3

12 0 0
                                    

Yeonjun

Bu gün okulun ilk günüydü.Heycanım yoktu.

Sabah hazırlanıp okula doğru yürümeye başladım.Okulun kapısından içeri girdim.Okulun bahçesinde ürkütücü bir sessizlik vardı.

Çok geçmeden okulun içerisine girdim.Gördüğüm yüz ile dona kaldım.Nasil yani Seungmin tam olarak karşımda duruyordu.Koşarak yanıma geldi ve sarıldı.

—Yeon burda ne işin var.

Bir şey söylemedim ardından yanımıza Felix,Han,Changbin geldi.Onlarada sarıldıktan sonra aynı sınıfta olduğumuzu öğrendik.

Gerçekten çok mutlu olmuştum.bizim 3 yıl önceki veletler şimdi ne haldeydi.

—Ay aşko gel benim yanım boş oraya otur.

—Tamam Ji

Ji'nin yanına oturduktan sonra sınıfa birisi daldı.Yüzü çok tanıdık geliyordu.bisaniye bu Kai...

Kai beni görünce sevinçle yanıma geldi ve bana sarıldı.

—Vay be Yeonjun paşam gelmiş.

Dediği şeye güldükten sonra bizimkiler beni kolumdan tutup okulun içinde sürüklediler.

Okulda bir kaç konuşmaya istemeden kulak misafiri olmuştum.Herkes Soobin adında ki bir çocuğun hastenede olmasıyla alakalı konuşuyordu.

—Soobin kim?

—Soobin mi?,şey bir gün önce intihar etmişte her halde onun hakkında konuşuyorlar.

Seung'un cevabı ile kaşlarımı çattım.Galiba o gün parkta gördüğüm çocuk Soobin di.

-----------
Kitap boka gidio gibi hissediyorum.

°A Love Story•Yeonbin•SkzXTxtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin