Eddie Munson

59 0 0
                                    

Prebudila som sa do celkom slnečného dňa okolo 8-mej rannej hodine. Ponaťahovala som si svaly a išla som si zabehať na hodinku, ako každý víkend. Dnes konečne žiadna škola, mám čas na oddych. Po behaní som sa doma osprchovala, dala so si na raňajky ovsené vločky s bielym jogurtom a čučoriedkami a išla som nakúpiť do malého obchodíku dva bloky od nášho domu. Rodičia neboli doma, tak mi nechali na linke peniaze a nákupný zoznam, ktorý si samozrejme môžem spestriť niečím iba pre seba. Nakúpila som mäso, zeleninu, cestoviny, nejakú ustricovú a sójovú omáčku, takže som vedela, že moja mama bude dnes variť čínske rezance, mňam.... dnes veru hladná nebudem. Ďalšie veci zo zoznamu som pohádzala do košíka a vybrala som sa k pokladni. Zaplatila som za svoj nákup, vyšla som z obchodu s plnými rukami tašiek, keď v tom som utrpela náraz a padla som. Samozrejme, mojou nešikovnosťou som musela do niekoho vraziť a tašky s nákupom sa mi vysypali na zem. Ach sakra, poriadne som zakliala a niečia ruka mi pomohla vstať. Keď som videla, ako si rukou prehrabol vlasy vzad, aby na mňa videl, všimla som si, že to je Eddie Munson, chlapec z našej školy, ktorý žije v karavane na kraji mesta.

,,Ah, prepáč mi, som nešikovná." ospravedlnila som sa mu.

,,Nie, to ja som vrazil do teba, ty mne prepáč, si v poriadku? " opýtal sa ma a pomáhal mi dvíhať zo zeme môj vysypaný nákup.

,,Áno, trošku som sa ošuchla, no to nič." ukázala som na svoj oškretý a krvavý lakeť. 

,,Veľmi ma to mrzí Kayla, mohol by som ti to vynahradiť?" nadvihol na mňa obočie.

,,Hm, asi áno." odvetila som. Nebudem klamať, Eddie sa mi vždy páčil, bol priam rozkošný, keď si prehraboval vlasy a ospravedlňoval sa mi. Istý čas sme si aj dopisovali a niečo medzi nami bolo, keď sme sa na jednej párty opili, ale potom som ja odišla na dva mesiace mimo školu na jeden výmenný program do Škótska a od tej doby to nejak skončilo, ledva sme sa v škole pozdravili. Dvíhal čínsku kapustu, ktorá bola pri mojej nohe, ako vstával, mal skoro celé svoje telo na mne, jeho vlasy ma pošteklili na tvári a moje srdce mi začalo byť o kus rýchlejšie než zvyčajne. Naklonil sa ku mne a do ucha mi pošepkal : 

,,Príď dnes ku mne, dáme si víno a zapneme netflix, dlho sme spolu nikde neboli..." 

bála som sa, že počuje tlkot môjho srdca, ktoré sa v tom momente rozbúchalo ešte viac a prehltla som guču, ktorá mi narástla v mojom hrdle. Musela som si dokonca odkašľať, aby som vedela niečo povedať.

,,DObre, prídem, o 18-tej som u Teba." v rýchlosti som povedala a pobrala som sa preč. 

Musím odniesť nákup a nachystať sa.....

                                                                                                  ***

Napila som sa coly hneď ako som dojedla posledné sústo svojej porcii číny. Otec popri obede čítal noviny a matka nám rozprávala o jej dni v robote, ako ich šéf vyhodil dnes asi 4 sekretárky a ju velice pochvaľoval, že možno ju povýši, nakoľko sa jej v poslednej dobe darí, takže bola nadšená. Práve v tom momente som sa rozhodla využiť situáciu a šikovne ju prerušiť.

,,Mama.... dnes večer mám ísť preč. Idem s Martou ku kamošovi, v poriadku? Asi uňho aj prespíme." vedela som, že sa teší zo svojho úspechu a očakávala som tým pádom kladnú odpoveď, ktorej sa mi aj dostalo. To, že som ju oklamala, že so mnou ide aj moja najlepšia kamoška je iba malinký detail, ktorý mi Marta s radosťou potvrdí a nikto na nič nepríde.

Práve preto som Marte poslala oznamovaciu sms:

 IDEM DNES K EDDIEMU, OBNOVIME VZTAHY :D MATKA MYSLI, ZE IDES SO MNOU, PROSIM NEZRAD MA, XOXO KAY....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 08, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JednodielovkyWhere stories live. Discover now