ACILAR

416 26 128
                                    

Geçen bölüm en çok HakSer istendiği için bölüm sonunda HakSer'ciler için süpriz yakınlaşma olacak. ❤

Ama üçgen hikayesi olduğunu unutmayalım. Her an, her şey değişebilir canlarım 💕
(EN ÇOK İSTENEN ÇIFT KİMSE SONUNDA O OLACAK)

**

HAKTAN

Serra ağlayarak yanımızdan gittiğinde bende arkasından bakakalmıştım. Ne kadar üzüldüğünü çok net görebiliyordum. Onu üzdüğüm içinde kendime kızmıştım.

Serra benim için çok özel biriydi, her zamanda öyle kalacaktı. Ama son zamanlarda Serra'nın ilişkiyi bitirip benden uzaklaşması beni dahada üzüyordu. Kafam fazlasıyla karışıktı. Çağla'nın her an yanımda olması bana iyi geliyordu. Hissettiğim hoşlanmak değildi, sadece kendimi Çağla'nın yanında mutlu hissediyordum.

Hiçbir şey düşünmeden onu öpmüştüm. Sonuçlarını bilmeden... Ama ilişkim biter bitmez bir başkasıyla ilişkiye başlamam doğru olur muydu bilmiyordum.

ÇAĞLA : Hadi git Serra'nın peşinden!

HAKTAN : Şuan gitmem doğru olmwz. Hem o da beni görmek istemiyordur zaten.

ÇAĞLA : Haktan sen nasıl bana aşıksın ya? Serra için ağlıyorsun resmen. Onun üzüldüğünü görünce senin yüzün düştü.

HAKTAN : Serra falan umrumda değil! Ben seçimi yaptım. Burada seninle kalmak istiyorum mavişim.

Çağla bana yaklaşıp yanağımı okşarken yüzüme kırgınlıkla bakıyordu.

ÇAĞLA : Mavişin seni çok seviyor, çok iyi tanıyor. Eğer aklında hâlâ Serra varsa lütfen bana ümit verme. Çünkü öyle olursa daha çok acı çekerim.

HAKTAN : Seni üzmeyeceğimi söylemiştim dimi?

ÇAĞLA : Kalbinde yalnızca ben olduğum gün seninle ilişkiye başlamak istiyorum. Hâlâ Serra'ya hislerin varken yapamam Haktan. Seninle ilişkiye başlayamam.

HAKTAN : Ne demek bu şimdi? Herkes gibi sende mi gideceksin Çağla?

ÇAĞLA : Ben hiçbir yere gitmiyorum Haktan, hep seninleyim! Sadece senin Serra'yı unutacağın günü bekliyorum.

SERRA

O ikisini gördükten sonra kalbime öyle bir acı saplanmıştı ki, ona duyduğum öfkeyi karşısında ağlayarak çıkarıyordum.

Hızla onların yanından ayrıldığımda boş bir odaya girip dizlerimin üzerine çömelip ağlamaya başlamıştım. Haktan'ın, Çağla'ya söyledikleri hâlâ aklımdan gitmiyordu.

"Biz birbirimize iyi geliyoruz Çağla. Sen benim ilacımsın."

SERRA : Hani sadece arkadaşındı ya?! Bir günde nasıl unutabildin beni pislik?!

Sinirle etrafımda bulduğum her şeyi fırlatmaya başlamıştım. Hatasını anlayıp Çağla'yı evinden göndermesini beklerken o ise karşımda aşkını itiraf etmişti.

SERRA : Daha sabah bana aşık olduğunu söylüyordun?! Yalan mıydı Haktan ya?!

** FLASHBACK **

SERRA : Git! Kimin yanında olmak istiyorsan orada olursun.

HAKTAN : Zaten şuanda istediğim kişinin yanındayım. Yani senin!

Haktan benim elini tutup kendi kalbinin üzerine koydu.

HAKTAN : Çok hızlı atıyor dimi? Sanki yerinden çıkacak gibi. İşte bunun sebebi sensin. Benim kalbim yalnızca senin için çarpıyor.

Beni yavaşça çenemden tutup dudaklarıma doğru yaklaşmıştı. Dudaklarımız buluştuğunda ise bende ona ayak uydurup karşılık vermeye başlamıştım.

AŞK ŞARKISI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin