Capitolul 16

605 33 1
                                    

-Jungkook Pov-

Eram in biroul meu, ca de fiecare dată. Telefonul imi suna, un număr necunoscut aparandumi pe ecran.

Răspund la telefon și o doamnă incepe   sa vorbească.

-Buna ziua. Domnule Jeon Jungkook?

-Da, eu sunt.

-Domnule imi pare rau sa va anunt dar iubita dumneavoastră a avut un grav accident de mașină și acum se află la spital.

Mi s-a rupt inima. Nu mai puteam respira.

-C.Cum...? Cum se simte?!? E bine?!

-Se afla în sala de operatii. Mai bine veniți la spital. Va trimit adresa.

După ce primesc adresa plec spre spital. Alerg pe holul ce ducea spre sala de operații.

Vreau sa intru dar un paznic ma oprește.

-Domnule, imi pare rau, nu puteți intra.

-Dar iubita mea se lupta acolo cu moartea!!!

-Imi pare rau domnule. Asteptati pe hol.

Ma așez pe unul din scaune și încep să plâng mai tare. După ore în șir de așteptat însfârșit un doctor iese din sala de operații.

-Cineva pentru Lee Sooyun?

-Da, eu sunt.

-Sunteti soțul?

-Iubitul.

-Iubita dumneavoastră a avut un accident grav. Din fericire am reusit sa o salvam dar are un picior rupt..

-D.Doar atât...?

-Da..... Și... Din nefericire nu am putut salva copilașul.... Imi pare extrem de rau....

-C.Cum...? Vrei sa imi spui ca copilul meu a murit?

-Imi pare rau domnule....

Azi este cea mai rea zi... Pe lângă faptul că era să imi pierd iubita..... mi-am pierdut și copilul.......

_________________________

Scuzati greșelile gramaticale.

MY BO$$/JEON JUNGKOOKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum