Anlık gelen hevesle beraber başlıyoruz
____________
Soobin
Her zaman ki gibi bir gündü.Farklı olarak içimde garip bir his vardı.Çok geçmeden telefonum çalmaya başladı. Hemen telefonu elime aldım ve gelen aramayı açtım.Arayan Aera'ydı.
—Soobin...Çok kötü birşey oldu.
—Aera ne olduğunu bana söyler misin?
Aera'dan bir cevap gelmemişti.Gittikçe kormaya başlıyordum.
—Soobin,ailem...ilişkimizi öğrenmiş ve senin ailene söyliyecekmiş.
Duyduğum şey ile donakalmıştım.Ne demem gerektiğini bile bilmiyordum.O sırada tam ağızımı açıp konuşacakken Aera konuşmaya başladı.
—Soobin,hiç bir şey söyleme sadece bu gün saat 8 de ..... parkında benimle buluş.
Ve aniden telefonu yüzüme kapattı.Ardından hemen saate baktım.Buluşmaya yarım saat kalmıştı.Hemen hazırlanıp Aera'nın söylediği parka doğru ilerledim.
Yol boyunca aklımda en kötü senaryoları kurup durmuştum.Üstelik ailemin Aera ile olan ilişkime onay vermemeleri beni çok üzüyordu.
Parka vardığım da hemen karşımda kahve rengi banka oturan Aera'yı gördüm.Hızla yanına doğru ilerledim ve yanına oturdum.
Biraz ailemizin ilişkimize onay vermemesi hakkında konuştuk.En sonunda ailemize bir mektup yazıp intihar etmeye karar verdik.Çünkü biz bir birimiz olmadan yapamazdık.Ama bilmiyordum ki bu gerçeğin sadece benim için geçerli olduğunu.
(Büyük spoiler yediniz)
Konuşma bittikten sonra Aera banktan kalktı.Hiç bir şey söylemeden evine doğru ilerlerledi.Ben de Aera oradan uzaklaştıktan sonra evine doğru ilerledim.
Eve vardığımda hemen odama girip bir veda mektubu yazdım.Minho,Chan,Jeongin ve Hyunjin bu yaptığı şeyden dolayı bana çok kızacaklarından emindim.Beni asla affetmezlerdi.Ama Aera'sız bir hayatı düşünmek bile istemiyordum.Zaten yarın intihar edecektim.
Mektubu yazmayı bitirdikten sonra yarın saat 8'e alarm kurdum ve sıcacık yatağıma girip uyudum.
________________
Lütfen oy vermeyi unutmayın𖤛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°A Love Story•Yeonbin•SkzXTxt
FanfictionSoobin canından çok sevdiği sevgilisi Aera ile mutlu bir hayat sürmektedir.Ancak aileri bu durumu hoş karşılamaz.Bu nedenle iki sevgili birlikte intihar etmeye çalışırlar.İntihar başarılı olur ancak bu sadece Soobin'in sevgilisi Aera için geçerlidir...