1. [Kazán ház]

337 63 8
                                    

Ha te már veterán busz utazó vagy akkor valószínűleg ismered a buszok 3 formáját ami a hőmérsékletet illeti

Busz No. One: A szemétláda

Ez a busz rendelkezik fűtéssel, de sose kapcsolja be, ha hideg van, viszont ha meleg van nyomatja ezerrel. Az ablakok ilyenkor meg természetesen be vannak ragadva, hogy megfulladj

Busz No. Two: Barátságos busz

Ezek a fajta buszok a legritkább pokémonok a betondzsungelben. A fűtés működik, ha hideg van akkor bekapcsol, ha meleg van akkor kikapcsol, és az ablakok is kihúzhatóak. Remekül gurul A-ból a B-be. Természetesen a rajta ülő emberek nem változnak de viszonylag kellemes idő töltést nyújt. Ritkán utaztam ilyen buszokkal.

Busz No. Three: A kazán ház

A történet mai példája a kazánház busz. Ez a fajta busz mindig fűt, ha hideg van kint, ha nem, és még az ablakok is szarok, hogy meghalj. Úgy érzed hogy még a hő fokon is emel egyet idővel így már 45 fokban utazhatsz egy órát.

Nos, az utóbbi buszoknak van egy olyan ülésük ami sok busznak nincsenek. Hő generátorok. Ezekre az ülésekre ülnek az emberek, mögéjük viszont nem nagyon. Miért? Az egyik az hogy a 45 fokot ott 90-nek érzi az ember, a másik pedig, hogy ahogy megy a busz a füst meg minden féle gáz az utas arcába robban és olyan büdös, hogy megfulladsz. Történetünk egy nénikével kezdődik aki meglátta az egyik szabad ülést.

Nénike: Jé, egy szabad ülés! Le ülök :3

*pár perccel később*

Nénike: ÖÖRGHHH! *göthöl mint a háborodás*
Természetesen nem ül el onnan, mert állni rosszabb és az az egyetlen szabad hely.

Eközben a busz sofőr bólogatva hallgatja a Rádió 1-ben szóló Clean Bandit - Mamma című számot.

You made a wrong choice when you decided to tömegközlekedWhere stories live. Discover now