İLANI AŞK

847 38 52
                                    

Çağla'yı içeri aldığımda ağlayarak durup dururken onu evden çıkardıklarını anlattı. Kızın gerçekten gidecek bir yeri kalmamıştı ve ona yardım etmek zorundaydım.

ÇAĞLA : Yani bir süre aynı evde beraber yaşamamız umarım sorun olmaz. Sanada yük olmak istemem.

HAKTAN : Çağla ne yükü ya? Tabikide bana gelecektin böyle bir durumda!

ÇAĞLA : Teşekkür ederim ama en yakın zamanda kendime bir ev bulucam merak etme.

HAKTAN : Bu arada, settekiler bizim beraber yaşadığımızı bilmeseler olur mu? Boşu boşuna saçma sapan şeyler düşünmesinler.

ÇAĞLA : Doğru haklısın. Tamam kimseye bir şey söylemem merak etme.

HAKTAN : Benim anlayışlı arkadaşım ya!! Napsak ya? Film izleyelim mi?

ÇAĞLA : Olurr ne izliycez?

HAKTAN : Korku diycem ama sen şimdi korkup durursun hiç uğraşamam.

ÇAĞLA : Yok ne korkucam ya! Aç izleyelim.

Biraz vakit geçince Çağla ile birlikte korku filmi izlemeye başlamıştık. Film boyunca Çağla sıkıca bana sarılmış her sahnede çığlık atıp duruyordu.

HAKTAN : Bakıyorumda çok korkuyorsun Çağlacım.

Kahkaha atarak Çağla'ya bakıyordum.

ÇAĞLA : Ya gece uyuyamıycam şimdi korkudan!

HAKTAN : Filmi bu şekilde bana sarılarak mı izlemeye devam edeceksin?

ÇAĞLA : Ya bakamıycam sen anlat  nolur!

HAKTAN : Ama öyle tadı çıkmaz ki! Ayrıca elimi bırak istersen, moraracak.

Çağla sıkıca elimi tuttuğunu fark ettiğinde elini geri çekmişti.

ÇAĞLA : Şey pardon! Ben korkunca birden böyle davrandım.

HAKTAN : Sorun değil. En iyisi başka film açalım? Yoksa sen film bitene kadar korkudan bayılacaksın.

ÇAĞLA : Ayy evet ya süper olur! Ne izleyelim? Romantik komedi izleyelim mi nolur?

HAKTAN : Sen bu kadar seviyorsan açıyorum. Ama bak bunda da bahane istemiyorum. Sonuna kadar izliycez.

ÇAĞLA : Tamam söz veriyorum.

Film bittikten sonra Çağla'ya yatak hazırlamıştım.

HAKTAN : Bak bu oda boş! Sen burada kalırsın.

ÇAĞLA : Haah korku filminden sonra kolaysa uyu bakalım.

HAKTAN : Kıyamam korktun mu sen?

ÇAĞLA : Dalga geçme Haktan. Evet korktum işte! Tek başıma nasıl uyuyacağım bilmiyorum.

HAKTAN : Kocaman kızsın Çağla! Hadi güzelce uyuyalım. Yarın erken kalkıcaz.

ÇAĞLA : Şeyy ben uyuyana kadar başımda beklesen olur mu?

HAKTAN : Yok artık! Çocuk musun sen ya?

ÇAĞLA : Haktan korkuyorum napıyım? Hem ben hep ailemle yaşadığım için hiç tek başıma kalmadım.

HAKTAN : Tamam sen yat bakalım yatağına. Sen uyuyana kadar burdayım.

ÇAĞLA : Teşekkür ederim Haktan. Her şey için...

HAKTAN : Sen benim bu hayattaki tek dostumsun! Ne zaman yardıma ihtiyacın olduğunda bana geleceksin.

ÇAĞLA : Dostun muyum?

AŞK ŞARKISI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin