Boruto'nun bakış açısı
"Bu sabah hafif bir baş ağırsıyla uyandım. Neden ağrıdığı hakkında en ufak bir fikrim yoktu ama karnımın acıktığı hakkında bilgim vardı. Hazırlanıp hemen aşağıya indim.Aşağıya indiğim an Hima bana sarıldı bende ona sarıldım.Ve annem de hemen" Günaydin Boruto"dedi.Masaya oturmadan önce anneme şunu sordum;
Boruto:Anne kahvaltıda ne yaptın ?
Hinata:Pankek yaptım Boruto
"Baya sevinmiştim çünkü Burger'den sonra ki en sevdiğim yemek ti! Kahvaltımı hemen edip görevim olduğu için Hokage binasına yolumu tuttum"
Boruto:Kapıyı çalarım*
"Babam hemen karşılık verdi"
Naruto:Girebilirsin Boruto
"İçeri girdim tabi herkes çoktan oradaydı ve benimde baş ağrım artmaya başladı nedensizce."
Sarada:Boruto'da geldiğine göre görevimiz nedir Yedinci?
"Babam hemen görevi anlatmaya başladı herkes dikkatlice dinliyordu ama ben dinlemiyordum çünkü baş ağrısı en sinir olduğum şeydi!"
Naruto:Herkes görevi anladı değil mi?
"Hepimiz bir ağızdan"evet" dedik"
"Tabi gerçeği söylemek gerekirse ben anlamadım ama şimdi bunu boşverin"
"Hepimiz Konohamaru Abi'yi takip ediyorduk.Tabi ben babamı dinlemediğim için ne yapacağımızı nereye gideceğimizi bilmiyordum,şuanda sadece bir ormandayız. Birkaç tane tabela vardı, bazılarında " dikkat hayvan çıkabilir" veya "dikkat shinobi çıkabilir" vb. şeylerdi.Konohamaru abi bir anda duraksadı.
Boruto:Abi neden durdun?
"Sensei bana değişik bir suratla baktı bende ona anlamamış bir tiple baktım ve ardından"
Konohamaru:Boruto, Yedinci anlatırken dinlemedin mi burada bir kısa yol olduğunu söyledi ve güvenli
"Nedense orada panikten karnımdada ağrılar başladı. Öyle bir ağrı vardı ki bıraksam yere yığılacaktım ama görevde kimsenin başına bela açmamak için kendimi tutmaya çalışıyordum"
Konohamaru:Hadi buradan girelim.
"Hepimiz sırayla oradan geçtik.Herkes göreve odaklanmış gibiydi bende karnımdaki ve başımdaki o lanet ağrıya sinir olmaya daha da başlamıştım.Artık dayanamayıp aniden yere düştüm ve herkes bana baktı"
Mitsuki:Boruto iyi misin?
"Cevap vermedim ayağa kalkmaya çalıştım ama başaramadım ve Konohamaru abi bana hemen bir soru sordu ama Mitsuki'nin sorusuyla benzerdi"
Konohamaru:Boruto iyi olduğuna emin misin?Eğer bir sorun varsa söyle sonra görevde bir zorluk çekmeyelim.
"Ben bu soruyu nedense bize iş çıkarıyorsun gibi algıladım.. Benzerler bana göre nys konumuz bu değil.Sensei'ye zorluk çıkarmamak için ne sorunum olduğunu söylesem mi söylemesem mi diye kararsız kaldım ama söyleme karar verdim."
Boruto:Konohamaru abi.. Şey
"Abi bana dikkatli bir şekilde bakmaya başladı"
Boruto:Benim hafif karnım ve başım ağrıyor.
Konohamaru:Bunu neden önceden söylemedin?.
"Gözlerimi geri çektim, kendimi istemsizce suçlu hissettim. "
Boruto:Özür dilerim abi.
*Elini başımın üstüne koyarak*
Konohamaru:Üzülmene gerek yok kötü bişey yapmadın ki
*Eğilip benim tersime döndü*
Konohamaru:Hadi sırtıma bin seni ben taşıyacağım.
"Sensei'ye bakakaldım. Sırf benim için neden bunları yapıyor? Yedinci'nin çocuğu olduğum içinmi? Ahh ne kadar aptalca sorular bunlar tabiki bu kadar ileri gidicek çünkü o benim senseim.Evet biliyorum saçma sapan sorular ile kafamı karıştırmaya çalışıyordum.İyi de bi boş yapmıştım. Konohamaru abinin sırtına bindim. Tabii biraz utandım bu hareket kendimi bebek gibi hissettirdi😅"
"Sarada bana bakarak gülmeye başladı"
Boruto:Hey!Gülmesene Sarada!
Sarada:Ama gerçekten komik görünüyorsun. *güler*
"Sinirim bozulmuştu, ağrılarım olmasa direkt inecektim ama malesef ağrılarım vardı Kahretsin!"
Konohamaru:Boruto eğer bişey olursa söyle
"Başımı onaylamak anlamında salladım. Tam hareket edecekken..tahmin edin.. bir anda çok kötü bir şekilde öksürmeye başladım. Suratım domatese dönmüştü.Konohamaru abi sertçe sırtıms vurdu.. Eheh sağol sensei kaburgam yok oldu😂😅. Biraz daha iyi oldu ama hala öksürüyordum"
Konohamaru:Boruto iyi misin!
"Herkes endişeli ifadelerle bana bakıyordu."
Sarada:Boruto! !
Mitsuki:Boruto!
"Evet herkes adımı söylüyordu. Ama ben bişey duyamıyordum ve ayrıca gözlerimde kararıyordu. Ne olup olmadığına anlam verememiştim.."
"Yavaş yavaş gözlerim kararıyordu tek duyduğum şey abinin bana seslenişiydi oda yarıda kesildi ve bayıldım"
Devam Edicek🔫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto Hasta Olursa?
Random°•Uzumaki Boruto, hasta olur. Ama bu hastalık hemen geçicek bir hastalığa benzemiyordu... •°