Eve geleli birkaç saat oldu ama bana dakika gibi geldi. Zaman hızlı geçiyor. O yüzden zamanın kıymetini bilelim. Konuyu değiştirmekte harikayımdır söylemişmiydim? Hayır. Neyse. Aslında eve geldiğim andan 1-2 dakika sonra odama çıktım. Konsolu mu özledim.Ah oda ne? Telefonum zıplayıp duruyır. Ne çok bildirim geldi.Mesaj da olabilir. Belki de hastaneden çıktığımdan herkesin haberi olmuştu. Merakıma yenik düşüp bakmaya karar verdim. Whatsapp'tan gelmiş. Sarada birkaç bişey yazmış. Bakiyim bari.
.
.
Sarada_UchihaBoruto
Boruto
Boruto
Boruto
Boruto
Hey! Cevap versene aptal!!Boruto_Uzumaki
Özür dilerim.
Görmemişim mesajını.
Daha yeni çıktık hastaneden yeni dediğim
birkaç dakika oldu ama boşverKendini nasıl hissediyorsun?
Annem ilaç fln veriyor mu?Evet, veriyor.
Hatta sırf ben içmeyi unutmayayım
diye aileme bile söylemiş.Anladım
Bişey sormak istiyorum Sarada.
N'oldu?
Sasuke-san senle mi?
Evet neden sordun ki
Ahh merak ettim.
Hani annem benimle
ilgileniyor ya. O yüzden.Anladım. Eeee birgün buluşalım mı? Eğer iyisen?
Bugün de olabilir??
Malesef bugün dışında. Babamla shiruken(doğru mu yazdım acep) antremanı yapıcam. Yarında chidori. Bilirsin 2 tomoe sharinganı açmıştım. Chidoriyi daha iyi öğrenmem için bir şans.
Anlıyorum. Peki ne zaman yaparız?
Bunu sen düşün.
Tamam? Ve bişey daha
Söyle hemen??
Mitsuki'yide çağıralım mı?
Hayır sadece ikimiz
O-oh tamam??
|Sadece ikimiz olacak!! Tanrımm utanırım ben|Senin içinde ideal mı? Söyle
E-evet! Emin ol
Pekala o zaman sonra konuşuruz ne zaman buluşucağımıza. Babam beni bekliyor.
Tamammm! İyi çalışmalar sana!!
Teşekkürlerrrr💕💕
😁😁
*Görüldü*~_______________________________~
Of of... Sarada antreman yapıcak ben ise tembel gibi odamda yatıcam.. Bu gidişle Sarada benden daha güçlü olucak. Ama bir erkek olarak onu korumak amaçlı ondan daha güçlü olmalıyım. Ve bu yüzden de günü gününe antreman yapmalıyım.Bana yardım edicek kimsem yok. Arkadaşlarım var ama onların da güç seviyesi benimle eşit neredeyse. Bana daha güçlü biri gerekiyor. Ama yok. Sarada, Sasuke-san ı aldı. Babası olduğu için bişey diyemem. Oh! Tamamdır kararımı aldım tek başıma yapabildiğim kadarıyla herşeyi yapıcam! Kimseden yardım almadan herşeyi başarabilmek lazım. Ama çalışacağım şeyin püf noktasını öğrenmem lazım önce. Mesela rasengan'ımı geliştirebilirim? Babamdan püf noktaları istedim mi bitti bu iş. Tamamdır kararımı verdim yarından itibaren antreman günü!
Devam Edicek🎀
Evettt nasılsınızzz?? Ben idare eder. Biraz karnım ağrıyor onun dışında turp gibiyim. Sizi seviyorum askolarımm💕💗💗Baysss💝✌
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄Askom benim yhasğağğa. Şu tatlılığa bakkk😘🥴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boruto Hasta Olursa?
Random°•Uzumaki Boruto, hasta olur. Ama bu hastalık hemen geçicek bir hastalığa benzemiyordu... •°