Odayı gerginlik kaplamıştı. Bir süre sessizlik oluştu. Kimse konuşmuyordu. Fırat Barışın bir şey demesini bekliyor gibiydi. Barış cesaretini toplayıp " neyden bahsediyorsun " dedi. Fırat ceketinin arkasındaki kelepçeyi çıkardı ve barışın ellerini koyabileceği şekilde Barışa doğru tuttu. Barışın tedirginliği yüzünden anlaşılıyordu. Barış " Fırat dalgamı geçiyorsun? Ne oluyor? " Dedi. Fırat gözlerini hayal kırıklığına uğramış bir şekilde devirdi. Barışın bileğinde tutup " en iyi sen bilirsin bunu kim olursa olsun adaleti her zaman yerine getiririm. Sen bana ve benim adeletime ihanet ettin. Artık gözümde diğerlerinden farkın yok. Çok yazık " dedi. Ve Barışın sıkıca tuttuğu bileğini kelepçe ile bağladı. Barış şokun etkisinden çıkamamıştı sadece " Fırat ben hiç bir şey yapmadım " dedi. Fırat ise soğuk bir şekilde " seni adalete teslim edeceğim. Bir kelime daha etme. Hala kendini savunma herşeyi biliyorum. " Dedi. Barış yalvarır bir şekilde " Fırat yemin ederim bende sonradan öğrendim yapmak zorunda kaldım lütfen, daha önceden bilseydim girmezdim bizim için yaptım " dedi. Fırat ise kızgın bir şekilde " öğrendiğin an söylemeliydin!? O zaman seni şuan bu pis işler yüzünden hapse atmıyor olurdum " dedi. Barışın telefonu çaldı arayan sasha'ydı. Fırat telefonu alıp kapattı. Sasha, Fırat'ın öğrendiğini öğrenmişti. Bu yüzden telaşlıydı. Barışı bir daha aradı ama telefonu kapalıydı. Evden çıkmak için hazırlanıyordu. Arabanın anahtarını koltuğun üzerinden aldı. Çekmecesini açıp silahını arkasına koydu. Evden çıkıp arabasının anahtarının düğmesine bastı. Yeşil arabasından açılma sesi geldi ve ışıkları yandı. Arabaya bindi. Arabanın direksiyonunu gergin bir şekilde tutuyordu. Gaza bastı ve yola çıktı. Arabayı bir yandan kullanırken telefondan da Rafiyi aradı. Rafi hemen telefona döndü. Gergin bir sesle " Sasha, Fırat öğrenmiş. Barışı kelepçeleyip karakola götürmüş " dedi. Sasha sinirli bir şekilde " ooo savcı formunda yine, o boktan adaletini biricik barışı üstünde kullanmaz diye düşünüyordum. Yanılmışım. Barışa bir şans daha vereceğini düşünmüyorum. Sırada biz varız " dedi. Rafi " buluşalım bu işten nasıl kurtulacağımızı konuşuruz " dedi. Sasha " tamam görüşürüz geliyorum " dedi ve telefonu kapattı. Arabayı sürmeye devam etti. Sasha arkasından siyah büyük bir araç geldiğini farketti. Takip edilebileceğini düşündüğü için daha hızlı sürmeye başladı. Ama araç sasha'nın arkasından gelmeye devam ediyordu. Sasha iyice gaza basarak ara bir yola saptı. Araç hâlâ arkasındaydı. Takip edildiğinden emin olmuştu. Sasha gerilmişti. Araç Sasha'yı sağa çekmesini zorlar gibi yanına geçip kornaya basılı tuttu. Sasha'nın hızlandığını gören araç daha çok hızlanıp önüne geçmeye çalıştı ama Sasha sola kırdı. Tam kurtulduğunu düşündüğün de önünden bir tane daha aynı araçtan çıktı ve önünü kesti. Sasha geri geri gitmeye çalıştı ama onu takip eden araç ise arkasını kesmişti. Tek umudu kalan Sasha silahını çıkartıp arabadan indi. Ve silahını doğrulttu " kimsiniz " diye bağırdı. Arabadan tam 5 tane adam çıktı. Bir tane adam Sasha'nın koluna büküp Sasha'nın silahının düşmesine sebep oldu Sasha ters dönüp adamın kafasına yumruk attı. Adam yere yığıldı. Diğer iki adam Sasha'nın kolunu tuttu. Sasha direndi ama diğer adam Sasha'nın ağzını ilaç döktükleri peçete ile kapattılar ve Sasha bayıldı.
**
Sasha yavaş yavaş kendine geliyordu. Gözünü açtı. Gözünü yeni açtığı için etrafı bulanık görüyordu. Kendine geldiği zaman çift kişilik bir yatakta eli kolu bağlandığını fark etti. Karanlık bir odadaydı ama etraf gözüküyordu. Bordo perdenin arasından hafif turuncumsu bir ışık geliyordu. Gün daha yeni doğuyordu. Sasha kaçırılmasına rağmen bu atmosferi sevmişti. Dün gece neler yaşadığı yavaş yavaş aklına gelmeye başlamıştı. " Barışın bana ihtiyacı var onun yanına gitmem lazım " dedi. Ve birden bağırmaya başladı. " Kimse yokmu! Çıkarın beni buradan yoksa çok pişman olursunuz sizi mahvederim! " Diye bağırdı. Kısa bir sessizlikten sonra hafif bir kapı gıcırtısı geldi. İçeri genç bir kadın girdi odanın ışığını açtı. Odanın loş bir ışığı vardı. Sasha ışıktan dolayı anlık olarak gözlerini kıstı. Kadın cüretkar bir tavırla " odayı beğendin mi ? " Diye sordu. Sasha genç kadını baştan aşağıya süzdü ve sırıttı. Genç kadının bembeyaz teni vardı üstüne giydiği siyah dar pantolon ve crop tenini daha çok açıyordu, simsiyah büyük gözleri ve uzun kıvrık kirpikleri Sasha'yı mest etti. Genç kadın siyah düz saçlarını arkasına attı ve " seninle çok eğlenceğiz " dedi...