DAMLADAN,
Güne gelince biz de rahatsız etmemek için parkın kafeteryasına gittik.Oturduk.Çay içerken bir arkı çalmaya başladı.Bu benim en sevdiğim şarkıydı.Bu şarkıyı dinlediğimde aklıma hep Deniz gelirdi ama şimdi yanımdaydı.Bu şarkı beni hep ağlatırdı.Ama şimdi ağlamamam lazım.
Deniz:Ne güzel şarkıymış.
Ah Deniz bana inat mı yapıyorsun?
Damla:Öyledir.
Deniz:Biliyorsun herhalde.
Damla:Birileri sağolsun.Böyle şarkıları çok severim.
Deniz anlamış gibi başını çevirdi.
Deniz:Artık gitsek mi? Bizimkiler de gözükmüyor
Damla:Olur.
*****
Yurda gelmiştik.
Deniz:Naptılar acaba?Gidince hemen öğrenirim.
Damla:Ben de...Neyse yarın okulda görüşürüz.
Deniz:Şey..
Damla:Noldu?
Deniz:Yarın okula beraber gidelim mi?
Damla:Yarın bakarız
Deniz:Tamam.İyi geceler.
Damla:İyi geceler.
DENİZDEN,
Damladan ayrıldıktan sonra odama çıktım.Odanın kapısını açtım.Bu ne lan? Batu ve Güneş sarılmış yatakta beraber uyuyorlar.Bunlar nasıl bizden önce geldi ki? Neyse sonra öğreniriz.Ben de onları yalnız bırakmak için odadan çıktım.Ama nereye gidiceğimi bilmiyordum.Gece gece bizimkilerle de uğraşamam.Damlaya bakmaya karar verdim.Güneş burda olduğuna göre Damla yalnızdır.Sonuçta it var kopuk var.Kızı yalnız bırakmayalım.
Odanın kapısına gelmiştim.Sessizce kapıyı açıp içeriye baktım.Damla uyuyordu.Çok yorulmuş her halde hemen uyuyuvermiş.Yatağın başındaki koltuğa oturdum.Uyanmasından korktuğum halde saçlarını okşamaya başladım.
Deniz:Keşke hep böyle uyusan.Böyleyken çok masumsun çünkü.Yaşadıklarımızdan sonra aklımdan çıkmıyorsun.Şimdi uyanık olsan bunları söylemeye cesaretim olmazdı.Söylemek istiyorum ama söyleyemiyorum işte.Sadece anlamanı bekliyorum.Sen bana ne kadar ters davransan da beni...beni sevdiğini biliyorum.Ben de seni seviyorum.
Ads by GoSaveAd Options
Eğildim ve Damlanın saçlarını öptüm.Keşke uyanık olsaydın da beni duysaydın.Koltuktan kalktım.Odanın kapısına doğru yürüdüm.
Damla:Deniz!
Arkamı dönemedim.Damla az önce söylediklerimi duymuş muydu? Damlanın yataktan kalktığını duydum.
Damla:Sakın arkanı dönme! Yoksa söyleyemem.Sana ters davranmam seni sevmediğim ya da senden korktuğum için değil.Aşktan korktuğum için.Ben böyle bir duyguyu ilk defa yaşıyorum.Ne yapacağımı bilmiyorum.Ama bildiğim bir şey var.Ben seni seviyorum!Hem de her şeyden çok!
Birden arkamı döndüm ve Damlanın dudaklarına yapıştım.Uzun süre öpüştükten sonra ayrıldık.İkimiz de nefes nefeseydik.Alnımı alnına yasladım.Damlanın gözleri kapalıydı.
Deniz:Seni seviyorum.
Damla:Seni seviyorum.
BATUHANDAN,
Sabah uyandığımda yanımda Güneşi bulmayı beklemiyordum.Sarılarak uyumuşuz.Onu izlemeye başladım.Dün gece onu öptikten sonra bana sımsıkı sarılmıtı ve ''Beni bırakma'' demişti.O hali aklıma geldiğinde kendime küfürler ettim.Güneş çok güzel uyuyordu.Yanağını okşamaya başladım.Başımı dirseğime yasladım.Güneş gülümsedi.
Güneş:Niye bana öyle bakıyorsun?
Güneş gözleri kapalı konuşuyordu.Ben de güldüm.
Batu:Çok güzelsin.
Güneş:Hmm.Öyle miyim?
Güneş gözlerini açtı.
Batu:Çok çok çok.
Uzanıp Güneşin dudağına bir öpücük kondurdum.Güneş de sımsıkı sarılarak karşılık verdi.Sonra aklına birşey gelmiş gibi kafasını kaldırdı.
Güneş:Biz neden birlikte yattık?
Batu:Ben istediğim için.
Güneş güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şimdi Naz Sırası Kimde?
Teen FictionBu hikayede genç aşıklarımız büyük maceralar yaşıyorlar. Herşey birbirine karışıyor. Karakterlerimiz yurtta kalıyor. Yurdun yarısı kızlariçin yarısı erkekler için. Aynı okula gidiyorlar ama aynı sınıfta değiller. Damla, Güneş ve Eylül sırıl sıklam a...