Chaeyoung'ın gözleri tüm gün üstümdeydi. Rahatsız ama bir o kadarda seksi bakışları..
Eve döndüğümde hâlâ bakışlarını üstümde hissediyordum. Tanrım, o.. o... Ah! O çok mükemmel.
Kapının çalmasıyla beraber irkiliyorum. Kim bu? Kapıdaki küçük delikten bakıyorum, kimse yok. Ha? O da ne? Kapıyı açıyorum ve yerdeki zarfı alıyorum. İsimsiz birisi. Üstünde sadece "who?" yazıyor. Kim bu be? Zarfı açıyorum, içinden bir kağıt çıkıyor. Kağıtta bir şey yazıyor.
"Beni arzuluyorsun, biliyorum Lalisa =)"
Siktir! Kim bu? O olabilir mi? Benim ondan başka arzuladığım yok zaten. Ayrıca o bakışları.. herşeyi biliyorum bakışı gibiydi. Ah Tanrım, lütfen o olmasın!
~~~
Bugün hafta sonu. Saat sabah 5:26 ama birisi var gücüyle kapımı yumrukluyor. Kim bu sabahın köründe? Yataktan güçlükle kalkıyorum ve kapıya doğru ilerliyorum. Delikten bakıyorum, bu.. Ah bu Tae ve Jisoo! Napıyolar bu saatte kapımda ya? Hele Tae nasıl kalktı ki? Bu çocuk en erken 2 de kalkiyo, sonrada geri uyuyo. Bu çocuğun bu kadar erken kalkmasına imkan yok! Bir dakika arkadakiler kim? Bunlar Kook, Jin ve Namjoon. Onların burda ne işi var peki? Özellikle Namjoon'un diyeceğim de onu büyük ihtimalle Jin zorla getirdi tipinden belli. Kapıyı açıyorum.
Js- İki saattir bi gelemedin aw
L- Ben napim ya! Bu saatte napiyonuz benim evimde?
V- Ya bu Jisoo, Jennie'yi bu gece gittiği bir partide yukarda bir kızı becerirken görmüş.
L- Siktir! Jennie'de mi?
Js- "Jennie'de mi?" derken?
L- Chaeyoung'ı Geçen gece barda görmüştüm. Bir kızı beceriyordu. Sonrada para alıyordu. Jennie ile beraber aynı işi yapıyor olabilirler. Amk bir de siz bu çocukları niye getirdiniz ve bunu neden bu saatte söylüyonuz?
V- Ya Jisoo partiden yeni gelmiş, unutur diye şimdi beni uyandırıp bana söyledi. Sonra ben de unuturum diye Jungkook'a söyledim, o da unutur diye Jin'e söyledim, o da unutur diye Namjoon'a söylemiş sonra o da "madem hepiniz unutucak, gidip söyleyin şu kıza" dedi. Ondan yani yoksa bi sebebi yok.
L- Aptallar! Mesaj yazmak çok mu zor?! Amk çocukları uykumdan uyandırdınız beni!
Jin- Sakin kankam.
Rm- Kız şimdi haklı ama yani.
L- Eyvallah kardeşim.
Js- Ulan bu Jungkook ayakta uyuyo ya! Tutun şu çocuğu, yapışmasın yere.
V- Ananı sikim! Geldim yardımına sevgilim!
L- Mal lan bu.
Rm- Zaten. Has! Rosé arıyo lan.
L- Nası!
Js- Ne nasılı knk, salak mısın? Baya arıyo işte.
L- Bi boka da laf etme be!
Js- Ayh sanki bir şey dedik bok. Neyse açıcan mı?
Rm- İyi be açiyom.
~~
Chae:
İki saat bi açamadın amkRm:
özür
tuvaletteydim ondanChae:
iyi de sen tuvalete de telefonla giriyosun ki Joon.Rm:
o da doğru
ama sıçıyodum amk napim
zort sesini çok duymak istiyosan bilemem tabi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk karmaşıktır [lisoo]
FanficOkulun popüler kızları sınıfın sessiz kızlarına aşıktı. Fakat zamanla bu duyguların değişeceklerini bilmiyorlardı. ☆' lisoo #1 ⛄'düzyazı, texting - Tamamlandı - ¡¡ fazla anlamsiz ilerledi ama acemilik iste arkadaslar ¡¡ ficin adini degistim hard to...