Medya: doğu
" kız odasındamı " dedi bende " şuan kız uyuyo ahmet abi " dedim " kız bisey farkettimi ? " Hayır abi şuanlık Bi sorun yok kıza aynen dediğin gibi mahallede gördüğümü ve ona aşık olduğumu söyledim " " tamam eğer Bi sorun çıkarırsa icabına bakarız " " neyse abi sen burda bekle ben şu kıza bakıp geliyorum" merdivenlerden çıkmaya başladım.
Odanın kapısını açtım fakat almiranın orada olmadığını farkettim pencerenin açık olduğunu gördüm " Allah kahretsin ben şimdi ahmet abiye ne diyeceğim"
Koşarak aşağıya ahmet abinin yanına indim " ahmet abi kız kaçmış" dedim öfkeyle " bişeyi beceremedin Bi kıza bile sahip çıkamadın " koşarak dışarı çıktım ve alminayı aramaya çıktım .
" ah kızım ya nerdesin sen" diyerek Bi tesise girdim içerden ne olduğu belirsiz kadın çığlıkları duydum.
Koşa koşa sesin geldiği yöne gittim etrafa bakındım, kapıyı açmaya çalıştım, açamadım çünkü kilitliydi, içeriden sesler geliyordu.kapıyı zorladım açamayınca içeriden sesler yükselmeye devam ediyordu, kapıyı kırarcasına tekmeliyordum.
Sonra kapı tabiki de benim cüsseme dayanamadı ve açıldı.
İçeride almina vardı ondan yaşça buyuk bir adama karşı direniyordu ama pek başarılı olduğu soylemezdı
Hemen yanlarına gidip adamı alminanın ustunden çekip adama ardı arkası kesilmeyecek yumruklar attım"Olum seni dinlene dinlene dövecem yaşamamak için yalvarıcaksın bana" dediğimde adam ellerini kaldırıp "tamam bırak beni" dedi adamın yakasından itip alminanın yanına koştum.
Almina yaşadıklarının etkisi altından hala çıkmamıştı zangır zangır titriyordu."Almina, almina iyi misin? Kendine gel. Tesisten kaçmasaydın bunlar başımıza gelmeyecekti. uslu uslu oturmayı deneye bilirdin"dediğiğimde bana goz devırdı. "Nasıl uslu uslu oturabılırım sen ne dediğinin farkında mısın" dedi
Alminaya bu durumda sormam pek mantıklı değildi ama ahmet abiden azar işitmek istemiyordum. "Çok uzatma kalk hemen benim başımı belaya sokma."
" gerçekten şuan sesin başın belaya giricek diyemi korkuyosun benim burda psikolojim bozuldu."dedi" sesin psikolojin benim hiç umurumda degil ben kendimi düşüncem tabikide güldürme beni."
Alminanın konuşmasına hiç izin vermeden susturup kaldırdım " kalk hadi evde seni biri bekliyo" kim bekliyo yine ne peşindesin " " konuşmassan öğreneceksin "
Medya: almina
Adamın beni çekiştirmesiyle sarsıldım beni Bi yere getirmişti nerde olduğumu bilmedigim bir yere " ya bıraksana beni napmaya calısıyosun."
" seninle çok işimiz var canımm" dediğinde pis pis sırıtıyodu " ya bak bırak beni lütfen napıxaksın bana nereye gidiyoruz "
Beni koltuğa attı ve üstume geldi ittirmeye calıssamda başaramıyordum " iğrenç kızın yasındaki kıza nasılsın böyle Bi pislik yaparsınn" dediğimde kapıdan sesler gelmeye başladı sanki biri kapıyı tekmeliyordu " allahım inssallah Bi mucize olur da doğu gelir allahım lütfe- kapı kırılmıştı ve gelen kisi doguydu " allahım sana şükürler olsun" dediğimde doğu adamın üstüne çullandı " tamam doğu öldüreceksin adamı."
"Sakın elleme beni, almina sana nası boyle bise yapabilir" diyordu kızgınlıkla. " olum seni dinlene dinlene döverim lan ben" dedi , adam " tamam ozür dilerim " adamı ittirip benim yanıma koştu.
" almina biseyin varmı biyerinde, evden kaçarsan olucağı bu uslu uslu oturmuyosunki " gercekten suan bunumu dusunuyosun benim ne halde olduğumun bi önemi yokmu" dedim" senin Bi önemin yok tabikide kendimi dusunucem "
Dedi ve beni kaldırıp " seni evde biri bekliyo" dediginde ben anlamamıstım " "kim bekliyo yine kimden bahsediyorsun" " gidince gorursun " dedi ve kalkıp arabaya bindik ben hala o olayın etkisinden cıkamıyordum.
Eve gelmiştik ben merakla " ya soylemicekmisin kim olduğunu" dedim" Hayır söylenicem ayrıca sen ne meraklı biseysin ya Bi sabret " dedi ama ben gercekten cok merak ediyordum koşar adımlarla yürüdüm.
" beklicekmisin beni, anahtar bende ya hani, ama dur açılısı icerideki kisi yapsın oyle degilmi " bunu söyleyince daha çok heyecanlandım Zile bastı açan kişiyi görünce Bi süre kendime gelemedim bu kişi benim babamdı.
2000
" babacım hadi gel oyun oynayalım " " git sen oyna bidaha da benim yanıma adam gibi şeyler için gel yoksa seni çok fena döverim" ama babacım ben sadece seninle oynamak istemiştim her kız gibi bende babamın kollarında olmak istemiştim neden sen beni hiç sevmiyosunki babacım" dediğimde yüzüme tokat attı,
evet bu kişi benim babamdı, ben her zaman dışarıdaki kızlarıyla oynayan babalarını seyretmiştim onları çok kıskanırdım. Onlar gibi olmak isterdim aslında bizimde babamla güzel anılarımız olmuştu ama rüyamda olsun ben onada razıyım yeter ki babam Bi kezde olsa bana sarılsın bana baba şefkati göstersin benim için yeter de artardı
Ve o gün gelmesini hiç istemediğim gün babama yine oyun oynamak istediğimi söylemiştim fakat bu sefer delirmiş gibiydi önce beni dövdü sonra herşeyden habersiz olan annemi ama annemi beni dövdüğü kadar değil çok daha fazla dövmüştü "baba yapma nolur baba anneme dokunma onun hiçbi suçu yok beni döv ama yinede anneme dokunma nolur babacım nolurrr" " kes lan sesini delirttiniz olum beni hepinizden nefret ediyorum önce o ablan denilen pislikten sonra sizden nefret ediyorum
Bu arada bilmiyosunuz ama benim babam ablamı öldürdü hiç kıymadan, ben ablamın saçının teline dokunamazken babam denilen kişi ablamı öldürdü .
" baba yapma baba kızma anneme vurma anneme lütfen annemde ablam gibi öldürme tek annem kalmış onada kıyma baba lütfen" dedim ama babam asla beni dinlemedi annemi çok dövdü anneme baktığımda heryeri kan revan içindeydi, sonra bizi oracıkta bıraktı ve gitti , bidaha gelmemek üzere...
GÜNÜMÜZ
kızım , almina ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
Ficção AdolescenteAdım almina, ne oldugunu bilmediğim bu yolda durmaksızın yürüyordum , taki o güne kadar yürümekten pek hoşlanmayan biriydim, ama o gün yürümeye hasret kaldım ilk defa sonsuza yürümek istiyordum, bu yolda benimle yürümeye ne dersiniz