DÜĞÜN

348 13 2
                                    

Saat 6 alarm çaldı annem geldi buğlem hadi düğünün var sen hala yatıyorsun yazık oğlanın da başını yaktık yatmaktan başka bişeye yaramıyosun dedi. Erkek kardeşim atladı yatağa başka ne yarar senin bu kızın diyerek yastığı çekti kafamdan söylenerek uyandım.

Üzerimi değiştirip kahvaltı yaptık ateşgil geldi. Annem içeri davet edip kahvaltı yaptılar ateş bana bakarak geç kalmayalım kuaförden sonra çekimler var daha dedi. Bende tamam hemen geliyorum deyip dişlerimi fırçalayıp geldim çıktık Melisa Sinan ve erkek kardeşim ayrı arabalara bindi ateş benim kapımı açıp buyrun gelin hanım dedi bende teşekkür ederim damat bey deyip oturdum. Bizi kuaföre bırakıp gittiler.

Saçlarımı su dalgası yaptırdım gelinliğim uzun ve gösterişli olduğu için saçlarımı abartmadan yaptırdım.
Üç saat sonra ateş geldi kapıdan girer girmez bana baktı ve dudaklarını ısırdı. Ateş bana doğru gelip alnımdan öptü çok güzelsin dedi. Yanaklarım kızardı utandım teşekkür ederim dedim. Elimi tuttu çıkacakken kapı kilitlenmişti ateş noluyor dedi. Bende güldüm niye gülüyorsun kapı kilitli dedi. Kuaförün sahibi kapıyı biz kilitledik bu güzel gelini hemen öyle alabileceğini mi sandın dedi Sinan siz varya siz bitirdiniz beni diyerek cebinden bin lira verdi kadına kadın anahtarı sinana verdi eee adetler böyle Sinan bey dedi. Melisa araya girip evet sevgilim bizim düğünümüzde de ateş böyle olacak merak etme dedi hepimiz şok Melisa Sinan'ı kıskanmıştı belli hep beraber ateşe bakıp güldük. Sinan kapıyı açıp çıktık çekimlere gittik.

Hoşgeldiniz
Ateşle birlikte aynı anda hoşbulduk dedik. Bu fotoğrafçıyı gülümsetti çok uyumlu bir çift çekimlerimiz çok güzel geçecek sanırım dedi.
Bu arada ben mert deyip gülümsedi. Ben ateş eşim buğlem Melisa ve Sinan dedi baş selamı verdi herkes.
Mert melisanın elini tutup gelinin kız kardeşi sizsiniz sanırım çok güzel olmuşsunuz dedi. Melisa gülümseyip teşekkür ederim mert bey dedi. Sinana baktığım da ellerini sıkmıştı melisanın elini tutan adama bişey yapmasından korkup hadi başlayalım o zaman dedim.

İki saatin ardından çekimler bitti çok güzel fotoğraflar çekildik. Mert melisayı fotoğrafcidan kıskanmıştı biraz diğer herşey çok güzeldi. Düğün salonuna doğru giderken ateş durdu acıktım diye. Ayyy bende çok acıktım dedim bi an boş bulunup bana güldü. Arabadan indiğimde Melisa da mertle kol kola geliyordu. Gelinliğim çok kabarık olduğu için arabadan inmek istemedim bı in bı çık zor oluyor dedim. Benim bu halimle hepsi çok eğleniyordu. Onlara bakıp tabi siz beyfendiler bı takımla kurtuldunuz sende bı abiye tamam bana da bu koca gelinlik kaldı diye isyan ederek yemek yiyordum. Bana bakıp kahkaha attılar.

Düğünümüz kokteyl tarzında organize edilmişti çünkü çok sayıda iş adamı katılacaktı.

İçeri girdiğimizde herkes bize bakıp alkışladı. Ateş elini belime getirip ilk dansımızı yapalım sevgilim dedi. Bende ona gülümseyerek ilerledim ellerini belime koyduğunda bende ensesinin ordan ellerimi birleştirdim. Bu yakınlık aslında bana fazlaydı kalbim daha hızlı atmaya başladı. Ateş kulağıma eğilip nefes almayı düşünüyor musun dediğinde nefesimi tuttuğumu farkettim hemen nefes verip kendime geldim. Çok kalabalık ondan heycan yaptım sadece dedim oda gülümseyip tabi tabi kalbinin sesini burdan duyuyorum dedi. Cevap vermedim bı kaç dakika sonra diğer misafirlerde dansa kalkmaya başladı ortam daha iyiye gidiyordu. Ateşin kuzenleri arkadaşları benim kuzenlerim arkadaşlarım sırasıyla gelip tebrik dileklerini ilettiler. Ateşe dönüp yeter artık yorgunluktan ve şu gelinliği taşımaktan bayılacağım artık diye isyan bayraklarını çekecekken bı kadın gelip ateş canım çok mutlu oldum senin adına diyerek ateşe sarıldı. Ateşde kadının beline sarıldı belini tuttu resmen kadının. Ters ters onlara bakarken Sinan ve Melisa geldi yanımıza Melisa bana kaş göz işaretiyle ne ayak bu kız dedi bende aynı şekilde ne biliyim ben dedim Sinan bize dönüp şaşkın şaşkın siz biraz önce konuşmadan konuştunuz mu yoksa bana mı öyle geldi dedi. Melisa bana bakıp gülmeye başladı Sinan evet ve sen ne konuştuğumuzu öğrenemeyeceksin dedim.

