TUTSAK 1

71 8 3
                                    

Yine bir okul sabahına uyandım , annemin o meşhur omletinin kokusu burnuma dolmuştu kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve sofraya oturup muhteşem kokulu omletten bir lokma aldım "Anne ne kadar güzel Bi omlet yine döktürmüşsun "annem tebessümle "tabi kızım sen anneni ne sandın "baya doymuştum kalktım ve annemi öpüp okula gitmeye başladım yine bizim mahallenin tatlış çocukları bağıra bağıra top oynuyorlardı eski çocukluk anılarım aklıma geldi ve duygusallaştım "aaahh hayır almina şimdi ağlamanın zamanı değil" yola devam etmeye başladım fakat arkamda Bi gölge hissediyordum ve içimi kötü Bi his kapladı ama dur Bi dakka okula çok geç kalmışım! Takmayıp koşa koşa okula gittim, tabiki derse geç kalmıştım aslında matamatikten pek anlamayan biriyim ama artık bir yerden başlamam gerek dedim ve baya çalışmaya başladım.
Yorucu geçen günün ardından eve gitmeye başladım ve eve vardım merdivenleri çıkarken mukemmel Bi koku sarmıştı etrafı tabiki annem yine döktürmüştü kapıyı çaldım ve anneme sarıldım çünkü onu çok özlemiştim içeri girdim ve çok fazla çeşit yemekler yapmıştı annem börek, sarma çorba ve en sevdiğim salata annem "kızım kusura bakma ama bisey eksik, ekmek alırmısın "  ben suratımı astım ama yapıcak bisey yoktu " tamam annem gittim" dışarı çıktım temiz hava yüzüme vurdu rahat Bi nefes aldım ve yola koyuldum mahallenin neşesi neşe teyzeyide görmüştüm, içimden " ayyy şimdi yine lafa tutar, benim görünmemem lazım "tabikide neşe teyzeye görünmemek olmaz"  hemen yanıma geldi konuşmaya tuttu yine aynı sorular, çok acıktığımı hissettim ve "neşe teyze sonra konuşmaya devam etsek olurmu çünkü suan isim varda " neşe teyze tebessümle " tamam kızım sen kendine dikkat et bu aralar burada yabancı çok " dikkate almayıp "tamam neşe teyze " dedim ve devam ettim ekmeği alıp dönüş yoluna yürümeye başladım ama dur Bi dakka arkamdan Bi ses yükseldi "merhaba tanışmaya ne dersin "   ...

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin