Heipov:
-egy,két,há...,..egy,két,há...-
kántálom lassan de mégis elég hangosan hogy a lányok kellően hallják mikor merre kell lépniük. Mégsem voltam itt fejben,egész nap csak azon gondolkodtam hogy Yoongit milelte tegnap este és ma reggel is nagyon furcsa- Tanárnő! - hallottam hogy a gyerekek kiabálnak mire kiszálltam gondolataimból. - I..igen? Mondjátok csak. - néztem rájuk-Mehetünk öltözni? -kérdezték ,én ránéztem az órámra már vége is? - I...igen persze menjetek -néztem rájuk mire mind pukedliztek és elhagyták a teremet. Istenem Hei ne gondolj már rá vágtam magam fejbe.Félórával késöbb otthon:
Sóhajtva léptem be a Villa bejárati ajtaján és megdöbbenésemre hiretelen egy pár ajak csapódott az én párnácskáimra. Annyira megdöbbentem hogy majdnem vissza estem a küszöbön kívülre. Majd megláttam Yoongit és párméterre a szüleit így nagyon gyorsan fel vettem a szerepemet. -Szervusz Jagi miylen napod volt?- kérdezte Yoongi - Áhh Oppa nagyon jó volt de legközelebb ne támadj így le meg ijesztettél. - mondtam kedvesen mosolyogva és az arcára pusziltam, meg hajoltam szülei elött és fel mentem a szobájába ahol ideiglenesen én is lakok. Le pakoltam megfordultam mire Yoongi belépett. Morcosan összehúzott szemmel néztem rá. Mire csak megforgatta a szemét. - Ma öltözz fel rendesen a vacsorához vendégek is jönnek ezt vedd fel LÉGYSZIVES - mondta és le tett az ágyra egy világos kék dobozt fekete szalaggal át kötve. Én bólintottam majd kiment a szobából. El mentem fürdeni, megszárítottam a hajam és be göndörítettem. Majd az ágyhoz mentem és kibontottam a dobozt. Hiába nem ismer még véletlen is el találja a stílusom.
Fel vettem majd fel vettem a fekete magassarkúmat csak kihúztam a szemem és egy kis szájfényt tettem a számra majd mikor kész lettem kimentem majd a lépcsőn le menve pont ott állt Yoongi két ismeretlen férfival és a szüleivel. Mikor felém fordultak láttam hogy Yoongi egy kicsit meg döbbent de hamar vissza vette a pókerarcot de láttam láttam hogy azért meg döbben így kedvesen rámosolyogtam. Melléjük léptem, szülei elött szokásszerint meg hajoltam- Min Hei vagyok nagyon örvendek.- mutatkoztam be és hajoltam meg illedelmesen a velem egykorunak kinéző férfiak elött is. Majd Yoongi mellé léptem aki derekamnál kicsit közelebb húzott magához. A két férfi is meg hajolt.- Örvendek Mrs.Min az én nevem Changbin- mondta a fekete hajú - Örvendek Mrs.Min Hei az én nevem pedig Lee Felix.- állt egyenesbe a gesztenye barna is -Állunk rendelkezésére- mondták egyszerre és ujjra meghajoltak. Amin meg döbbentem. Nyitottam a szám hogy számonkérjem a mellettem áldogáló férjemet de mielött egy hang is kijött volna a számon Jin szólt hogy a vacsora elkészült. Így késöbbre halasztom.
~időkihagyás kb vacsi utánra~
Éppenhogy beléptem a hálóba egyből jött mögöttem így felé fordulva kezdtem el aggájaimat-
Mi az hogy testőrök. Nem akarok testőrt nem hogy egyet de kettőt akarsz a nyakamba akasztani?!- Kezdtem bosszúsan össze húzott szemmel az ő kávé barnáiba nézve- Ne akadj már ki fojton. Ellenségeim vannak és nem hiányzik hogy el raboljanak. Ráadásul mintha említettem volna már hogy változások lesznek a cégnél a klánban és itthon is szóval ne nyafogj.-Mondta nyogottan mégis halk és méj hangon hogy tudjam ne idegesítsem most. Én nem félek tőle - Sajnálatodra nem tudsz megfélemlíteni szóval ne sutyorogj. Nem vagyok hajlandó két pasival a hátam mögött végig menni az utcán vagy a suliban a gyerekek között. Amúgyis kocsival járok dolgozni. A gyerekek között szerintem senki nem akar vagy tudna elrabolni. Csak Jiah val állok szóba a tanárok közül és rohattul meg tudom magam védeni. Nenézz kibaszott hercegnőnek arra jók a kis szépségeid. Haggyál nem kell testőr nem vagyok hajlandó. Nem..Nem..Nem!-Mondtam a végefelé már hadartam és végül az arcába kiabáltam majd még mielött egy szót szólhatott volna betrappoltam a fürdőszobába becsapva az ajtót mint egy hisztis tini akit nem engednek a bálba. Bár tényleg nem engedetek el az iskolai bálba de ez nem nagyon lényeges már. Levetkőztem és beálltam a zuhany alá le kell nyugodnom.Yoongipov:
Hogy mer rám kiabálni?! Nagyon feldühített rohadtul azért vannak itt azok a nők mert kurvára nem hajlandó lefeküdni velem. Nehogymár ő legyen felháborodva mert kibaszottul nem hajlandó semmilyen formában kielégíteni. Utánna trappoltam és kinyitottam az ajtót. Hn.. zuhanyzik. Milenne ha csatlakoznék hozzá? töprengtem el miközben csak néztem és néztem a zuhany alatt azt a feléttébb lélegzet elállító sziluettet. Hosszú barna haja, gyönyörű homokóra alakja és kecses lábai. Haja derekától lefelé nem takarja így tökéletes kilátásom nyílik formás fenekére. Egyszercsak előre húzza haját gondolom hogy megmossa. Teljesen meg döbbentem. Egyáltalán nem számítottam arra amit látok.
A háta tele volt mindenféle hegekkel össze vissza.
Bár egyáltalán nem tünnek mostaniaknak. Inkább réginek tünnek mégis felűnőek.
Ezért nem akar velemlenni?
Fél hogy elítélem a teste miatt?
Vagy alapból utál és ezért?
Ahogy ezek a gondolatok sorakoztak fel az agyamban nagyon el gondolkodtam hogy miért is lehetnek ott azok a hegyek eddig miértnem vettem észre? Ahogy egyre jobban néztem úgy lett világos a hálóingje tökélteesen takarja előlem a hátát és a haja is ezért ven mindíg kibontva? Nagyon ritka ha össze van fogva. Kiléptem onnan és inkább hagytam. Talán túl régóta látogattam meg a villa tetőterét. Meg kell várnom míg elmennek a szüleim. Basszameg.
Hei kilépett a fürdőből teljesen szárazon és tisztán. Megsem várva hogy teljesen kilépjen bementem. Könnyítenem kell magamon egy ideje már nem szorultam a saját kezemre de az elöbbi nagyon felkavarta a gondolataimat és a testemet is
Így kénytelen leszek segíteni magamon ha nem akarok bajt.
Gyorsan levetkőztem és beáttam a zuhanyba. Na essünk neki.Sziasztok sütik 🍪 nagyon régen posztoltam utoljára 😱.
Nagyon sajnálom 😐. Igyekszem ezentúl többet posztolni. 😊
Nagyon elvoltam foglalva az élet értelmeivel és hogy miért van olyan hogy élet. 😶 LoLA helyesírási hibák miatt elnézéstkérek 🤦🏻♀️ De olyan vagyok hogy nem olvasok vissza soha semmit 😂. Minden tőlem telhetőt megteszek hogy ezentúl vissza olvassam és akár 2x is ellenőrizzem 📖.
Akik olvassák a ficim vagy a másik ficim köszönöm szépen és akik csillagoznak azoknak is✌️😊
Köszi hogy olvastad az ujj részt. Sajnos nincsen rendszerem hogy mikor tudok írni. Ezt a részt is 3 napik írtam.
Ha van ötletetek azt szeretettel várom vagy ha szeretne beszállni az írasba szívesen fogadomMajd jövök pusszancs sütik 🍪!🖐️😺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Férjembe Szerettem? Yoongi FF//Lassan Frissített//
Hayran KurguKerülj beljebb ez egy Maffiás story Yoongi val.