SETİN İLK GÜNÜ

1.7K 53 32
                                    

BU HİKAYEYİ TEKRARDAN YAYINLADIM TASLAKTA KALMASINI İSTEMEDİM.

ŞUANLIK DİĞER HİKAYELERİME YENİ BÖLÜM GELECEK. BUNA BİR SÜRE GELMEYECEK CANLARIM 🖤

Haktan'ın hem Çağla hemde Serra ile sahnesi olacak. Umarım beğenirsiniz

**

OKUMA PROVASININ OLDUĞU GÜN

Herkes çok heyecanlılardır. Can ve Serra dışında hiçkimse birbirini daha önceden tanımıyordur. Ellerine senaryolar gelir ve kısa bir çalışma yaparlar.

Haktan elindeki kağıdı okumayı bırakıp herkesi tek tek incelemeye başlar. Serra ile göz göze geldiklerinde ona göz kırpıp gülümser. Serra ise hiçbir tepki vermeyip gözlerini ondan kaçırır.

Bir süre sonra herkes konuşup sohbet etmeye başlar. Haktan ve Çağla arasında ilk etkileşim olmuştur bile. İlk günden ikisi de setin en enerjikleri ve ortama neşe saçan kişileri olmuştur.

Serra ise yapısı gereği çok sert biridir ve dışarıdan soğuk görünür. Bu yüzden ilk günden muhabbetlere pek katılamaz ve uzaktan izler.

Haktan'ın bu enerjisi, esprileri Serra'nın çok hoşuna gitmiştir. Haktan kendi repliklerini okurken Serra ona bakıp hayranlıkla izlemeye başlamıştır.

Haktan'ın sahnesi bittiği halde Serra hâlâ onu dikkatle izlediğini, gözlerini Haktan'dan alamadığını fark edince bakışlarını hızlıca ondan çeker. İlk günden , Haktan'a karşı duyguları oluşmaya başlamıştır ama bunu hiçkimseye belli etmemek için Haktan'ı umursamıyormuş gibi yapıp soğuk davranmaya karar verir.

HAKTAN

Bugün yeni dizimin ilk set günüydü. O kadar heyecanlıydım ki, nasıl olacak insanlarla nasıl anlaşıcam hiç bilmiyordum.

Geçen hafta okuma provası yapmıştık. Bu yüzden birbirimizle daha önceden tanışmıştık ama bir 'merhaba' dan ilerisi olmamıştı kimseyle.

Hazırlanıp sete gittiğimde teknede ilk sahnemiz çekilecekti. Karavanıma gidip deniz şortumu giymiştim.

Karavandan indiğimde Serra telefonuna bakarak yanımdan geçiyordu. Ona selam vermek için gülümsedim.

HAKTAN : Merhaba!

Serra sanki duymamış gibi hiç tepki vermemişti. Bu kızın ilk günden burnunun havada olması çok şaşırtıcıydı.

Yanımdan uzaklaşırken arkasından seslendim.

HAKTAN : Oyuncuların bu kadar egoist olduklarını bilmiyordum.

SERRA : Pardon, bana mı dedin?

HAKTAN : Evet sana dedim! Bi selam vermeye bile tenezzül etmiyorsun.

SERRA : Dalgınım biraz duymadım seslendiğini. Yoksa bilerek olmadı.

Benimle konuşurken gözlerimin içine bakamayıp sürekli gözlerini kaçırması sinirlerimi bozmuştu.

HAKTAN : Senin insanlarla iletişim problemin var galiba?

SERRA : Pardon ne alaka?

HAKTAN : Konuşurken benle göz teması kurmuyorsun da ondan! Benimle bir sorunun mu var senin? Garip bi kızsın!

SERRA : Sorunum falan yok!

Serra'dan ilk tanıştığımız günden beri hiç iyi elektrik alamamıştım. Tavırlarına uyuz oluyordum ve hiç samimi gelmiyordu.

AŞK ŞARKISI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin