Evimde fazladan bir yatak odası olmadığı ve benim yatağımada iki kişiyi rahatlıkla sığabildiği için Jisoo ile aynı yatakta yatıyoruz. Ah, Jisoo çok değişik uyuyor! Bir ayağı üstümde, bir ayağı yataktan sarkmış ve elleriylede belime sarılıyo.. Ben ne diye bu kızı eve aldım ki? Zaten iki saate uyanacak. Aslında 6-7 saat daha var ama neyse.
Jisoo'nun kahvaltıları mükemmel oluyor! Uyanması için sabırsızlanıyorum. Ah, bütün uykum kaçtı.. napıcam şimdi? En azından telefonda vakit geçireyim.
Yaklaşık 4 saattir telefondayım.. sıkıldım artık! Saat şuan 9:47, bence Jisoo'yu uyandırabilirim.. ama bu ne kadar doğru bi karar? Jisoo birisi tarafından uyandırılırsa çok agresif oluyor.. birazcık kestireyim bari.
Kan ter içinde uyanıyorum, kötü bir kabus görmüş olmalıyım. Etrafa bakınıyorum, Jisoo yok. Kahvaltı hazırlamaya gittiğini umarak aşagı iniyorum. Aşağı inerken tatlı mırıldanmalar duyuyorum. Jisoo, mükemmel bir kahvaltı hazırlıyor! Beni görüyor ve "Hey Lisa, gelsene!" diyor. Yanına gidiyorum.
L- Döktürmüşsün yine Unniem.
Js- Ehe! Yaptık birşeyler. Sen nasılsın? Sabah kabus görüyordun sanırım.
L- Bilmiyorum... Tek bildiğim kabus gördüğüm.
Js- Neyse ya hadi geçti geçti! Kahvaltıya gel.
Kahvaltıyı yapmaya başlıyoruz. Bir dakika.. Masada neden bir çikolata var?! Ben çikolata sevmem ki! Bu yüzden evde çikolata da olmaz. Kesin Jisoo'nun işi bu!
L- Canım unniem neden masada çikolata var?
Js- Ne var ya? Sen sevmiyosun diye biz de mi yemeyelim?
L- Ne ara eve gittin de getirdin çikolatayı?
Js- Zaten yanımdaydı.
L- Ne?!
Js- Ya ben yanımda hep çikolata taşıyom zaten. Garipseme yani.
L- Bu nası bi fantezi ya!
Js- Sus be! Zevksiz!
L- Ayh, çikolata sevmedim diye zevksiz oldum. İşe bak.
Js- Zevksizsin çünki!
L- Ya of sus!
Js- İyi be!
Off hikaye nası ilerlicek bilmiyorummm aklımda fikir yokkk aglicammm neyse umarım hikaye hosunuza gidiyordur gorusuruzzz
İstekleriniz:
Şikayetleriniz:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk karmaşıktır [lisoo]
Hayran KurguOkulun popüler kızları sınıfın sessiz kızlarına aşıktı. Fakat zamanla bu duyguların değişeceklerini bilmiyorlardı. ☆' lisoo #1 ⛄'düzyazı, texting - Tamamlandı - ¡¡ fazla anlamsiz ilerledi ama acemilik iste arkadaslar ¡¡ ficin adini degistim hard to...