2Bölüm

219 10 1
                                    

Boruto'nun bakış açısı

"Uyandığımda yerde yatıyordum, Sarada bir anda bağırdı."

Sarada:Şükürler olsun! Sonunda uyanmayı göze aldın..

Boruto:Neler oluyor..

"O an hiç bişey hatırlayamadım nedenini bilmiyorum Sarada ve Mitsuki bana tip tip bakıyorlardı."

Sarada'nın bakış açısı

"Ne! Boruto neler olduğunu hatırlamıyor mu? Ama neden ki? Umarım bir nedeni vardır. Hah aptal Boruto! Hiç bişey söylemiyor sadece azıcık birşeyler. Herneyse, eğer Boruto'nun bunları söylediğini var sayarsak hasta olma ihtimali var sanırım?"

Sarada:Gerçekten hiç bişey hatırlamıyormusun Boruto?

Boruto:Hyr

Sarada:Eh..

Konohamaru:Ben geldim

Mitsuki:Merhaba Konohamaru-sensei

Konohamaru:Tekrardan Merhaba Mitsuki. Oh Boruto! Uyanmışsın.

Boruto:Evt uyandım ama neler olduğunu hatırlamıyorum.

Konohamaru:Olabilir

"He!? Konohamaru-sensei sorun olmaz anlamında dedi e o zaman bir sorun yoktur diye umuyorum:)"

Konohamaru:Tamamdır,Boruto uyandığına göre hemen devam etmemiz gerek zaten burada yeterince zaman kaybettik.

Sarada:Evet.

Boruto'nun bakış açısı

"Hepimiz tek sıra halinde gidiyorduk.. Off gerçekten çok sıkıcıydı.. Normalde bir göreve giderken hep heyecanlı giderdim ama şu hasta konusu tam 12 den vurdu.Tekrardan bela açmamak için dua ediyordum içimdenXD..Gerçekten rezillik bir olaydı! Benim gibi MuAzZaM birisi nasıl küçücük baş ağrısı ve karın ağrısını kaldıramaz ki! Tam rezillikti.Benim gibi birinden çıkmayacak bir olay-(diğer bayıldığı,i ve yaralandığı vb. Sahneler gelir) yani şey Ehem ne diyorduk?Ha!!şu görev konusu ok!..-"

Boruto:A-acıdı!!!!!!!!

Sarada:Aptal Boruto

Mitsuki:Kör müsün Boruto🙂

Boruto:Haa?!! Senden beklemezdim Mitsuki!

Mitsuki:Bende🙂🤙

Borusara:  ....

Konohamaru💭:Ahh ben şu görevi nasıl bitireceğim acaba... Gerçekten!

Konohamaru:Tamam! Yeter bu kadar. Artık gerçekten tamamlamamız gerek şu görevi.

Sarada:tamam!

Sarada:Hadi Boruto! Sende desene!?

Boruto:Tamam tamam😒

*Devam ederler fln*

Boruto:Konohamaru abi

Konohamaru:Gene ne var Boruto?

Boruto:Uhm-Biz nereye geldik?

Konohamaru:Hm.. O konu~

Boruto:Konohamaru abi?

Konohamaru: ... ;)

Sarada:Sensei?

*Konohamaru bir anda Boruto'nun arkasına geçer ve boynuna kunai tutar*

Sarada:K-konohamaru Sensei?!

Boruto:Abi!..

Mitsuki:Neler oluyor!

Boruto Hasta Olursa? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin