Παρε με αγκαλιά

158 7 0
                                    

Έβαλε το χέρι στην τσέπη και έβγαλε το κινητό του. Δεν είχε ούτε κλήση ούτε μήνυμα.

Άρα είναι καλά καθησύχασε τον εαυτό του.

Δεν ήθελε να την αφήσει μόνη. Ήξεραν για την εγκυμοσύνη εδώ και μία εβδομάδα και τα συμπτώματα δεν την είχαν αφήσει σε ησυχία. Ναυτίες, αναγούλες, εμετοί. Ήταν εξαντλημένη. Και το χειρότερο ήταν οι ζαλάδες. Δεν μπορούσε να σταθεί όρθια ούτε πέντε λεπτά. Γι’ αυτό και δεν την άφηνε καθόλου μόνη της. Φοβόταν. Φοβόταν μην τυχόν έχανε τις αισθήσεις της ενώ ήταν μόνη στο σπίτι.

Είχαν τηλεφωνήσει κι στον γυναικολόγο. Ο Μαθιός επέμενε να βεβαιωθεί ότι όλο αυτό ήταν φυσιολογικό.

«Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Τα συμπτώματα είναι φυσιολογικά ειδικά τώρα που η κυρία Σταματάκη διέρχεται στο δεύτερο τρίμηνο. Καλό θα είναι να ξεκουράζεται, να τρώει σωστά και να πίνει αρκετό νερό για να μην αφυδατωθεί ο οργανισμός της. Αν συνεχίσει η ίδια κατάσταση θα μιλήσουμε εκ νέου σε μερικές μέρες» τους καθησύχασε εκείνος χωρίς βέβαια αποτέλεσμα. Ο Μαθιός δεν μπορούσε να ησυχάσει. Όχι όταν έβλεπε την γυναίκα του να είναι τόσο αδιάθετη.

Αν περνούσε από το χέρι του δεν θα πήγαινε ούτε σήμερα στο μαγαζί αλλά είχαν μία μεγάλη παραγγελία και δεν γινόταν να τα βγάλει πέρα ο Αστέρης μόνος του. Του είχε πει ότι η Βασιλική ήταν άρρωστη για να δικαιολογήσει την απουσία του. Δεν ήθελε να μάθει για την εγκυμοσύνη. Της είχε υποσχεθεί ότι δεν θα το έλεγε σε κανέναν προς το παρόν. Περίμεναν να δουν ότι σίγουρα όλα ήταν καλά και θα το ανακοίνωναν αργότερα. Άλλωστε ήδη η Βασιλική σκεφτόταν τα σχόλια και τα κουτσομπολιά του κόσμου που θα έπεφταν πάνω τους.

“Ει Μαθιό που ταξιδεύεις;” η φωνή του αδερφού του τον έβγαλε από τις σκέψεις του.

“Όχι… Ε την Βασιλική σκεφτόμουν ακόμα δεν έχει αναρρώσει πλήρως και την έχω έγνοια” δικαιολογηθηκε προσπαθώντας να ακουστεί όσο πιο πειστικός γινόταν. Η αλήθεια είναι πως του ήταν πολύ δύσκολο να το κρατήσει κρυφό. Ήταν τόσο χαρούμενος που δεν μπορούσε να μη μοιραστεί την χαρά του. Θα έσκαγε. Όταν η Βασιλική του ανακοίνωσε ότι είναι έγκυος και του έδειξε το τεστ δεν έκλεισε μάτι όλη νύχτα. Είχε το τεστ δίπλα του για να το κοιτάζει. Να πιστέψει όντως ότι άλλο αυτό ήταν αληθινό κι όχι ένα από τα πολλά όνειρα που είκοσι χρονια έπλαθε με την καρδιά και την φαντασία του. Θα γινόταν μπαμπάς. Θα αποκτούσε ένα παιδί με την μοναδική γυναίκα που αγάπησε ποτέ. Η σκέψη και μόνο τον έκανε να χαμογελάει διαρκώς άλλο που λόγω της αδιαθεσίας της Βασιλικής η ανησυχία διαγραφόταν πρωί βράδυ στο πρόσωπο του.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 29, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Πάρε με αγκαλιάTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang