05

150 21 5
                                    

— TWITTER —

Taehyung ( @kimth )

jó reggelt. imádok hajnali ötkor felkelni szombaton.

_________________________________16 retweets | 27 likes|Seokjin ( @kimskjin )replying to @kimth isten áldja a lelked|Taehyung ( @kimth ) replying to @kimskjinjézus hyung, te miért vagy fent ilyen korán?|Seokjin ( @kimskjin )replying to @kimthvan e...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

_________________________________
16 retweets | 27 likes
|
Seokjin ( @kimskjin )
replying to @kimth
isten áldja a lelked
|
Taehyung ( @kimth )
replying to @kimskjin
jézus hyung, te miért vagy fent ilyen korán?
|
Seokjin ( @kimskjin )
replying to @kimth
van egy nagyon korai forgatásom ma :(
|
Taehyung ( @kimth )
replying to @kimskjin
sajnálom :( yerim puszil téged egyébként
|
Seokjin ( @kimskjin )
replying to @kimth
mond meg neki, hogy szeretem 💗
|
Taehyung ( @kimth )
replying to @kimskjin
oké oké 💗

...

"Apa." az említett finoman megrántotta az ing ujját, miközben lánya kitartóan húzta maga felé az anyagot. "Mi az kincsem?" nézett le rá.

"Azt akarom csinálni!" Yerim felfújva pofiját, apró ujjával a tévé képernyőjére mutatott, ahol a Mulán című mese ment ma már negyedszerre.

A hétvégék voltak az egyetlen olyan alkalmak, amikor a lányával lehetett anélkül, hogy a munka akadályozná. Ez a teljes két nap. Így szívesen megnézte ugyanazt az átkozott Disney filmet újra és újra, ha a ezzel lányával töltheti az időt.

"Mit csinál, édesem?" kérdezte, hatalmas vigyorral elterülve az arcán, miközben ujjait Yerim rakoncátlan hajába túrta. Hisz megesküdött volna rá, hogy ma reggel befonta azt a dús hajzuhatagot, viszont a lány észrevétlenül tud túl sokat játszani a hajával, így jelenleg mindennek tűnt, csak nem szépnek. Nem mintha Taehyung szakembere lenne a hat évesek frizuráinak terén. Jungkook sokkal jobban értett ehhez, de sajnos lemondta a Yerimmel töltött film napjukat a barátja miatt. Mindenesetre nincs szüksége a legjobb barátja erkölcsi támogatására.

Taehyung számára nem lehet meglepő, hogy Yerim következő célja az éneklés lesz. Összesen öt órájába telt, mire eldöntötte, hogy a festészet egyszerűen nem neki való, különösen akkor, ha az egész, a kezére kerül, és „rendetlenné" teszi a bőrét, ahogyan ő mondta. El kellett ismernie, hogy a lánya egy kicsit kényes és körülményes, amit valószínűleg az anyjától kaphatott.

Hajlamos arra, hogy nem ragaszkodik a céljaihoz, amit kitűz magának. A festés előtt, a tánc érdekelte, mert mindig figyelte Jungkookot, amikor a nappalijukban gyakorolt, és úgy döntött, hogy olyan akar lenni, mint Jungkook bácsi. Igen, ez a terv elég gyorsan füstbe ment, miután véletlenül kificamodott a bokája, és azt kiabálta, hogy utál táncolni.

Az elmúlt hetekben viszont észrevette, hogy Yerim gyakrabban énekel. A Disney zenei csatornája ajándék lehetett, sőt Taehyung néha azon kapta magát, hogy együtt énekel ő is, de utána rögtön némaságra fogadta magát.

vocal coach from the past ⤷ vminDonde viven las historias. Descúbrelo ahora