3. Kişi bakış açısı
Boruto tam bişey diyeceği an bayılır. Hinata o anın şokundan ne yapacağını bilemez ve hima ya ambulansı aramasını söyler şöyle bir durum vardı ki Hima nereden arayacağını bilmiyordu. Oda stres olmuştu çünkü. Şansa ki o sırada Kawaki kapıyı açtı ve eve girdi gördüğü manzara karşısında neler olup bittiğini çözememişti. Tâki yerde yatan Boruto'yu görünce. Hemen ambulansı araması gerektiğini anladı ve aradı. Hemen geldikten sonra ambulans Boruto'yu hastaneye götürdü.
Hastane odasında işlemler yapılırken Naruto, Sasuke, Sarada ve Boruto'nun diğer arkadaşlarına haber verildi. Hepsi telaşlı bir şekilde gelmişlerdi özellikle de Naruto. Babası sonuçta
Naruto'nun bakış açısı
Bir anda bana bir haber geldi oda Boruto'nun şuanda hastanede yatmasıydı. Hemen odamdan fırladım ve hastanenin yolunu tuttum. Geldiğimde Sasuke bile ordaydı anlaşılan tek bana söylememişler. Hinata, Hima ve Kawaki endişeli olduklarını fark ettim. Şaşırmıştım neden mi? Sürekli Boruto'yla kavga eden Kawaki bile gergindi. Kapıyı açmıştım. Tüm gözler benim üzerindeydi. Bende hemen onların yanına gittim ve camdan bakılınca Boruto'yu gördüm. Anlaşılan Sakura-chan onla ilgileniyordu. Zaten o bir medikal ninjaydı. Tüm güvenimi ona verdim ve Boruto'nun iyileşmesini diledim.
Bir süre sonra bitti ve Sakura-chan odanın kapısını açtı.
Sakura:Birazdan uyanır diye umuyorum lütfen ona rahatsızlık vermeden içeri girin yani teker teker.
Naruto:İlk ben giricem
İçeri girdim Boruto'yu baktım.Ona neler olmuştu? Veya biri mi ona zarar verdi. Aklımda birbirinden başka düşünceler dolaşıyordu. Kafamı iyice kötü düşüncelere boğmuştum.Onun ölmesi veya zehirlenmesi gibi....Ben bunları düşünürken Sakura-chan bana seslendi ve artık çıkmam gerektiğini söyledi. Sandığımdan daha kısa sürdü. Onunla konuşamadım bile sadece o dakikalar saçma sapan düşüncelere dalmıştım. Diğerlerinde görmeye hakkı oldukları için çıktım ardından herkes teker teker girdi ve çıktı. Herkes ziyaret etmişti.Hemen uyanır diye tahmin etmiştik ama korktuğumuz başımıza geldi ve tam 5 gün uyanmadı ses seda yoktu ondan. Birşey olmaz uyanır dedik ama 1.5 hafta geçmişti?!?! Gerçekten aşırı derecede KORKUYORDUM!Ya sana bişey olursa!seninle geçirdiğim onca anılar ne olacak... He Boruto? Söyle bana yalvarırım..
Sasuke'nin bakiş açısı
Naruto günlerdir evinden çıkmıyordu. Tüm işleri Shikamaru yapıyordu onun içinde zordu tabi neyde.Her kapıyı çaldığımda Hinata karşılık veriyordu Naruto dan asla ama asla yanıt yoktu son birkaç gündür onu göremiyordum. Biraz eskilere döndü bu iş yani Naruto'nun beni Konoha ya geri getirme çabaları ama şuanda tam tersi ben onu evden çıkarmaya çalışıyorum ama kötüsü hiç bişey demiyordu odasındaki camdan bakiyim diyorum perdeyi kapatmış hatta Hinata'nın dediğine göre yemek de yemiyormuş. Bende pes ettim ve Boruto'yu kontrol etmeye karar verdim.
Geldiğinde gene işlemler başlamıştı herkes gergin bir şekilde Boruto'yu kurtarmaya çalışıyordu.Onun öğretmeni olarak bende korkuyordum ama Naruto gibi dışa göstermemeye çalışıyordum. Hastanenin kapısı aralandı ve içeriye Sarada'nın girdiğini gördüm oda gördü.
Sarada:Baba! Burada ne yapıyorsun??
Sasuke:Boruto'ya bakıyorum
Sarada gözlerini fal taşı gibi açmıştım
Sarada:Sen Boruto'yu ne zamandan beri umursuyordun??
Sasuke:O benim Öğrencim ve her ne kadar onu çok sevmesemde(SARADA'YLA TAKILMASINDAN...😤😑).. Nedeni yok
Sarada:Ah baba!!! Çok tatlıydınnn
Sasuke:Bu sözleri bana diyen ilksin biliyormusun
Sarada:Hoşuna mı gitti?? 🤭☺
Sasuke:Bi daha olmasın... 😅😑
Sarada:Sevdin sanmıştım!... Herneyse. Boruto nasıl haber var mı...
Bunu üzgün bir ses tonuyla söylemişti.Ona yaklaşım ve iki parmağımı Sarada'nın alnına vurdum.. Bu abimin hareketiydi.. 💙Ama ben onun gibi "üzgünüm Sasuke belki başka bir zaman" falan demedim
Sasuke:Merak etme Sarada Boruto'nun iyileşeceğine adım gibi eminim. Annem sonuçta Boruto'yla ilgileniyor.
Sarada kızarmıştı aynı küçük bendi
Sarada:Teşekkür ederim Baba...💗
Hafif sırıtmıştım. Naruto görse "Oha Sasuke güldü!!" diye kıyameti koparırdı ama Sarada alışıktı.
Sakura'nın işini bitirdiğini gördüm. Yorulmuşa benziyordu her yerinden terler akıyordu. Boruto'yla bu kadar ilgilenme ve asla pes etmemesi benim için gerçek bir ninjaydı.. Bi dakika!!Aşka yer yok🤧😒
Devam Edicek
Evet biliyorum gene geç geldi ama lütfen beni affedin. Hiç zamanım yoktu ve gene hasta oldum(ara tatilde de hastaydım ne olacak bu haller! Allahım)Tam net söyleyemem yeni bölüm gelicekmi.Hep akşama veya şu saate diğer bölüm gelicek diyorum ama zort olup yapmıyorym. O yüzden net bişi söylemwme kararı alıyorum şu saatten sonra😅👀Herkese görüşürüz!! ❤🧡💛💚💙💜💖🤍🤎🖤
👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto Hasta Olursa?
Nezařaditelné°•Uzumaki Boruto, hasta olur. Ama bu hastalık hemen geçicek bir hastalığa benzemiyordu... •°