Arkamdan ateş bey gelip beni tutup sırtına aldı bende bırak beni diye bağırarak sırtına vurmaya başladım beni yatak odasına götürüp yatağa fırlattı afalladım bı an tekrar yataktan kalkıp bırak beni diye çığlık attım kapıya doğru koştum ama o çok güçlüydü beni saçımdan tutup fırlattı yatağa sonra üzerime çıkıp ellerimi kafamın üstünde birleştirdi burnunu çok fazla işine soktuğumu söyledi.
Bunun bir bedeli olacak dedi bende ne bedelinden bahsediyorsun sen adam vurdun diyerek ona bağırdım oda bana bir daha bağırarak konuşursan sonu hiç iyi bitmez dedi saçlarımı koklayarak kulağıma geldim ve artık benimsin dedi gözlerim büyüdü ve ne demek istiyorsun dedim.
Gördüklerinden sonra seni bırakacağımı düşünmüş olamazsın bundan sonra burada benimle evlenip benim olacaksın dedi bende saçmalamayı kesip beni bırakmasını kimseye bişey söylemeyeceğimi teklif ettim bana dönüp güldü zaten anlatamazsın anlatırsan sevdiklerinide aynı şekilde son beklediğini söyledi aklıma ailem geldi asla söylemem beni bırak gideyim artık dedi
Güldü artık benimsin hiç bı yere gidemezsin dedi bana bak ailem var benim dedim biliyorum eminim onlarda beni çok sever dedi ne saçmalıyorsun sen ya dedim eee mecbur evleneceğiz artık yalnız birkaç gün benimlesin ailemle tanışacaksın o yüzden ailene iş gezisine gideceğini söylesen iyi olur dedi o sırada Sinan bey geldi odaya koşarak Sinan bey yardım edin dedim Sinan bey ne olduğunu sordu ateş bey dönüp buldum o olacak dedi Sinan beyde iyi seçim deyip sırıttı bende ona vurarak ne gülüyorsun yardım etsene bana kurtar beni diye bağırdım.
Oda elinde ağırmış deyip güldü ve odadan çıktı ateş bey bi daha hiç bir erkeğe dokunma sakın diyerek kolumdan tutup çekti dibine kadar ellerini belimden aşağı indirdi kalçalarıma geldiğinde kolunu tuttum dur artık dedim oda evlenmeden olmaz diyorsun yani deyip dalga geçti bende tokat attım. Ona çok sinirlendi bidaha sakın bana vurma deyip duvara yasladı ve bana yapıştı tüm vücuduyla istersem şuan sana sahip olabilirim senden korktuğumu düşünme sakın beni kışkırtma çok sabırlı değilim dedi ve ensemde öpmeye başladı arkadan erkekliğini bana sürtürüyordu sana çok güzel sahip olurdum ama işlerim var deyip geri çekildi kapıya doğru giderken arkasından koştum lütfen beni bırak dedim ama o beni yatağa fırlattı ve odadan çıktı.
O an telefonumun cebimde olduğunu hatırladım ve ecemsuyu arayıp olanları anlattım oda hemen polislere gidip olayı anlatmış ve polis memurlarıyla birlikte şirkete geldi dışardan ecemsuyun sesini duyabiliyordum o sırada ateş bey odaya girip telefonu elimde görünce çok sinirlendi işte şimdi beni kızdırdın küçük kız deyip çenemden tutup kaldırdı ve şuan polislere anlatırsan anne ve babanın da sonu biraz önce ki adam gibi olacak dedi gözlerim doldu aldığım tehdit ailemi öldürmek di yapardı bu adam aileme zarar verirdi.
Polislerle beraber ecemsu odaya girdi Sinan bey açtı kapıyı onlara ecemsu beni görünce hemen yanıma geldi iyi msn dedi anlat polislere herşeyi dedi ateş bey polislere dönüp yanlış anlaşılma var sanırım dedi o sırada ecemsu dönerek ne yanlış anlaşılması arkadaşımı zorla tutuyorsunuz dedi ateş bey bana dönüp öyle bişey var mı buglemcim dedi bende hayır dedim yanlış anlaşılma olmuş dedim polis memuru anladım ateş bey rahatsız ettik dedi ve çıktı.
Ecemsu bana garip garip bakıyordu ne olduğunu anlamadı ateş bey geldiğinde odaya ecemsu beni tutup odadan çıkmaya çalıştı ama Sinan bey ecemsuyu kolundan tutup içeri yere fırlattı bende arkadaşımın yanına gidip onu kaldırdım ateş bey şimdi mutlu musun arkadaşının da hayatını tehlikeye attın dedi
Ecem ağlamaya başladı, ağladı zaman Sinan bey gelip canını acıttıysam özür dilerim dedi Ecem bana sarıldı bırakın lütfen bizi dedi hem ailelerimiz bizi aramayacak mı sanıyorsunuz diye ekledi o sıra ateş bey gülümsedi biliyorum bunun için eger iş gezisi deyip 1 hafta izin almazsanız aileniz diye birileri kalmayacak dedi ateş olacak bu herif bu kelimeleri her kullandığın da kalbim acıyordu ailemizi öldüreceğini düşünmek çok acı vericiydi bizi ecemsuyla birlikte bırakıp çıktılar biz başka çaremiz olmadığını anladık.
Nasıl yalan söyleyeceğimize karar verdik saat 8 gibi evdeydik önce ecemsuyun ailesiyle konuştuk tabi onlar benim aileme göre daha yumuşak karşıladılar. Sıra bizimkilere geldi kahve yapıp hep beraber oturuyorduk lafa nerden gireceğiz derken ecemsu bi anda buglemin şirketi çok önemli bir iş gezisinde bulunmamızı istiyor diye lafı ortaya attı babam ve annem bakıp daha dün bir bugün iki dediler ne iş gezisi deyip kaşlarını çattı babam bizde benim yerine geçtiğim asistanla zaten önceden anlaşılmış bir geziymis yerine de ben gidince direk beni aldılar yeni olduğum için tek gidemem dedim arkadaşını getirebilirsin dediler bende ecemsuyla beraber gitmeye karar verdim dedim babam şaşılacak bir şekilde iyi madem dedi iş içinse sıkıntı yok dedi sevinsem ki üzülsem mi bilemedim.
Yatağıma gelip sıcacık yorganın altına girdim yazın bile yorganla yatarım üşüyorum napayım eminim benim gibi olanlar vardır. Erken uyuyalım da erken kalkarım diye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patronun Tutsağı
Cerita PendekAteş beyin kendisine angut denmesini kaldırmayıp buglemin burnundan getirecektir aralarındaki çekim aşk mı yoksa düşmanlık mı