Sabah 6 ' da uyandım. Banyoya girip duş aldım telefonumu alıp ecemsuyu aradım oda uyanmıştı zaten. 7 gibi ateş mesaj attı yarım saat içinde aşağıda olun kapının önünde araba bekliyor sizi dedi . Camdan dışarı baktığım da siyah bir araba vardı.
Ecemsuyada aynı mesaj gitmiş olmalı ki oda camdan bakıyordu. Evdekilerle vedalaşıp çıktık bı arka sokakta beklemesini söyledim arabanın bizde o tarafa doğru yürüdük ve arabaya bindik. Ateş ve Sinan da oradaydı. Arabaya bindik ve büyük bir binanın önünde durduk havaalanına gittiğimizi sanıyordum dedim ateş de belimden tutup kendine çekti ve burası da benim havaalanım deyip çatıyı işaret etti şaşırdım bu adam neydi iş adamı mı, mafya mı, belalı mı, anlamadım yukarı çıktık ve bir özel jete bindik.Sessizliği ecemsuyun nereye gidiyoruz soru bozdu. Sinan gülüp gerçekten şuan mı aklına geldi bunu sormak dedi. Ecemsu sırıttı bende ve hepimiz güldük napalım zorla götürüldüğümüz için aklımıza gelmedi dedi. Ateş bana dönerek ailemin yanında hiç bişey çaktırmayın sonunun ne olacağı belli zaten dimi buglemcim canım sevgilim dedi dik dik ona baktım ve ayrıca ortak arkadaşımızın davetinde tanıştığımızı son 3 yıldır beraber olduğumuzu unutma aşkım dedi.
Bana aşkım deyince ateş bastı kızardım önüme döndüm ve yüzümü tutup kendine çevirdi anladın mı aşkım deyip gözlerimin içine baktı anladım dedim anladım ne diye sesini yükseltti tabiki sana aşkım falan demeyeceğim elini suratımdan çektim bu kızın halleri de beni öldürüyor dedi Sinan bize bakıp yorumsuzca omuz silktim.
Yaklaşık 1 buçuk saat sonra uçak aynı şekilde bir binanın çatısına indi. Ateş aşağıya inip beni belimden tutup indirdi. Beni kaldırırken hiç zorlanmadı balık etli bı kızım normalde ecemsu benden daha zayıftır. Aşağı indiğimiz de 3 araba bizi bekliyordu Sinan ve ecemsu beraber bindi ateş ve ben bindik tabiki ateş arabayı kullanırım deyip anahtarı aldı ben arkaya binecektim ki hop hop bak beni kızdırma sevgilimsin yakın da karım olacaksın o yüzden yerini bil ve öne geç otur dedi. Sevgilin ve karın olmayı ben istemedim dedim ama ben istedim diye ekledi ukala pislik deyip öne oturdum.
Hadi ama benimle olmak için can atan kızlar var hatta onlar tek gece istiyor bense sana karım olma fırsatı veriyorum dedi bende dönüp ya hiç düşünmedin mi belki benim sevdiğim biri var hayatım da biri var belki dediğim da araba öyle bir fren yaptı ki çıkan seslerden çok korktum. Bana dönüp öyle bir şey olamaz olmayacak sana hiç bir erkek dokunamaz ve bakamaz dedi anladın mı beni diye bağırıp direksiyona yumruk attı o kadar korktum ki ama belli etmemem gerekiyor. Tamam sakin ol mesela diyorum diye ekledim şimdi bir dakika inebilir miyiz diye sordum bana niye dercesine baktı bu sinirle araba kullanma dedim oda birden gaza basıp yola devam etti aptall diye bağırdım yavaşla dedim bana dönüp sabret daha bana yavaş diyeceğin başka yerler olacak deyip dudaklarını ısırdı aklından geçen hiç bişey olmayacak unut bunu dediğim de göreceğiz güzelim dedi. Güzelin miyim gerçekten dememek için zor tuttum kendimi.
Önümüzde kocam bir kapı vardı kapı açılınca 10 dakikalık yol daha gittik ve kocaman bir malikane görüldü arabayı yavaşlattı ve dikkat et kimseyle fazla samimi olma ben sus dediğim zaman sus otur dediğim zaman otur başka hiç bişey yapma yanımdan ayrılma dedi bana bende istersen bide tasma tak tam olsun dediğim de bana bakıp geceleri düşünüyorum onu yapmayı dedi konuşmama fırsat vermeden arabadan indi arkasından bende indim elimi tuttu arkamızdan Sinan ve ecemsu geldi ecemsu Sinan'ın yanından ayrılıp bana doğru gelecekken Sinan onu kolundan tuttu ve yanımdan ayrılma dedi.
Kapılar açıldı ve çok yaşlı olmayan bir kadın ve adam bize doğru geldi. Kadın hoşgeldin oğlum diyerek ateşe sarıldı ateş babasının yanına gidip sarıldı babasıda ona sarıldı nerde kaldınız merak ettiğim sizi dediler Sincan'da hemen gelip sarıldı ona da hoşgeldin sinanım diye hitap ettiler anlaşılan ateşin anne ve babası Sinan'ı da oğulları gibi benimsemişlerdi.
Herkes sizi bekliyor dediklerinde şok geçirdim kim bizi bekliyor dedim ateş de anne ben sevdiğim kızı getirdim dedi bana dönüp annesi şok geçirmiş gibi baktı babası ne diyosun ulan sen dedi ne demek sevdiğim kız deyip gürledi adam ateş ben buglemi seviyorum ve ondan başkasıyla olmam dedi babası ateşe bı tokat attı ateş elimi daha çok sıktı ateşe bakıp sakin ol lütfen dedim benim için sakin ol dedim ateş gözlerime bakıp korktuğumu görünce başımı göğsüne yasladı tamam dedi sessizce.
Ateş elimi tutup içeri çekti beni elimi kaldırıp herkes duysun benim sevdiğim kadın buglem ve ben bu Selma ile asla evlenmiyeceğim bundan sonra bugleme her hangi konuda bişey deyip onu üzen olursa karşısında beni bulur onu öldürmekle bırakmam bana beni öldür diye yalvarırsınız dedi bugün geldiniz için üzgünüm ama buglemle nişanımıza da bekleriz dedi.
Beni yukarı çıkarmak için kucağına aldı oda geldiğimiz de kucağından indim naptın sen dedim neler oldu böyle beni nasıl böyle bişeye alet edersin sen deyip göğsüne yumruklar attım Beni tuttu dur artık kızım dur deyip dudaklarıma yapıştı kafamı bastırarak beni öpüyordu yitmeye çalıştım ama çok güçlü yitemedim en sonunda kendisi bıraktı tam tokat atacaktım ki elimi tutup o bi kere olur dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patronun Tutsağı
Short StoryAteş beyin kendisine angut denmesini kaldırmayıp buglemin burnundan getirecektir aralarındaki çekim aşk mı yoksa düşmanlık mı