benim kizim oropso degil

311 51 25
                                    

"Topluca buluşmak kimin fikriydi?"Yeonjun sinirle söyleniyordu.

Evet,Beomgyularla toplu buluşma kararı almıştık.Fikir Yeonjundan çıkmıştı.

"Kimin fikriyse ben onun ta anasını sikeyim babasının eline boşalayım"

"Kanka senin fikrindi"Beomgyu Yeonjunun omuzuna elini koyarak söyledi.

Kavga karışık sohbet ederek cafeye gitme kararı aldık.Hepimiz cam kenarı masada oturduk.

"Benim 5(bes)liram var agalar"Soobin cebinden 5 lira çıkarıp masaya koydu.

"Valla benim de 15(onbes)liram var"Kai de çantasından 15 lira çıkardı.

"50(elli) kuruşum var eve yürüyerek gidicem galiba"Beomgyu elini cebinin taa dibine sokarak söyledi.

"Amk Gyusu 50 kuruşu bul da sonra söyle de hiç olmazsa yarım rezil ol"

"Amk Ningningi götünü sildiğin peçeteyi yarıya bölüp diğeriyle yüzünü siliyorsun kimle dalga geçiyorsun"Beomgyu ayağa kalkarak söyledi.

"Otursana lan"Soobin Beomgyunun omuzuna bastırdı.

"50 kuruşumu bulmam lazım kanka pantolumu mu çıkarıp baksam"

"SAÇMALAMA BEOMGYU ARI OLDUĞUNU HER KES ÖĞRENIR"diyerek bağırdım.

Evet, bağırdım.

Birden her kes gülmeye başladı.

"Sağol ya Taehyun hiç kimse bilmedi şu an arı olduğumu"

"Ari ne amına koyim"Soobin kahkaha atıyordu,"Iğnesi de 14 cmlik çavuşu mu?"

"NE 14'Ü LAN EN AZI 17 GEÇEN YIL ÖLÇMÜŞTÜK YA HANI"Beomgyu da bağırdı

"Evet amk en azı 17 vardır"Ningning söyledi.

"Yuh Beomgyu çavuşunu her kese gösterdin mi?Orospu musun oğlum sen?"Yeonjunun çavuş kelmesini bana bakarak söyledi.

"BENIM KIZIM OROPSO DEGIL EVLENENLER OROPSO DEĞIL,2 ÇOCUK YAPANLAR OROPSO DEĞIL"Soobin en az 25 kişinin oldugu cafede bağırıyordu

"Bağırma lan sırık"Yeonjun Soobinin kafasina vurdu.

"ASIL OROPSO SENSIN KOCANIN ÜSTÜNE GITTIK SIKISTIN"

"LAN BAĞIRMA"Yeonjun Soobinin yüzüne lahmacunu fırlattı.

"NAPTIN BABASI SOKUK"

"BAĞIRMA DEĞINCE BAĞIRMA YAPMAYAYIM"

"OĞLUM AĞZINI BURNUNU KIRARIM SENIN"

"KIRSANA LAN,ERKEKSEN KIRSANA HADI KIR GEL KIR"



















azick komiklik olsun ask hayatim bok gibi olduğu icin uzucu bolumler yazicam HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Spotify | taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin