14. [A kém busz]

112 27 4
                                    

Biztos ismerős a helyzet, amikor van 0. órád és emiatt a 6:00-os busszal kell menned aminél bár húsz perccel hamarább érsz be, simán beérsz, viszont, ha a 6:30-assal mennél akkor meg késnél olyan 5-10 percet. Kezdetben lehet, hogy te az a jó diák voltál, aki sosem késik, de biztos keltél már úgy, hogy "Megy a hatos busszal a bánat, jó az-az 5-10 perc késés amúgy is Péntek van!"

Kimész a 6:30-as buszhoz ami természetesen nem egy hétköznapi busz, mert nincs olyan, hogy hétköznapi busz, minden 6:30-as más hiába ugyanúgy néz ki, ugyanaz vezeti, de mégha ugyanaz a pulóver kötöző Guiness világrekorder Margit néni ül a busz elejében is egy másik busszal van dolgod. Esetünkben ez a 6:30-as a kém busz, vagy nevezhetjük gondolatolvasó vagy a móresre tanító busznak is a lényeg, hogy ez a busz tudja, hogy te késni akarsz öt-tíz percet.

A busz dugóba keveredik, gyakrabban robban le mint általában, a sofőr most lassabban vezet, mint valaha, és még eleve késéssel is érkezett, és mire ott vagy, hogy leszállsz erről a járatról már nem az van, hogy 5-10 percet késel, hanem igazolatlant kapsz nemhogy a 0.-ról, de még az első óráról is.

Ugyanakkor a kém busz nem csak ebben jártas, mert ha ott lennél, hogy jövőhéten tanulva az esetből bemész 0.-ra, nagyjából tíz perccel azután kapod is az értesítést, hogy "A 0. óra elmarad gyerekek! ^^"

Mások hamarabb megkapták az értesítést, mint te, de a kém busz direkt késleltetve küldte el neked, mert szimplán egy köcsög.

Tanulság: Mindig használd el a szülőit az ilyen napokra khm... Sose menj későbbi busszal.

You made a wrong choice when you decided to tömegközlekedWhere stories live. Discover now