bölüm 4

212 12 9
                                    

Sasha'nın kafası çimen zemine çarptı. Bayılmadan önce hafif bir çimen kokusu aldı. Ve yavaş yavaş gözleri karardı.

***

Sasha'nın gözleri beyaz ışıktan dolayı kamaştı. Etrafı hafif buğulu görüyordu. Yavaş yavaş gözünü açtı. Etraf biraz daha belirginleşmişti. Etrafa bakındı Sasha'yı oyalayacak birşey yoktu. Her şey bembeyazdı: beyaz duvarlar, beyaz perdeler, beyaz kumaştan bir çarşaf, ve hatta yatak gardırop bile. Kolunda serum vardı. Hafif bir baş ağrısı geldi. Sasha'nın diğer elinde kelepçe takılıydı. Görünce sinirlendi " Bu ne  lan beyninizi sikeyim " dedi. Sasha bu ortamdan kurtulmak istiyordu ama çaba sarf edemeyecek kadar yorgundu. Gözlerini kapattı. Uyumuştu.

***

Kapının sert bir şekilde tıklamasına uyandı. Sasha, uykulu, yorgun ve yüksek bir sesle " ne oluyor be sakin olun " dedi. Kapı yavaş yavaş açıldı. Karşısında büge duruyordu. " Sürpriz! Ben geldim özledin mi ? " dedi. Sasha " Yine mi sen " dedi. Büge alaycı bir şekilde " Yoksa beni gördüğüne sevinmedin mi? çok kırıldım. Sen bu evden bu kadar rahat çıkabileceğini mi düşündün? Seni daha zeki sanardım. " dedi. Sasha sinirle " Yeter artık ne istiyorsun benden gitmem lazım. Ayrıca ben kaç gündür uyuyorum!? " dedi. Büge " Tam tamına 2 gündür uyuyorsun. Kafanı sert carpmışsın anlaşılan, ayrıca benim kıyafetler sana çok yakışmış " dedi cilveli bir şekilde Sasha " Ne! Üstümü kim değiştirdi! " dedi. Ve bügeye baktı. Büge tavrını bozmadan " Sence ben benden başka kimseye izin verirmiyim. Sakin ol " dedi. Sasha " Sıkıntı sensin zaten " dedi. Büge sıkılmış bir şekilde  " Kalbimi kırıyorsun buradan kaçamazsın ancak benim dediklerimi yaparsan kurtulursun " diyerek Sasha'ya yaklaştı. Sasha'nın kolundaki kelepçeye bakarak " Her işe yarıyor değilmi ? ;) " dedi. Sasha, histerik bir şekilde " Evet mesala benim de çok işe yarar aletlerim var bir gün üzerin de denerim değil mi ? Diyerek güldü. Sasha elini uzatıp Büge'nin saçını yumuşak bir şekilde kavrayarak tuttu ve parmaklarını saçının ucuna kadar üzerinde gezdirdi. Sasha'nın dokunuşları ve Sasha'nın Büge'nin yanında dar yakınında durmasının verdiği his ile Büge gözlerini kapattı. Büge gözlerini açtığında Sasha'nın onu dikkatli bir şekilde izlediğini gördü. Büge'nin de ona aynı şekilde baktığı belliydi. Koridordan gelen ayak sesleri ânın büyüsünü bozdu. Büge'nin adamlarından biri endişeli bir şekilde kapıda belirdi. " Müsaitseniz önemli bir şey konuşmam gerekiyor " dedi ciddi bir şekilde. Büge ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Kapıdan dışarı çıkıp kapıyı aralık bıraktı. Sasha'nın duymayacağından emin olmaya çalışıyordu. Sasha meraklanmıştı. Büge sessiz bir şekilde " söyle " dedi. Sasha fısıltı ile de olsa duyuyordu. Kulaklarını kabarttı. Adam konuştu " Barıştan haber var " Sasha bunu duyunca şaşırdı ve daha dikkatli dinlemeye başladı. " Fırat Bulut tam istediğimiz gibi her şeyi yapmış sizin bir şey yapmanıza gerek kalmadı " dedi. Ve devam etti " Her şey tam istediğiniz gibi Barış Yesari'yi artık öldü bilin içerde yaşatmazlar " dedi  Sasha Barış için korkmuştu. Aynı zamanda olanlara sinirlenmişti. Kendini tutamadı ve serumu kolundan çıkartıp devirdi. Serum sesli bir şekilde yere düştü. Ayağa kalkmaya çalıştı ama başı çok kötü bir şekilde döndü. Kolundan kanlar akıyordu. Ama umursamadı. Büge içeri girdi ve korkmuş bir sesle " Ne yapıyorsun ? " dedi. Sasha aşırı yüksek bir sesle Bügeye bağırdı " Her şey senin yüzünden senin senin senin ... " diye tekrarladı. Sasha kelepçeyi çekerek kendine zarar veriyordu. Büge " Yeter artık! Koluna zarar veriyorsun dur! " dedi. Sasha Büge'yi duymuyor gibiydi. Büge Sasha'yı tutmaya çalışıyordu ama gücü Sasha'ya yetmiyordu. Sasha'nın kolu yatağa bağlıydı o Sasha o an ki sinir krizi ile kolunu o kadar çekti ki yatak ters devrildi. Büge gözlerini suçluluk duygusu ile kapattı. Sasha yatakla birlikte yerdeydi zeminde oturuyordu. Sasha birden ağlamaya başladı. Büge ona moral vermeye çalıştı. Sasha ağlayarak " O benim hayatım da değer verdiğim tek kişi onu kaybedemem " dedi. Büge sinirli ve üzgün bir sesle " Barış Yesari benim kardeşimi öldürdü. O yüzden o ölmeyi hak ediyor! " dedi. Sasha Büge'ye  bağırarak " Senin kardeşin kim bilmiyorum ama tüm cinayetlerine yardım ettim! Benide kendi ellerinle öldür o zaman! Beni neden öldürmüyorsun! " dedi. Büge sadece gözünden yaş süzülerek " Zeynep... Kardeşim Zeynep " dedi. Sasha " Ha Zeynep öyle mi bizzat oradaydım! Yardım ettim anlıyor musun ve gözümü bile kırpmadan yaptım " dedi. Büge bunu duyunca birden ağlamaya başladı. Titriyordu. Silahını çıkarttı ve sinirli ama korkarak " Kendi ellerimle öldüreceğim hem de " dedi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Back To BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin