DAMLADAN,
Denizin yanından uzaklaştım.Güneş arkamdan bağırıyordu.Ama umursamadan yürümeye devam ettim.Sonra bana yetişti.
Güneş:Kızım bi beklesene!Deniz bağıra bağıra ne konuşuyordu.
Ağlamaya başladım.Sonra Güneş beni kolumdan tutup katine götürdü.Bir masaya oturduk.Karşımıza Batuhan ve arkadaşları her zamanki yerindeydi.Sonra Güneş oraya bakmaya başladı.Kerem Güneşe kaş göz işareti yapıyordu.Güneş de tamam işareti yapıp bana döndü.
Güneş:Şey...Sen bekle ben geliyorum.
Güneş Eylülün yanına gitti.Ne olduğunu anlamamıştım.Ama yine umursamayıp başımı masaya koydum.
EYLÜLDEN,
Güneş yanımıza geldi.
Güneş:Eylül ben senden habersiz bir şey yaptım.
Eylül:Ne yaptın?
Güneş:Kerem ile konuştum.O da şimdi seninle konuşma istiyor.
Güneşin sözlerinden sonra dondum kaldım.Nisa koluma vuruyordu.
Nisa:Eylül?...Eylüüül! İyi misin?
Eylül:Şimdi mi?
Güneş:Evet.
Sonra Kereme doğru baktı.Kapıya doğru gelmesini işaret etti.Benim de elimden tutup kapıya götürdü.Kerem ve ben konuşucaktık.Keremi karşımda görünce nefesimin kesildiğini hissettim.
BATUHANDAN,
Güneş kantine yeniden geldi.Bu sefer onun yanına gitmek istemiyordum.Çünkü ne söyliyeceğimi bilmiyordum.
Musa:Güneşin yanınagitmiycek misin?
Ufuk:Valla bu kızla bizden azla vakit geçirmeye başladın.
Batu:Gidip ne söyliycem ki?
Musa:Ne demek ne söyliycem? Sen bu kızı sevmiyor musun?
Musa böyle söyleyince sinirle ona baktım.O da benden cevap bekliyordu.Ama doğru söylüyordu.Ben Güneşi seviyor muyum?
Batu:Bilmiyorum!
Sonra Deniz yanımıza geldi.
Batu:Bu ne hal oğlum?Hortlak mı gördün?Yüzün bembeyaz olmuş!
Deniz:Damla beni sevdiğini söyledi.
Musa:Aman ya! Bu kızlar da ne meraklıymış sizi sevmeye!
Şimdi Musa ile uğraşamazdım.
Batu:Güneş de bana söyledi.
Deniz yüzüme tip tip baktı.Sonra yanımızdan ayrıldı.
GÜNEŞTEN,
Denizgil birşeyler konuşup bize bakıyorlardı.Damlanın başını tutup kaldırdım.
Güneş:Kendine gel artık.Bak Deniz de süreklisana bakıyor.
Damla:Ama ben ona bakamıyorum.
Batunun yüzüne baktım.Gülüyordu.Çok tatlıydı ya!Deniz bize doğru yaklaşınca Damlayı dürttüm.Damla hızla başını kaldırdı.Onlar birşeyler konuşup gittiler.Ben ise hala Batuyu izliyordum.Bana bakınca tam kafaı çevircektim ki ''bekle'' işareti yaptı.Ne yapıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şimdi Naz Sırası Kimde?
Teen FictionBu hikayede genç aşıklarımız büyük maceralar yaşıyorlar. Herşey birbirine karışıyor. Karakterlerimiz yurtta kalıyor. Yurdun yarısı kızlariçin yarısı erkekler için. Aynı okula gidiyorlar ama aynı sınıfta değiller. Damla, Güneş ve Eylül sırıl sıklam a...