5. [Az orgia busz]

149 28 5
                                    

Jó ez lehet hogy azt hangoztatja magáról, hogy valami... nen családbarát buszról akarok beszélni, de igazából ez teljesen más és csak metaforaként használtam az orgia szót, de mind ismerjük a "Híres" buszokat. Azokat amik kényelmesek, a sofőrök kedvesek, vagy pedig szimplán csak rohadt gyorsak a többi busznál, vagy a történet szempontjából fontos: 14:30-kor érkezik. Ez a busz akkor jön amikor általában a munka idő az iskolában véget ér illetve pár embernek a munkahely is, valamint vannak olyan buszok amelyeket kihagynak az ember, hogy utazzanak a 14:30-assal mert az egy jó busz, van nekik kijelölt hely hátul általában amit befoglalnak stb.

A baj ezzel, hogy  váróban 300 Spártai várakozik a buszra, hogy felszálljon. Van akiknek H&M-es szatyor, van akiknél bőrönd, illetve olyan is akad aki a táskájába pakolta a szemben lévő piacot. Tehát... ha ide felszállsz akkor nagyon sok esélyed van a halálra.

Halál esély No. 1: Nem jut hely

Ha éppen elérted a buszt, vagy szimplán csak hátulról indulsz akkor nem jut hely. Látod a kapaszkodó öreg embereket, tetovált David Haselhoph cosplayt viselő férfiakat, és még a babakocsikat amiket feltolnak ide is helyet foglalnak. Szóval kezdetét veszi a tömeg sze- a zsúfolt helyzet. Ez pedig az első megálló, és van az első leszállásig 4, és mindegyiknél garantáltan felszáll legalább +5 így a +20 ember után vagy te halsz meg vagy pedig a buszsofőr és neki megy egy teherautónak majd felrobbansz.

Halál esély No. 2: Jut hely

Találsz helyet, de melléd ül egy "Sertés Farhát Akció Volt ezért meg vettem az egész Auchan-t" jelzővel rendelkező öreg néni. Gyakorlatilag eggyé váltál már az ablakkal és közel vagy a levegő halmazállapottá váláshoz, de ő csak lökdös beljebb, mert nem fér el a 6. szatyor. Ráadásul ha nem is lenne ez elég akkor még el is kezd beszélni neked hogy milyen világot élnek ezek a mai fiatalok.

Halál esély No. 3: Leszállás

Oké. Jön a megállód (Szerencsére én mindig az utolsón szálltam le, így ilyen velem nem volt) de ugye egy trójai falovat állnak neked. Melletted a hat szatyros néni, a kijárat pedig 20 dagadt férfin vezet. Elkezdesz kifelé menni, és már diagnoztizáltathatod magad különböző vese sérvekkel és/vagy boka ficammal.

Szóval ha jön ezután egy 14:50-es busz akkor érdemes megfontolni a használatát mert nincs olyan jó busz ami megéri ezt a sok szenvedést, bízz bennem!

You made a wrong choice when you decided to tömegközlekedDove le storie prendono vita. Scoprilo ora