З роздумів дівчину повернув шум позаду неї. Це був Тимофій.
-Вибач, якщо налякав. Ми тебе кликали, а ти мовчала. Бачу ти переодягнулась.
-Та ні нічого, я просто задумалась над всім цим, що відбулось за останні години мого життя. Так довелось переодягнутись,- дівчина оглянула себе. Тепер на ній сірий оверсайсовий костюм, який чекав у шафі. Ніка перевела погляд на місце поруч з нею. Тимофій сів.-Ти його знав?
-Владислава Владиславовича, так. Хорошим він був чоловіком,-Тимофій дивився на небо. Не чекаючи питання від дівчини він продовжив.- Ти правильно все зробила, що погодилась на цей план.- Зараз він дивився на Вероніку,-повір, ці люди страшні і небезпечні, поруч з ним, ти у безпеці. Твій тато був би радий, що саме він оберігатиме тебе.
-Радий? Чому?
-Він знав Свята як ніхто. Ти можеш йому довіряти, він тебе не скривдить. Уяви...що це благословення тата.
-Це не смішно. У мене є наречений, як я йому це поясню?
-Я тут тобі телефон приніс. Зателефонуй бабусі та Остапу, скажи, що ти в Лева Аркадійовича і залишишся у його будинку. Ні слова про Свята, заручини та заповіт. І до, кхм, нього не дзвони.
-Питати звідки ти знаєш про Осю не буду,- у відповідь він просто стиснув плечима.
Вероніка взяла свій телефон та увімкнула його. На екрані смартфона зразу почали приходити сповіщення про пропущенні дзвінки від Осі та бабусі. І жодного від Жені. Це заділо дівчину, вона була впевнена, що Свят збрехав, проте він говорив правду. У той самий момент подзвонив Остап:
-Ну нарешті, мала, йоппересете! Шо за чортівня? Де тебе чорти носять? Я вже хотів ФБР викликати, пробивати твоє місцезнаходження. Мала, я через тебе тут сиві волоски вже бачу! Та чого там мовчиш, мала, соромно тобі, а?
-Та зупинись ти на хвилину,- перебила нотації друга Вероніка.- Ти там той, відбій тривозі ФБР і всьому тому списку. А волоски- зараз така мода, будеш модним альфа- самцем.
-А їй смішно. Ви просто послухайте її смішно, що я тут через неї поправляюсь!Знаєш скільки через нерви я вже з'їв?!
-Здогадуюсь.- Серйозним тоном промовила дівчина.- Вибач, що заставила тебе з'їсти кілька зайвих булочок з шоколадом, мені жаль.
-А звідки ти знаєш, що вони були з шоколадом?
На цьому моменті смішно стало всім: і Вероніці і Тимофію, який все це чув.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"Мить коли світ повернувся"
RomanceВона-Вероніка- звичайна дівчинка з бідної сім'ї, яка у дитинстві залишилась сиротою. Все життя її виховує бабуся, яка щиро любить свою онучку. У неї є коханий наречений, принаймі вона так вважає, вірний друг, який з дитинства завжди поруч. І здаєть...