Halisztok arra gondoltam hogy mivel még csak vasárnap van így publikálom az első hivatalos részt😅
....... ^_^........
HEI Pov:
Lassan 2 és fél éve hogy a szüleim hozzádtak egy másik maffia család vezetőjéhez Min Yoongi hoz. Nem szerelmeből házasodtunk és nem is tudunk annyit egymásról mint egy normális házaspártól el lehetne várni.
Yoongi fojton a stúdióban, az embereivel vagy pedig az "öröm" lányival van el foglalva. Most meg itt ülök a nappaliban és a szülei arról kérdezősködnek hogy mikor lessz már gyermekünk Yoongi val. Kezdem rosszul érezni magam e miatt.Yoongi Pov:
Össze vissza járkálok a házban messzire kerülve a nappalit amiben a szüleim és a feleségem tartózkodik. Folyton arról tudnak fecsegni vagy kérdezősködni hogy mikor lessz gyerekünk meg hogy milyen jó lenne ha már nagy szülők lennének. Idegesítő mert 1nem is akartam elvenni, nemhogy még csináljam is fel?! Na neszórakozzunk. 2 egyáltalán nem enged a saját közelébe nem hogy elé állok azt azt mondom na akkó most csináljunk egy gyereket. Jesszus dehogy. Ígyis csak akkor enged a közvetlen közelébe ha a szüleim itt vannak nállunk.És csakis akkor alszunk eggyütt de úgy hogy legalább a leg messzebb legyünk egymástól.
-Noss drága mikor nevezhetem magam végre mamának? - hallottam meg anyám kérdését. - H...hát umm... nem akarjuk elsietni a dolgikat. Majd amikor készen állunk rá akkor biztosan. - hei okosan szokott válaszolni anyámék ilyen kérdéseire. Ezért is hagyom rá a szüleimmel való csevegést. Nem hiába tanár.
-Tudod Hei minél elöbb szeretnénk egy unokát hogy biztosívta legyetek. És ezzel mi is. Na meg szeretnénk már hogy teljes jogu boldog család legyetek. Vagy Yoongi val nem szeretnérek gyerekeket?-hallottam apámat. Baszki Hei vel nem vagyunk olyan kapcsolatban hogy boldog család legyünk mert hiába vagyunk házasok nem ismerjük egymást. Nem tudunk egymásról semmit.......... ^o^........
Háth szerintem ez kicsit rövid lett. Nem tudom hogy hogy jéne leírnom hogy a megfogalmazás is jó legyen. Ha valaki tud segíteni akkor pls. Nem vagyok valami jó az ilyenekben . 😅❤️❤️
Pusszancs❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Férjembe Szerettem? Yoongi FF//Lassan Frissített//
Hayran KurguKerülj beljebb ez egy Maffiás story Yoongi val.