Bölüm 10

35 5 1
                                    

DAMLADAN,

Bayılırsam tutun benii!D-deniz benim elimi mi tuttu.Bir an afalladım.Deniz bunu fark etti.

Deniz:İyi misin?

Elime bakıyordum.Deniz de şaşırdı ve hemen elini geri çekti.Ama ben geri tuttum.Bu sefer onun elini tutan bendim.

Damla:Hayır...Lütfen çekme.Ben böyle birşeyi ilk defa yaşıyorum.Bu anı bozmayalım.

Sözümü bitirir bitirmez zil çaldı.Oflayıp Denize baktım.Ağzını açmış bana bakıyordu.Ben de ağzını kapattım.Kendine geldi.Çok tatlıydı.

Damla:Deniz zil çaldı.

Deniz:Hı! Ta-tamam.Hadi gidelim.

Damla:İyi misin sen?Ellerin titriyor.

Deniz:Hı-hı iyiyim.Derse girmesek olmaz mı?

Damla:Deniz saçmalama.Gitmemiz gerek.

Arkamı dönüp gülümsedim.Sonra Denize döndüm.İkimiz de gülmeye başladık.

Deniz:Tamam.Gidelim.

Elimi çekmeye çalıştım.Bu sefer de Deniz benim elimi bırakmadı.Ahh!Bu böyle devam mı edicek?!

Deniz:Birlikte gidelim.

....Öldüm mü lan ben!Deniz ile el ele kantinden çıktık.


ÇAĞRIDAN,

Damla ve Denizi izliyordum.El ele tutuşup kantinden çıktılar! Buna dayanamıyordum.Denizin karşısına dikildim.İkisi de şaşırmış bir şekilde bana bakıyorlardı.Ben ise ellerine!

Çağrı:Bırak lan kızın elini!

Deniz ellerine bkatı.Sonra daha sıkı tuttu.

Deniz:Sanane lan!

Damla:Deniz sakin ol!

Deniz:Damla sen karışma! Bana bak lan Damladan uzak durucaksın anladın mı? Yoksa o Damlaya bakan gözlerini oyarım.Şimdi siktir git!

Çağrı:Lan ben senin...

Denize yumruğumu geçirdim.Sonra Deniz bana baktı ve o da bana vurdu.Herkes başımıza toplanmıştı.Denizin arkadaşları ve benim arkadaşlarım da geldi.Sonra hafif sarışın bir çocuk (galiba Denizin arkadaşı) beni yakamdan tutup duvara yapıştırdı.Herkes ''Batuhan bırak'' diye bağırıyordu.Galiba adı Batuhandı.Sonra bana yumruğunu geçirdi.Bizimkiler de katıldı ve büyük bir kavga çıktı.Deniz ile biz birbirimize girdik.Yurtçular ve bizimkiler de daldılar.Damla kenarda ağlıyordu.

Damla:Deniz yapma!

Onun böyle söylemesine iyice sinirlendim.Denize iyice vurdum.O da bana vurdu.Sonra Damla arkadaşlarından kurtulup yanımıza geldi.

Damla:Bırak onu!Ona vurduğun sürece benim canım yanıyor! Beni seviyorsan bırak onu yalvarırım.İlla vurmak istiyorsan bana vur!

Elim havada kalmıştı.Sonra indirdim.Damla döndü.Denize bakıyordu.Sonra Deniz Damlayı kollarının arasına aldı.Gözlerimin önünde birbirlerine sarılıyorlardı.Kavga durmuştu.Herkes onlara bakıyordu.Sonra Deniz Damlayı uzaklaştırdı.Hocalar gelmeye başlayınca herkes dağıldı.Ben ise öylece kalakalmıştım.


KEREMDEN,

Kavga bitmişti.Ben de kavga etmiştim.Nedenini bilmiyordum.Çok saçma!Sonra Eylül yanıma geldi.Yarılmış olan kaşıma elini koydu.İstemsizce yüzümü buruşturdum.

Şimdi Naz Sırası Kimde?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin