Bölüm 2

19 0 0
                                    

Soobin

Sabah olmuştu.Aşırı uykum vardı ama kalkmak zorunda olduğum için yatağımdan kalkıp yüzümü yıkamaya gittim.Daha sonra hazırlanıp telefonumu elime aldım ve Aera dan yeni bir mesaj geldiğini fark ettim.

—Bu gün saat 2'de .... parkında buluşalım.Zaten köşede olduğu için çok fazla insan gelmiyor.

—Tamam,gelirim.

Telefonu kapatıp kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.Kahvaltımı yaptıktan sonra bulaşıkları yıkayıp buluşma için hazırlandım.

Saate baktığımda saatin 1.30 olduğunu gördüm.Zaman kaybetmeden evden çıktım ve parka doğru ilerledim.Aera çoktan dünkü yerinde oturmuş beni bekliyordu.

Yanına gittiğimde ban bir su şişesi uzattı.İçinde ki suyun rengi hafiften beyaza kaçıyordu.Bunun ne olduğunu biliyordum,bugün ölecektik,birazdan...

Su şişesinin kapağını açtım ve yavaş yavaş içmeye başladım.O sırada Aera da su içiyordu.Ama bir gariplik vardı.Onun suyu tamamen şeffaftı.O anda gözlerim kapanmaya başladı...

Yeonjun

Seule yeni taşınmıştım.Bu yüzden burada gidebilecek bir yer bilmiyordum.Arkadaşımda yoktu.Sıkıntıdan balkona çıktım ve evimizin yakınında bir park gördüm.Belki yeni birileri ile tanışabilirim diye düşündüm ve hazırlanıp parka doğru ilerledim.

O sırada baklardan birinde oturan çooooook yakışıklı birini gördüm.Ama malesef yanında bir kız oturuyordu.

Yakışıklı çocuğun bir anda gözleri kapandı ve yanında ki kız koşarak uzaklaştı.Yakışıklı çocuğun elinde ki su şişesini farkedince ne olduğunu anlamıştım.Hemen bir adamda ambulansı aramıştı.

Çok geçmeden ambulans geldi ve çocuğu hastaneye götürdüler.

°A Love Story•Yeonbin•SkzXTxtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin