giriş

1.2K 27 10
                                    

Üniversiteden yeni mezun olup aile evine döndüm zamanımın çoğunu iş arayarak geçiriyorum büyük şirketlerde sekreter olarak veya danışman olarak çalışmayı çok istiyorum belki küçük hedeftir bazıları için ama ben bunu istiyorum sonuçta insan sevdiği işi yapmalı öyle değil mi . Yaklaşık 3 aydır iş aradım bulamadım taki gittiğim son şirkette olanlardan sonra.

Sabah kalkar kalmaz telefon aldım gittiğim büyük şirketlerden birisindendi iş görüşmesi için saat 2 de orda olmamı söylediler tabi ben de bi heycan bi heycan anlatamam makyaj falan yapmayı da beceremeyen bir kız olduğum için en yakın arkadaşımı çağırdım neyseki karşı apartmanda yaşıyorlar ☺️ en büyük avantajı yakın olması. üzerime yeşil renkte çapraz göğüs dekoltesi olan gömlek altına siyah pantolon ve siyah ayakkabı giydim hafif bir makyajla tamamdım erken hazırlandığım için arkadaşımla şirketin yakınlarında kahve içmeye karar verdik ve yola koyulduk.


Ecemsuyla (yakın arkadaşım) kahveleri aldıktan sonra dışarı masalardan birine oturmaya karar verdik ecemsu önde ben arkada yürüyordum ki ecemsuyun kahvesi birinin ona çarpmasıyla üzerine döküldü çarpan adam siyah saçlı gözleri bal kahvesi uzun boylu hakkını vermek lazım çok da yakışıklı ama bı o kadarda kabaydı ecemsuya dönüp dikkat etsene dedi o an benim kafamda elektrikler çarptı adam dönüp ankut kafalı önüne bakması gereken sensin kızın üstüne başına baksana mahvettin dedim oda şaşırmış gözlerle bana dik dik baktı ellerini sıktığını girebiliyordum tam bana cevap verecekti ki yanındaki uzun boylu beyfendi araya girdi ecemsuya ve bana bakıp kusura bakmayın lütfen yanlışlıkla oldu yardımcı olayım sizlere diyerek lavaboya kadar bize eşlik edip isterseniz kıyafet ayarlayabileceğini söyledi bizde gerek olmadığını söyleyip lavaboya girdik ecemsu bana dönüp kızım ankut kafa ne ya deyip kahkaha atmaya başladı bende söylediğim kelimeyi farkedip ecemsuya kahkahalarla eşlik ettim işimizi bitirip çıktığımız da iki adam da yoktu çok şükür dedim içimden ecemsu bu kıyafetlerle daha fazla duramayacağını söyleyip eve gitti zaten benim de iş görüşme saatim gelmişti.

Şirketten içeri girip danışmana iş görüşmesi için geldiğimi söyledim beni iş görüşmesinin olduğu Kata yönlendirdi asansöre bindim ve 3. Kara geldiğim de 5 kişinin iş görüşmesi için beklediğini gördüm kızlar bana bakıp beni süzdüler ve kendi aralarında gülüştüler bence ben gayet normal giyinmiştim onlar fazla abartmışlardı mini etekler elbiseler havada uçuşuyordu geçip sıramı beklemeye başladım.

Görüşmeye girip çıkanlar gitmek yerine beklemeyi tercih ediyorlardı her biri çıktığın da ateş beyin çok yakışıklı olduğundan bahsedip durdular en sonunda sıra bana geldi kapıyı tıklatıp içeri girip kapıyı kapatıp kafayı kaldırdığım an donup kaldım biraz önce kafede angut kafalı dediğim adam karşımdaydı. Şok olmuş yüzüm hoşuna gitmiş olmalı ki bana sırıtarak hoş geldiniz deyip eliyle oturacağım yeri gösterdi normal bir iş görüşmesi gibi sorular sordu acaba beni hatırlamadığımı diye içimden geçirdim inşallah hatırlamaz. Görüşme bittikten sonra iyi olduğunuz alanlardan biride sanırsam insanlara angut kafalı demek sanırım dedi. Ben o an bakıp kusura bakmayın diyebildim sadece arkasından kafede yanındaki adam kahkaha attı. Yanıma gelip ben Sinan tanıştığıma memnun oldum buglem hanım dedi bende Sinan bey diyebildim. Sanki kafede daha konuşkan bir haliniz vardı dedi ateş olacak patron kafa gülümseyebildim.

Sessizliği ateş beyin sorusu bozdu aradığım kişi olabilirsin buglem hanım dedi ben o an bu şirket beni hangi pozisyonda iş görüşmesine çağırdı onu bile bilmediğimi farkettim. Ateş beye dönüp elimden geleni yaparım dedim ve bu arada hangi pozisyonda iş görüşmesi yaptığımızı sordum . Ateş bey dik dik bakarak benim kişisel asistanlığım dedi. Ben şansa bak diye kükredim kendime ve anladım diyebildim.

Ateş bey biz sizi bilgilendirmek için arıyacağız dedi ve ben iyi günler diyerek odadan çıktım. Kapıdan çıkar çıkmaz kızların gözü bana döndü arkamdan tekrar kapı açıldı ateş ve Sinan bey çıktı geri kalan görüşmelerin iptal edildiği söyleyip bana göz kırptı Sinan bey.

Eve kendimi atar atmaz ecemsuda geldi olanları anlattım koca bir çığlık attı bu nasıl bir iş çok iyiii diyerek dolandı neresi iyi acaba deyip sürat astım ben patronum olacak adama angut dedim ve ayrıca kişisel asistan için görüşme bu ben o adamın asistanı falan olamam dedim ecemsu zaten iş bulunmuyor buldun iste daha ne olsun dediğin de 3 aydır ödemediğim kredi borçları geldi aklıma ecemsuya hak verdim yine de kesin değil arıyacağız dediler dedim.

Akşam üstü telefonuma mesaj geldi yabancı bir numaradan bir konum bilgisi ve sabah 7 de orda olmam gerektiğini söyleyen bir mesaj vardı. Bir mesaj daha geldi ilk iş günün yarın hayırlı olsun saatinde orda olmaya dikkat et altına da Sinan diye yazmıştı. Teşekkür edip dikkat edeceğimi söyledim ve erkenden uyumaya karar verdim.

Mafya Patronun Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin