První mise

46 1 0
                                    

Potom jsme jen kecaly o všem možném. Rychle jsem se zvedla, ale hned jsem spadla na kolena. *Tak co už jsi zpokojená?! Máš to co jsi vždycky chtěla?! Už jsi si myslela že jsem pryč co? Já nikdy neodejdu. Mě se nezbavíš!!* "ANIKO!!" Řvali všichni. "A dost! Dop*dele!" Najednou jsem měla v hlavě jeho        mého démona jménem Dairos. Chytila jsem se za hlavu, zčervenali mi oči. "Shigaraki chci nějakou akci. Máš nějakou?" Zvedla jsem se, ale neotáčela. "Jo něco najdu." Poodešel a pošeptal Kurogirimu "Abych pravdu řekl tak mi ta holka nahání husí kůži." Myslel si že ho neslyším, já mu to vyvrátila tím že jsem se zase začala smát jak psychopat. "Ale Shigy ty jsi to ještě nepochopil?" Otočila jsem se na ně. Mé oči vypadaly jak dva plameny. "Já mám nahánět husí kůži." Trochu jsem se pousmála když jsem vyděla jeho vyděšený obličej. Podal mi složku s informacemi.

Neito Monoma
Class:1b
Age: 16
Quirk: copy
Hair c.: blond
Eye c.: blue
Gender: male
Přivést živého!

Přikývla jsem. "Bude vadit když bude uspaný či omámený?" Zeptala jsem se abych si upřesnila priority. "Ne, ale musí dýchat!" Znova jsem jen přikývla a šla jsem. Moje vlasy se zbarvily do černé barvy a prodloužily se, mé oči zůstaly červené.

Moc děkuju za podporu😁 a omlouvám se za neaktivitu.😔
Vyšlo to až teť kvůli technickým problémům.

Váš AB❤️😘
(AizawaBest)

Jak se jmenuješ? (Aizawa, Anika)Kde žijí příběhy. Začni objevovat