Kadın Sasha'yı süzüyordu. Dağılmış, hafif kıvırcık sarı saçları ve yeşil gözleri loş ışıkta parlıyordu. Kadın Sasha'nın yemyeşil ormanı andıran gözlerinin içinde kaybolmuştu. Kadının siyah büyük gözleri Sasha'nın sarıyı andıran kaşlarına ve kirpiklerine kaydı Sasha sinirli ve şaşırmış bir şekilde " Sende kimsin " dedi. Kadın alay eder bir şekilde " Benden bahsetmediler mi ? Ben büge, benimle tanışmayı kabul etmemisşin. Ah bilemezsiiin çok kalbimi kırdın " dedi. Sasha şaşırmıştı. Büge aynı tonda konuşmaya devam etti " Bende tanışalım dedim. Kötümü ettim? Ah adamlarından bir tanesini yaralamışsın normalde bunun cezası çok büyük ama seni bir seferliğine affediyorum sonuçta misafirsin " dedi. Sasha gülerek " Ne saçmalıyorsun sen " dedi. İkiside bir biri ile alay ediyordu ve bundan keyif alıyorlardı. Sasha alaycı şekilde " Bir şey sorabilirmiyim ? " dedi. Büge küçük alaycı bir gülümseme ile onayladı. Sasha devam etti " Ah sen çokmu yalnızsın? Çünkü zorla bu şekilde misafir davet edilmez " diye sesini yükseltti. Büge sinirli bir şekilde Sasha'ya yaklaştı. " Kendine çok güvenme beni kızdırırsan hayatta kalmazsın " dedi ve çekmecedeki bıçağı çıkardı. Sasha'ya git gide daha çok yaklaşıyordu. Bıçağı ile sasha'nın saçlarıyla yavaş yavaş oynadı ve birden hızlı bir şekilde ellerindeki ipi kesti. Ani bir hareket olduğu için Sasha sıçradı. Büge " Noldu korktun mu ? " dedi. Sasha karşısında kendisi kadar manyak biri gördüğü için korkmuştu ve Büge'nin belindeki tabancayı hızlıca çekip ona doğrulttu. Büge " Ah benim silahım ile beni vurmayı düşünmüyorsun dimi? Çok acınası. Ayrıca beni vurursan seni yaşatmazlar " dedi ve dalga geçerek güldü. Sasha " Umrumda değil. Kaybedecek hiç bir şeyim yok Ayrıca sen korktun galiba elin ayağın dolaştı sanki " dedi. Sasha Bügenin üstüne yürüyerek duvara sıkıştırdı. Büge ürkmüştü. Sasha Bügenin sert bir şekilde kolunu sıktı ve elindeki silahı bastırarak Büge'nin boynunda gezdiriyordu " Şimdi beni eğer buradan çıkarmazsan senin için daha kötü şeyler olucak ;) " dedi. Büge tam bağıracak iken Sasha Bügenin ağzını eliyle kapattı. Büge rahat durmuyordu ve çığlık atmaya çalışıyordu. Sasha " Eh, yeter be " diyerek silahın arkası ile bügenin kafasının arkasına vurdu. Büge yere düşecek iken Sasha Bügeyi kucağına aldı ve nazikçe yatağa koydu " Üzgünüm bebeğim seninle sonra eğleniriz şuan barışın yardıma ihtiyacı var " dedi. Sasha Bügenin yüzüne gelmiş saçları kulağının arkasına nazikçe koydu ve sessizce odadan çıktı. Ama evde bir sürü adam olduğunu unutuyordu. Sessiz bir şekilde çıkması çok zordu. Sasha ayak sesleri duydu. O anki telaş ile yan odaya girdi. Bir süre sonra ayak sesleri kesildi ama Sasha odadan çıkamayacağını biliyordu. Çünkü bir sürü kamera vardı. Girdiği odanın penceresini gördü. Ordan atlamaya karar verdi. Aşağısı çimenlikti ama ikinci kattı dikkatli atlaması gerekiyordu. Tam atlatacağı sırada odaya bir adam girdi ve Sasha'yı gördü. Silahını çıkarttı. Sasha'nın tek çaresi atlamak kalmıştı. Adam kadını durdurmak için iki el silah attı. Ama Sasha atlamıştı.
PAT..