У цей момент світ просто зупинився.
Перед нею стоїть такий рідний, але чужий наречений. От чому вони говорили, що він покидьок, от чому Святослав говорив, що б вона була готова до гіршого. Але як так могло статись. Найбільше її хотілось, що б це був просто сон або жарт, але не правда. На мить її здалось, що вона просто втрачає землю під ногами, але відчувши на своїй талії руку нареченого та легенький поцілунок у голівку повернулась у реальність.
-Приємно познайомитись,- простягає свою тремтливу руку дівчина,- Вероніка.
-А ви що знайомі?- Раптом запитує Ната.
-Так,- раптом відповідає Ніка і ловить на собі збентежений погляд Свята та лякливий погляд Жені. Тепер все стало на свої місця.- Щойно познайомились.
-А Свят нам не казав, що у нього така чарівна наречена,- з нотками ревнощів промовив Женя.
-А ми познайомились відносно нещодавно.
-А, то от чому ти декілька тижнів майже не виходив на зв'язок,- перебила брата Ната.
-Так,- з усмішкою відповів Свят та глянув на свою наречену,- ми хотіли насолодитись однин одним сповна, так люба?
Свят відчув на собі цей погляд дівчини, але заради нього він і почав цю провокацію.
-О так, все сталось так швидко,- дівчина відвела погляд від нареченого та зустрілась поглядом з Женею,- що я навіть не зрозуміла коли на моїй руці з'явилась обручка,- вона показала праву руку, де на безіменному пальчику красувалось красиве колечко. Воно доводило, що все по-справжньому, принаймі для Євгена.
-А ви не поспішили?-Раптом запитав Євгеній.
-Ні-ні-ні, точні ні. Коли розумієш, що це твоя людина, для чого тягнути роки?
Відповідь Святослава приголомшила Ніку. Які роки? Які почуття? Та єдине почуття яке її охоплювало при першій зустрічі це бажання влупити його чимось важким по голові.
Увесь цей час Святослав тримав її. Він не забрав руки з її талії. Навпаки, став як опора для неї. Це дуже здивувало Вероніку, тому що виявляється цей черствий сухар ще не повністю зачерствів, чи це просто він так гарно грає?
-Малеча,- у той час з'явився Тимофій, а де він був раніше, зайшли вони ж разом.
-Ну не така вже й мала, я майже дружина,- своєю щирою посмішкою відповіла Ната та кинулась в обійми до хлопця.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"Мить коли світ повернувся"
RomanceВона-Вероніка- звичайна дівчинка з бідної сім'ї, яка у дитинстві залишилась сиротою. Все життя її виховує бабуся, яка щиро любить свою онучку. У неї є коханий наречений, принаймі вона так вважає, вірний друг, який з дитинства завжди поруч. І здаєть...