BABAMIN ÖLÜMÜ

9 5 0
                                    

Baba: biraz bu kelime üzerine duralım baba ne demek bilirmisiniz baba koruyan , kollayan , arkasında duran daha anlatmaya gerek varmı aslında baba herseydir evet ben baba şefkati görmedim evet şuana kadar babamla hic guzel anım olmadı ama ben babamı buldum yetmezmi bena neden öyle davrandığını öğrendim ben babamı buldum ve şuan kaybediyodum.

Gözlerimi açtığımda bembeyaz Bi odanın içindeydim etrafa göz gezdirdim odanın kapısının açılma sesini duydum ve iceriye hemşire girdi." Canım nasılsın bakalım kendini nasıl hissediyosun "ben onu dinlemeyip aklıma ilk gelen soruyu yönelttim " babam nasıl "hemşire garip Bi sekılde bana bakıyodu" eee söylicekmisin yoksa ben kendi gözlerimlemi göreyim "farkındayım kötü davranıyorum ama napiyim elimde değil babamın ne durumda olduğunu merak ediyodum.

" tamam belliki sen söylemiceksin o zmn ben giderim " ayağa kalktığımda kapı açıldı ve gelen doktordu " evett hastamız ayaklandıgına gore iyileşmiş "     dediginde gerçekten sinirlenmiştim " ya yeter babam ne durumda söylemicekmisiniz " dedigimde  doktorun yüzü asılmıştı " sen Bi otur konusalım " Hayır oturmicam bak kabusum gerçeklesmedi demi babam ölmedi demi " bunları söylerken sinir krizine girmek üzere olduğumun farkındaydım.

" bak elimizden gelenin fazlasını yaptık ama baban... maalesef " dediginde onu neredeyse duyamıyacak hale gelmiştim kendimi gercekten hic iyi hissetmiyodum sadece Bi yere odaklanmıştım.

" almina iyimisin " doktorun sesi boğuk boğuk geliyodu ben şuan kimseyi duymuyodum yürümeye basladım babamın odasına doğru yürüdüm kapıyı açtığımdaki o görüntü o görüntü kabuslarımın iğrenç görüntüsü beyaz örtü.

Babam şuan ölmemeli onu daha yeni buldum " babaaaa hayır babaaa nolur yapma seni daha yeni bulmuşken bunu yapamazsın beni cezalandırıyosun demi tamam babacım ben bidaha seni asla yanlız bırakmicam yeminederim kamera şakası demii babaaaa uyan nolurr " resmen deliye dönmüştüm önüme gelen herşeyi yere fırlattım o sırada doktorlar geldi beni sakinlestirmeye calıstırdılar.

Ya doğu ona en ihtiyacım olduğu zaman o neredeydi " Hayır ben babamın yanında kalıcam lutfen bırakın yeminederim sakinim doğuyu getirin bana lütfen "tamam sakinleş almina getiricem sana doğuyu bekle burda " yere oturdum o kadar kötüydümki anlatamam şuan sadece sarılmaya ihtiyacım vardı.

Yerde uyuduğumu farkettim birinin beni dürtmesiyle uyandım bu kişi doğuydu.

Kalkıp sıkıca sarıldım hic bırakmak istemiyordum " doğu ben dayanamıyorum benim kafam çok karışık ne yapıcağımı bilmiyorum sonsuz Bi uykuya bırakmak istiyorum kendimi Bi hiçlikte gibiyim bana bi yol göster nolur ben çok kötüyüm doğu" dediğimde beni dinlemeye devam ediyordu.

" Canım benim sen beni ne kadar kabul etmesende ben hep senin yanındayım seni asla bırakmicam o kadar iyi anlıyorumki seni bende kaybettim ailemi bundan sonra sen benim ailemsin seni çok seviyorum beni dinle gel eve gidelim konusalım dertleşelim olurmu Canım " gerçekten eve gidip uyumak istiyodum "tamam gidelim çok yorgunum, babam ben gidiyorum ama asla seni yanlız bırakmicam tamammı sen kendini yanlız hissetme" doğu bana üzülerek bakıyodu.


Hastaneden çıktık ve arabaya bindik camdan bakarken gözlerim yorgunluğa dayanamadı kendimi uykunun kollarına bıraktım...

Evet arkadaşlar sizce Bi sonraki bölümde doğu ve almina sevgili olurmu ne diyorsunuz.?

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin