslak bir öpücük kondurmuştu. Ardından da Seokjin ve Namjoon içeriye girmişti.
"Taehyung hazır Jungkook. Eğer sende hazırsan içeride herkes sizi bekliyor."
Namjoon'un 'Taehyung hazır "dediği yerden sonraki hiçbir cümlesini duymamıştım. Ellerim titriyor, kalbim deli gibi atıyordu. Onu ilk defa görmeyecek olsam bile, her gördüğümde ilk gün ki gibi heyecanlanıyordum. Aşkın insanın denklemlerini bozan bir yanı vardı bu doğru fakat Taehyung'un adı bile bütün denklemleri alaşağı edebiliyordu. En azından benim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑺𝒉𝒐𝒕 | 𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌
FanfictionBir barmen olan Jeon Jungkook ve aşırı alkol alıp onunla birlikte olan Kim Taehyung. Texting / Düz yazı Yan çiftler : Yoonmin, Namjin