Abhijeet's mother Ragini said in a serious tone: mujhe tum se kuch zaroori baat karni hai.
Abhijeet replied her with the same serious tone: ji boliye
Ragini said in the serious tone: tumhe nahi lagta Abhijeet ke tumhe ab shaadi kar leni chahiye hai?
Abhijeet said in a irritated tone: Shaadi, shaadi, shaadi. Poori zindagi pari hai shaadi ke liye abhi.
Ragini also replied in irritated tone: Abhijeet, main tumhaare in be tukke reasons se tang a chuki hun. Tumhaare paas koi solid reason nahi hai Abhijeet shaadi na Karne ke liye. Ab to Daya ki bhi shaadi ho gayi hai. Wo to tum se 3 saal chota hai. Ab kar lo shaadi Abhijeet warna budhe ho jao ge.
Abhijeet replied in teasing tone: acha, kar loon lekin kis se?
Ragini said with a sweet smile: wo hai na Ishita, hamare ghar ke saamne wale ghar mien rahti hai.
Abhijeet said with irritated tone: Ishita? Acha, ap, mujhe kuch time den, main ap ko faisla kar ke batata hun.
Ragini said with a serious smile: main tumhaare faisle ka intezaar karungi.
*
*
*
*Abhijeet was laying on his bed in his room. He was thinking about Ragini and his conversation. Does he really need to marry someone? Yup, he needs to marry someone as his mom is not gonna leave him without marrying him with someone. But then, what about his love for Purvi. But then, again a thought came in his mind that Purvi is not his anymore. He and Purvi can't be togethor forever, he needs to marry someone. If not Purvi then it can be anyone.
*
*
*
*Purvi was coming downstairs. She saw Ragini sitting on the sofa looking in deep thoughts. She moved towards her and patted on her shoulder. Ragini came back to her senses by Purvi's touch. Ragini looked at Purvi with a confused look.
Ragini said with a confused look on Purvi: Kya Hua Purvi beta?
Purvi said with a smile: mujhe to kuch nahi Hua par ap bari gehri soch main lag rahi Hain? Koi baat hai Kya?
Ragini said with a smile: han vo Abhijeet se shaadi ki baat ki hai, dekhte Hain kya faisla hota hai us ka?
Purvi said in a confused tone: shaadi ki baat? Kis ki shaadi ki baat?
Ragini said with a smile: are, Abhijeet ki shaadi ki baat. Aur kis ki Bhala? Tum bhi na Purvi, kabhi kabhi inti bholi banti ho jaise kuch pata hi nahi.
Purvi said in a shocking tone: Abhijeet ki shaadi, lekin kis se?
Ragini said while remembering the meeting of Ishita with Purvi: are, vo hamari parosan hai na un ki beti Ishita. Us din, yaad ho ga tumhe milvaya tha mene Ishita se?
Purvi said with a fake smile: oh han, milvaya tha. Acha, main zara kamre main ja rahi hun.
Purvi was climbing upstairs. Ragini was gone in the kitchen for dinner making. While Purvi was climbing upstairs, Abhijeet was coming downstairs. Purvi saw Abhijeet and blocked his way. Abhijeet looked at her with a confused stare.
Abhijeet said in confused tone while staring at Purvi: Kya hai? Mera raasta kyun roka hai?
Purvi said in a serious tone: Kya faisala Kiya tum ne?
आप पढ़ रहे हैं
Ishq junoon hai mera
FanficKaisa ye ishq hai..ajab sa risk hai....kabhi kabhi ishq Karna badtar se bhi badtar hota hai. Based on Dareya and Abhivi