He made my doll heart light up with joy

372 46 36
                                    

28

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

28.09.2019

Sevgili günlük

Bu gün bir şey fark ettim.

Felix insanlardan çok korkuyor. Bu gün saçlarını geriye atacakken ellerini yüzüne siper aldı. Ona vuracağımı mı düşündü?

Onun gibi bir eziğe neden vurabilirim? Ayrıyeten bu gün çantamı taşımayı kabul etti uğraşmak istemedi sanırım.

Ayrıca bu gün yemek yemediğini fark ettim. Zaten çok zayıftı. Paran mı yok dediğimde bana cebinden 50.000 won çıkardı.

Bana uzattı? Beni fakir falan mı sanıyor? Eline vurduğumda çok acımış gibi davrandı. Hadi ama! O kadar sert vurmuş olamam.

Ve bu gün onu takip ettim. İki kere sokak değiştirdi. Sonra yanına bir adam geldi kolundan tutup sürükledi. Tanımadığının farkındaydım.

Gidip onu kurtardım.

Neden bunu yaptığımı bilmiyorum anlık oldu. Adam beni görünce koşup gitti.

Sonra bana sarıldı. Minik bedeni kollarımın arasında kayboldu resmen.

Saçlarını öptüm. Çok rahat hissettim . O çok güzel kokuyordu bilemiyorum ama uyuyacaktım neredeyse.

Evet ondan pek haz duymuyorum, ama o an içimden bir his sarılmam gerektiğini söyledi.

Sonrasında ağladığını saklayamadı çok ağladı galiba.

Bana teşekkür edip bir taksiye bindi. O gittiğinde olduğum yerde kaldım.

Sonra sınıftan bir kaç kişi gülerek yanıma geldi. Onun gibi bir eziğe mi sarıldın sen diyerek dalga geçtiler.

Evet diyemedim...

Sadece planımın bir parçasıydı dedim... Ortada plan yoktu ki.

Saçma bir şey uydurup gönderdim. Çok kötü hissediyorum.

Umarım üzülmemişsindir Felix?

Kendime not: Felixin kokusunu unutma.

dear diary,hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin