bu numaradan beni tikla

671 82 84
                                    

Ismail YK Fanclub

yeonjun:
Evet arkadaslar

Kalles Taehyunun yaptiklarina ragmen

Ben insanligimi kaybettmedigim icin

Arastirdim.

Hesabi caldim

Konum bilgilerine eristim

Numarasini buldum

Evini mi basmak istersiniz mesaj yazmak mi

hyuka:
Cin misin nesin be

yeonjun:
GOZLERIME INANAMIYORUM SUAN

KAI BI MESAJA Ö DISINDA TEPKI VERDI

LAN TYUN NERDESIN

CILDIRCAM

taehyun:
Abi ben yeonjundan korkmaya basladim

LAN KAI

😭😭😭

HOSGELDIN ARAMIZA

hyuka:
He hos buldum

Ö

yeonjun:
Neyse bunun kutlamasini yapariz

Simdi kalkin gidiyoruz su sahisin evini basmaya

Ne haddle hesap sifresi kirip da beles premium hesabi kullanmaya curet eder hele ki benim arakdasimin

Su tabancalarimi aldim

Maskeleri Kai getirsin

hyuka:
tamamdir

taehyun:
bende havai fisek alicam yanima

Patlatiriz dimi

yeonjun:
Yeter ki sen iste canim

(⁠?⁠・⁠・⁠)⁠σ

Beomgyu abi buyuksun abim

beomgyu:
Naber

Toplanin kapin bi tane de cips falan gelin bana

Acil

soobin:
Isim var

beomgyu:
Lol oynariz

soobin:
Hangi cipsi alayim????

giselle:
Ulan soobin

Nasil insansin sen

beomgyu:
Konusma kalk gel

giselle:
Ok

<⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

"

Ulan Yeonjun ağaç olduk beklemekden nerdesin?" 3 saatdir dışarıda Kai'a birlikte Yeonjunu bekliyorduk.Kai kendisiyle 3 tane hırsız maskesi getirmişti.

Evinde neden bunlar bulunduğunu sorgulamayacaktım.Malum kendisi daha "ö" dışında birşey yazmayı öğrendi.

"Naber kızlar" Yeonjun sonunda teşrif ede bilmişti.

"Nerde kaldın lan amcık sabahtandır bekliyoruz"

"Su tabancalarını doldurmayı unutmuşum ya" diyerek elindeki 3 tane su tabancasını işaret etmişti.

"Kai ver maskeleri lan"diyerek Kai'dan maskeleri aldım. Üçümüz de meskeleri giydik.

"Taksi çağıralım elimizdekilerle gidemeyiz"Yeonjun elindekileri bize verip taksiyi aramıştı.

15 dakikaya taksi gelmişti.Elimizdekileri bagaja koyup taksiye bindik.Yeonjunun zorlamasıyla şoför abi "Ismail YK- Tıkla" açmıştı.

"BIR ÖYLESIN BIR BÖYLE" Yeonjun kulağımın dibinde ses tellerini yırta yırta bağırıyordu.

"DEVAM ETTIRIN LAN" diyerek daha yüksekten bağırdı.Kai'la ikimiz korkumuzdan eşlik etmeye başladık.

"NEYIN VAR BANA SÖYLE"bende Yeonjun gibi bağırdım.

"AĞLAMAYAN BEBEĞE SÜT VERMEZLER BU BÖYLE"Kai da hepimiz gibi bağırdı.

Şoför abi bize deliymişiz gibi bakıyordu.Gören de saçma birşey yapıyoruz sanacaktı.

"Al abim ücretin, sağol abim, büyüksün abim,Allah ayağına taş değdirmesin abim"diyerek Yeonjun parayı şoför abiye uzattı ve omuzuna vurdu.

Şoför abi sessizce ve korkak bakışlarla parayı aldı ve hemen hızlıca sürüp uzaklaştı.

"Evet kızlar ev burası"

"Bahçeye nasıl giricez lan"diyerek sordum.

"Atlıcaz"Yeonjun aynen böyle dedi.

Tanımadığımız birinin bahçesine üçümüz de profesyonel şekilde atlamayı başlamışdık.

"Şimdi arka kapıdan girelim eve gizlice"Yeonjun fısıldayarak söyledi.

"Oğlum diğer hayatında hırsız falan mıydın bu ne"diyerek sordum.

"Kanka benim şu anki hayatım bile kaymış diğerinin olduğunu düşünmüyorum"

"Girin lan kesin bi"Kai ikimizi de içeri itti.

"Galiba mutfaktayız"Yeonjun söyledi.

"Iceriden filim sesi falan geliyor en az 3-4 kişi var galiba"Kai gizlice mutfağın kapısından içeriye bakıyordu.

"1,2,3 diyince bağırarak içeri dalıyoruz tamam mı?"Yeonjun alçak sesle söyledi.

"Tamamdır kaptan"Kai'yla aynı anda söyledik.

"1,2,3"

Bağırarak içeriye daldık.Elimizdeki su tabancasından her yere ateş ediyorduk.
Onların çığlıkları ve bizimki karışmıştı.

"HIRSIZ VAR IMDAT"uzun saçlı bir çocuk tiz sesle çığlık atıyordu.

"ULAN SENIN NEYINI ÇALMAYA GELSINLER DONUNU BILE BENDEN ÇALIYORSUN"siyah saçlı boyu baya uzun olan çocuk bağırdı.

"AMINIZA KOYAYIM NOLUYOR"bir tane kız da şok içinde bağırıyordu.

Birden Yeonjun siyah saçlı sırık gibi olan çocuğun üzerine atladı.Onu görünce ben de uzun saçlı çocuğun üzerine atladım.Kai da kızın ağzını eliyle kapattı.

"Hanginiz benim arkadaşımın Spotify hesabının şifresini kırdı lan" Yeonjun siyah saçlı çocuğun üzerinden bağırdı.

"ULAN BABANI SIKIM SOOBIN HEPSI SENIN YÜZÜNDEN"uzun saçlı çocuk yine tiz sesiyle bağırdı.

Kız Kai'ın elini ısırmasıyla Kai'ın bağırması bir oldu.

"Bırakın bizi anlatıcaz"kız Kai'a korkunç bakışlar atarak söyledi.

Tam konuşacakken siren sesleri duyduk.
Birden içeriye bir kaç tane polis daldı.

"At silahı at at" diyerek bize işaret ettiler.Karanlık olduğu için elimizdekilerin su tabancası olduğunu anlamadılar galiba.

"Alın hepsini al al"

Altımızı da arabaya bindirip nezarethaneye götürdüler...










Imdat bu ne biri beni durdursun

Mantikli bisey beklemeyin bizde boyle ok tm alo 155 ayak at.in.

Spotify | taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin