L- Hey Jisoo, duydun mu? Tae bugün babasının barında büyük bir parti veriyormuş.
Js- Kesinlikle gitmeliyiz! Belki onlar da gelir, ha?
L- Sanmam. Onların öyle yerlerde takılacaklarını düşünmüyorum.
Js- Haklısın ama bir ümit belki gelirler.
L- Umarım.
~~
L- Ah, şaka mı bu? Tae hemen Jungkook'a yapışmış!
Js- Bu çocuğun aşkı çok değişik.
L- Bu artık aşk değil takıntı. Çocuğu 7/24 takip ediyo sapık. Bir kere bana Kook hakkında düşündüklerini söyledi.. iğrençti.
Js- Iy!
L- Ah! Hey biraz daha— Chaeyoung?
Bu Chaeyoung'dı. Burada görmeyi beklemediğimiz yüzlerden birisi. Her neyse, onu görebildiğim için mutluyum.
C– Ah! Üzgünüm Lisa.
L- A, önemli değil.
Chae gülümseyip hemen yanımızdan uzaklaşıyor.
Js- Acaba Jennie'de burada mıdır?
L- Ayh Jennie'ne başlayacam Jisoo ya. Burada ben Chae ile temas edip konuşmuşum sen diyosun ki Jennie.
Js- Ne alaka şimdi ya?
L- Çok alaka Jisoo, çok alaka!
Js- Ayh! Sikicem Rosé'ni yeto! Neyse ben Jennie'mi aramaya gidiyorum, sen ne bok yiyosan ye. Belki onla yukarda işlerimizi halledebiliriz.
L- İşin gücün sapıklık ya!
Jisoo yanımdan gidiyor ve tek kalıyorum. Uzun zamandır boş boş etrafa bakıyorum. Köşelerde yiyişen çiftler, yukardan gelen yüksek sesli inlemeler ve her yerde olan sarhoş insanlar. Artık canım sıkıldığından yukarıya gitmeyj tercih ediyorum. Kim kimi beceriyor bir bakalım. Belki Chae ile karşılaşırım ve— Ahh! Şu Jisoo yok mu! Aklıma soktu sapıkça fikirleri tabi.
Yukarıya çıkıyorum. Aptal gibi herkes kapılarını açık bırakmış. Ya da bilerek yaptılar, kim bilir? Şu partide ki herkes gay mi yahu? Her oda da gay çiftler var. Bu odalardan birinde belki ben ve— Ahh! Yine oldu bak!
Koridorda gezmeye devam ediyorum ve hiç yabancı olmayan bir yüz ile karşılaşıyorum. Bu Chaeyoung! Buna inanamıyorum resmen oda da bir kızı beceriyor! Siktiğimin hayatına bak! O kız neden ben değilim ki? Bu arada Chaeyoung neden bir kızı beceriyor? Aniden Chae duruyor ve;
C- Evet, bugünlük bu kadar. Belki sonra tekrar karşılaşırız.
X- Tanrım, çok iyisin! Al bu numaram, beni ara.
C- Ararım.
Altındaki kız bir kağıda numarasını yazıp bir miktar para ile Chaeyoung'a veriyor ve üstünü giymeye başlıyor. Ben de Hemen kaçıyorum tabi.
Hâlâ şoktayım. Chae neden bir kızı beceriyor? Hem de yabancı! Para aldığına göre bu onun işi falan mı? Anlayamıyorum. Ama o kız yerinde olmak için tüm servetimi verebilirdim.. Chaeyoung bu işi biliyor.
Asıl inanamadığım şey sınıfın sessiz, utangaç kızının böyle birisi çıkması.. İnsanları becererek para kazanmak... Acaba Jennie'de bu işi yapıyor mudur? Koridorun daha sonuna gelmemiştim sonuçta, diğer odalarda olabilirdi. Ahh! Ben bu görüntüleri nasıl unutacağım?Js- Hey Lisa! İyi misin sen?
L- Hiç iyi değilim Jisoo.. hiç iyi değilim.
Js- Shit! Yine n'oldu?
L- Anlatırım sonra. E peki Jennie'yi bulabildin mi? N'oldu?
Js- İnanamayacaksın ama...
L- Evet?
Js- Hiçbir şey olmadı.
L- Sikeyim seni Jisoo!
Js- Jennie'den sonra belki.
L- Ahh! Aptal!
Js- Sensin be o!
Jennie ve Chaeyoung, Lisa ile Jisoo'nun önünden geçiyor.
L- Ah, Jisoo... Sikeyim o çok seksi..
Js- O..
L- Onlar.. Tanrım, mükemmeller!
Giydikleri şeyler onları son derecede seksi gösteriyordu. Özellikle Lisa'nın gördüğü o son şeylerden sonra Chae, Lisa'nın gözünde daha da seksi görünmeye başlamıştı.
L- Eğer bu hayattan Chaeyoung beni— Ah! Jisoo!. Aklıma sapıkça şeyler sokup duruyosun!
Js- Aa, deli. Ben naptım be!
L- Sen zaten hiçbir şey yapma!
Js- Bak Lisa seni bi sikerim, çok kötü sikerim.
L- Önce Chae bi— Sikicem yeter! Senden kısa bir süre uzak kalsam iyi olucak.
Js- Cehennemin dibine git! Aptal!
L- Her neyse, gel artık gidelim. Sıkıldım ben.
Js- Ben de sıkıldım yürü hadi.
Jisoo ile çocuklarla vedalaşıp bardan çıkıyoruz. Arabama doğru gidiyoruz. Ben Jisoo'yu evine bırakıyorum ve kendi evime geliyorum.
Ah! Hâlâ o görüntüler aklımda. Chaeyoung'ın parmakları.. Ah, siktir! Çok fesatlaştım ben, olmaz böyle. Her neyse, artık uyusam iyi olacak, çok geç oldu..
yeni hikaye cuss just chaeyoungi silicem sanirim ona devam etmeyi düşünmüyorum bu hikaye daha iyi gibi umarım seversinizz sizi seviyorum baii💕
İstekleriniz?
Şikayetleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk karmaşıktır [lisoo]
FanfictionOkulun popüler kızları sınıfın sessiz kızlarına aşıktı. Fakat zamanla bu duyguların değişeceklerini bilmiyorlardı. ☆' lisoo #1 ⛄'düzyazı, texting - Tamamlandı - ¡¡ fazla anlamsiz ilerledi ama acemilik iste arkadaslar ¡¡ ficin adini degistim hard to...