pıst yakısiklı

552 76 49
                                    

"HEPSI SENIN YÜZÜNDEN OLDU OROSPU SOOBIN" Yeonjunla uzun saçlı çocuğu durdurmaya çalışıyorduk.Demir parmaklıkları yiyecek gibi duruyordu çünkü.

"Çalmasaydın bana ne"adının Soobin olduğunu öğrendiğim çocuk bir köşede oturmuştu.Kai de yanındaydı.

Sonunda uzun saçlı çocuk sakinleşmışti.
Bizim geldiğimiz taksi şoförü yüzümüzdeki maskeler yüzünden birzi hırsız sanmış. Bu yüzden polise şikayet etmiş.

"Hesabımı sen mi kullanıyordun?"uzun saçlı çocuğun yanına oturarak sordum.

"Evet, çok değerli kahbe arkadaşım sokmuştu bu fikri aklıma"

"Adın ne peki"

"Beomgyu"

"Amına koyim Beomgyu bundan sonra sana da arkadaşlarına da dünyayı dar edicez"Yeonjun da yanımıza gelip sohbete dahil oldu.

"Abartma Yeonjun" gözlerimi devirerek söyledim.

O da karşılık olarak gözlerini devirdi.

"Tamam, çıka bilirsiniz,ama bir daha böyle şakalar yapmayın. Bağırışmalardan komşular da rahatsız olmuş"uzun boylu bir polis kilidi açarak söyledi.

"Polis çok yakışıklı değil mi"Beomgyu koluma vurarak söyledi.

"Ben daha yakışıklıyım" diyerek saçlarımı savurdum.

Beomgyu birşey demeden gözlerini devirdi.

"Lan Giselleyi unuttduk biz nerde o?" Soobin bağırarak sordu.

"Sağına bak"Beomgyu sağı işaret etti.

Galiba Giselle olan kız eline tebeşir almış duvara çizikler atıyordu.

"Kızım ne yapıyorsun amk"Soobin demir parmaklıklara tutunarak söyledi.

"Hepimiz heba oluyoruz.Lanet olsun, bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor, ya da beyaz yakalı köle olmuş. Reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşinde. Nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz.Bizler tarihin ortanca çocuklarıyız.Bir amacımız ve ya da yerimiz yok. Ne büyük savaşı yaşadık, ne de büyük buhranı. Bizim savaşımız ruhtan bir savaş. En büyük buhranımız hayatlarımız. Televizyonla büyürken milyoner film yıldızı ya da rock yıldızı olacağımıza inanırdık,ama olmayacağız.Bunu yavaş yavaş öğreniyoruz ve bu yüzden çok kızgınız"

"Kanka bozuldu bu"Soobin Beomgyunun boynundan tutarak yanına çekti.

"Horoz mu yakalıyorsun amk"Beomgyu Soobinin elini itti.

Çok garip insanlardı.

"Kankam kendine gel sen Tyler Durden değilsin"Beomgyu Giselleye söyledi.

"Sus karı,Tyler Durden aynı ben!"Giselle kurbağa gibi yerde oturdu. Daha sonra kalıp havayı tekmelemeye,yumruklamaya başladı.

"Where is my mind?"

"Where is my mind?" Havayla boks maçı yapa yapa bu şarkıyı söylüyordu.

"Buna Fight Club izletdirmemeliydik amk" Soobin söyledi.

Daha sonra Giselleyi de alıp birlikte karakoldan çıktık.

"Pıst yakışıklı numaranı versene"Yeonjun Soobine omuz atarak söyledi.

"Tabi güzellik emrin olur"Soobin Yeonjunun telefonunu alıp kendi numarasını kayd etti.

"Ara beni güzellik" diyerek Yeonjunun yanağından makas aldı. Hepimiz şokla Soobini izledik. Yeonjun da normal olarak donup kalmıştı.

















🦶🏻
                             

Spotify | taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin