Heipov:
Ahogy azt nem vártam Yoongi szülei ma maradnak éjszakára ami azt jelenti hogy Yoongival kell ma éjjel aludnom. Egy pillanatra férjemre vezettem tekintetem ami egyből el árulta nemtetszését. Unott képpel tömte magába a vacsoráját. Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. De egyből el néztünk más felé. Nem tudom de nagyon nem tetszik mostanában az édesapja. Nagyon fúrcsa.
........
Törülközőben állok a fürdőszobában és a hajamat szárítom. Majd fel vettem a hálóingem amiben alszom ilyenkor.
(valahogyan így kéne elképzelni ha lehet)
Aztán ki mentem gondoltam meg írok néhány emailt ami kell majd a gyerekek tánc próbái miatt. Le ültem az író asztalhoz majd elővettem a laptopomat amit előzékenyen áthoztam majd elkezdtem írni. Már a 3. emailt küldtem el mikor kinyílt a hálószoba ajtó. Egy pillanatra oda vezetrem tekintetem najd vissza hogy neki kezdhessek a 4. emailnak is.
-Meddig leszel fennt? - hallottam a kérdét. - Nem tudom. Miért? - Néztem férjemre értetlenül. - Csak kérdeztem. - majd ezzel be is ment a fürdőbe. Párperc mulva ki jött hallottam hogy motoszkál valamit majd hirtelen egy vízcsepp landolt a vállamon Yoongira kaptam a fejem akinek a haja tiszta vízvolt. Értetlenül néztem az elöttem álló férfira. - Segítenél? - kérdezete halkan karcoshangján. Le vezettem a tekintetem karjára ami be volt kötözve. - Persze... - mondtam mard felálltam hogy leülhessen. Meg álltam elötte, fogtam a törülközőt és fejére terítettem majd el kezdtem lassan törölgetni fekete fürtjeit. Elégedetten fel mordult és le hunyta szemét.
-Ennyire fáj a karod?- kérdeztem párnapos lött sebére gondolva.-Igen eléggé. Alig tudom meg emelni is. - kezdte mozgatni. De ráfogtam vállára.-ha fáj akkor ne csináld mert rosszabblessz.- Néztem szötétbarna, szinte már fekete szemeibe. - hummm... - bólintott hümmögve. Befejeztema haja megtörlését. Majd a törölközőt a szék támlájára terítettem majd le hajtva laptopomat az ágyhozlépkedtem majd befeküdtem a takaró alá. Meg vártam míg Yoongi is be fekszik végül le oltottam a lámpát. Egyszercsak puha ajkakat éreztem ami csókot nyomott vállamra mire ijedten fordultam felé. - Köszi-Suttogta majd már csak a szuszogását hallottam. Ettől az aprócska szótól hírtelen nagyon fel gyorsult a szívem hogy azt hittem ki szakad a helyéről. Pár percet ugyan igénybevett de sikerült le nyugodnom és el aludnom........ (^o^)
Halisztok az van hogy holnap meg halok szvl ha nem publikálok akkor azt a Töri tanci tette. És a helyesírási hibák miatt is bocsi. 😘
BINABASA MO ANG
A Férjembe Szerettem? Yoongi FF//Lassan Frissített//
FanfictionKerülj beljebb ez egy Maffiás story Yoongi val.