Sinan kızı işaret ederek ah bu gereksizde mi geldi diyerek göz devirdi. Neden gereksiz dedim oda ateşe aşık liseden beri hep onunla evlenip çocuk yapma hayalini kurardı. Ben gelmesini beklemiyordum açıkçası dedi.
O sırada ateş eliyle beni göstererek eşim buğlem buda arkadaşım nisa dedi kızda çok memnun oldum buğlemcim çok şanslısın dedi.
Sağol canım ah işim neydi dedim. Nisa dedi bende ahh pardon gereksiz şeyleri çabuk unuturum dedim. Melisadan ufssss sinandan da wowww diye bı ses duyunca gülümsedim. Nisa da iyi günler diyerek uzaklaştı.

Ateş bana dönüp sen biraz önce beni mi kıskandn dedi bende ne alaka ya sadece artık kimseyle tanışmak istemiyorum ne arkadaşmış tanıştır tanıştır bı bitmediler ya dedim. Ateş tabi tabi inandım bende dedi. Kucağında bı çocukla birlikte çok güzle bir kız geldi yanımıza hayırlı olsun canlarım dedi ateşe ve bana sarıldı ateş bizi tanıştırmadan kendisi bende dayısının kızı ebru buda benim oğlum kerem deyip içten bir gülümseme gönderdi bana bende aynı sekildi çok memnun oldum canım ayrıca bu yakışıklıyla tanışmak şereftir deyip gülümsedim. Ben ateşin en iyi anlaştığı ve ablası olan kuzeniyim canım aynı şekilde seninde bir ablanm artık lütfen bı şey olduğunda çekinmeden bana ulaş ve ayrıca çok güzel olmuşsun gerçekten ateşin anlattığından daha güzelsin dedi. O sırada ateş öksürüp tamam ebru abla deyip bana baktı bende ateşe baktım gülümsedim. Demekki benden bahsetmiş kuzenine bu adamla zorla evlenmeden inanacağım beni sevdiğine yani. Ateşe dönüp baya iyi oyuncusun sanırım dedim. Oda bunlar oyun değil gerçekten güzelsin bebeğim dedi bende ateşcim benim canımı sıkma deyip güldüm.

Saat onbir olduğunda misafirler gittiler. En son ailelerle vedalaşma kısmı geldi anne ve babamla sarılıp ağladım babam ağlama kızım ağlama diyerek ayrıldı benden erkek kardeşime gelince çiçeğim böceğim senden daha iyi abla bulamam herşeyin en iyisine layık bir abla oldun bana ateş eniştem de seni el üstünde tutacak ağlama birtanem diyerek sarıldı ağladım. Ateş gelip sevgilimi daha fazla ağlatmayın lütfen diyerek belimden tutup kendine çekti ona bakıp gülümsedim Melisa bana dönüp sakın benimle vedalaşma çünkü biz ayrılamayız dedi hadi sizi eve kadar götürelim dedi üç araba peş peşe yola çıktık.

Evin önüne geldiğimiz de ateş beni indirdi Melisa yanıma gelerek hadi gel ateş biraz dayak yiyecek deyip güldü arkama baktığım da gelen arabadan kuzenleri ve Sinan çıktı herkes gülüşüp damat bey kolay mı sandın dediler biz melisayla yukarı çıktıp camdan izledim kapını oraya gelince ateş birden koşmaya başladı tabiki iki üç kere sırtına vurdular. Kapıya girince ateş onlara dönüp oğlum elbet sizde evleneceksiniz diye bağırdı.

Melsia bana dönüp hadi aşkım kolay gelsin size beni Sinan bekliyor deyip kocaman öperek gitti yanımdan. Ateş odaya gelince bana baktı ateş gelinliği çıkarmama yardım eder misin dedim. Oda yardım edersem kendimi tutamam buğlem deyip nefesini ensemde hissettim ne demek öyle unutma biz gerçekten evlenmedik dedim oda ben senin kocanım ve ihtiyaçlarımı yerine getirmen gerekmiyor mu diye sordu. Tamam ateş bırak ben kendim çıkarırım deyip banyoya doğru yürüdüm geldi şaka yaptım bebeğim gel buraya diyerek gelinliğin fermuarını açtı elini açtığı yerde yukarıdan aşağıya doğru indirdi kafasını enseme iyice gömdü ellerinide arkadan dolayarak sarıldı çok güzel kokuyorsun ve bu kokuyu kendime ait yapmak istiyorum buğlem dedi. Ateş lütfen beni bırak artık daha fazla su gelinliği taşımak istemiyorum deyince kapıyı çarpıp çıktı odadan. Derdi neydi bunun sanki zorla evlenmemişiz gibi bide birlikte olmamızımı bekliyor benden. Banyoya girip kısa bir duş alıp içeri giridm ateş yoktu yatağa giridm zaten çok uykum vardi hemen uykuya daldım.

Mafya Patronun Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin