SERRA
Özgür ikimizin bir sahnesi olacaktı. Ben duvarları boyarken Özgür yanıma gelip beni sırtına almıştı.
SERRA : Özgür sakın düşürme beni bak!
ÖZGÜR : Ya saçmalama Serra! Yapar mıyım öyle bir şey?
Özgür benim bacaklarımdan tutup düşmemi engellemişti.
ÖZGÜR : Ben seni sıkı sıkı tutuyorum merak etme.
SEMİH : Evet arkadaşlar sahneye geçiyoruz.
Özgür ile birlikte gülüşerek sahnemizi çekmiştik. Haktan uzaktan bizi sinirle izliyordu. Ona baktıkça dikkatim dağılıyordu. Bu yüzden olabildiği kadar Haktan'la göz göze gelmemeye çalışıyordum.
SEMİH : Süperdiniz arkadaşlar! Aranızdaki enerji harikaydı.
SERRA : Şimdi beni yavaşça indir Özgür.
Özgür beni tepesinden indirecek iken ben dengemi kaybedecek gibi olmuştum. Özgür beni sıkıca tutup düşmemi engellemişti.
Bana o kadar yakınlaşmıştı ki nefeslerimiz birbirine değiyordu. Bu temastan rahatsız olup geri çekilmiştim.
ÖZGÜR : Sanırım yakın teması seviyorsun.
SERRA : Ne?
ÖZGÜR : Benimle temas etmeyi diyorum, seviyorsun sen!
Haktan'ın yanımıza geldiğini fark edince susup cevap vermemiştim.
HAKTAN : Noldu ya? Ben gelince sustunuz?
SERRA : Yok bir şey! Konuşuyorduk sadece.
Özgür hâlâ sırıtarak bana bakıyordu. Eline bulaşmış olan boyayı alıp benim burnuma sürmüştü.
SERRA : Yaa Özgür!!
HAKTAN : Napıyorsun lan? Ne kızın suratına boya sürüyorsun?!
ÖZGÜR : Ee boya yaptığımız belli olsun ama dimi?
SERRA : Allah Allah!! O zaman sanada yapalım da seninde boya yaptığın belli olsun Özgürcüm!
Bende boyayı alıp Özgür'ün suratına sürmeye çalışırken bir yandanda gülüşüp eğleniyorduk.
HAKTAN : Çocuk musunuz siz ya!!
Haktan bize sinirlenip yerdeki boyaya ayağıyla tekme attığında tüm boya kovası yere devrilmişti.
SERRA : Haktan asıl sen napıyorsun?
HAKTAN : Pardon ya yanlışlıkla oldu!
Haktan sinirle bizim yanımızdan ayrıldığında neden bu kadar tepki gösterdiğini anlayamamıştım.
SERRA : Niye bòyle yaptı ki?
ÖZGÜR : Seni kıskandı herhalde...
SERRA : Saçmalama ya! Niye kıskansın beni?
Gerçekten kıskanmış mıydı? Hayır Serra bu sadece basit bir ihtimal ve kafanda kurup ümitlenmemelisin! Geçen gün dediklerini hatırla...
**
SERRA : Benim takıldığım nokta o kızla olan gereksiz samimiyetin!HAKTAN : Sen ilgimi çekmiyorsun diye mi bu tavırların?
SERRA : Ya sen ne diyorsun?
HAKTAN : Senin nasıl peşimden koşan bir zavallı olduğundan bahsediyorum.
SERRA : Bak sarhoşsun şuan ama benimle düzgün konuş! Beni sevmiyor olabilirsin ama hakaret edemezsin!
HAKTAN : SEVİLMEYİ HAK ETMİYORSUN ÇÜNKÜ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ŞARKISI (TAMAMLANDI)
FanfictionBir dizi seti, bir insanın hayatını ne kadar değiştirebilirdi? Belkide içindeki hiç yaşamadığı duyguları ortaya çıkaracak olan kişi, kalbinin sahibiyle o sette karşılaşacaktı. Ve aşka bu kadar uzak olan bu adam, hayatında ilk defa bu duyguyu yaşayac...