Simona Blakeová a Fred Weasley

77 2 6
                                    

,,Milý denníček, volám sa Simona Blakeová ,som z Bifľomoru, študujem na Rokforte-strednej škole pre čarodejníkov a to, čo sem teraz píšem, je môj najlepší zážitok.....

Písal sa 14.-ty september a škola začala. Dvojmesačné prázdniny ubehli veľmi rýchlo, no bola som aj rada, že som späť. Celé prázdniny som myslela na moju jedinú lásku Freda Weasleyho.... Bol môj idol vášne, mojou múzou a láskou, no on o tom nemal ani poňatia. Až do dnes.....
Mala som hodinu obrany proti čiernej mágii a po jej skončení sme mali hodinu na obed ako vždy. Kráčala som po chodbe smerom do jedálni, bolo tu veľké prítmie, pretože žiarovky, ktoré sa tu nachádzali sa vypálili. Svietilo ich tu už len pár.... Zrazu ma niekto schytil a strčil ma do kumbálu pre upratovačku. Netušila som kto to je, mal na sebe plášť a rukou mi prekryl ústa.
,,Pšššt....neboj sa..." pošepol.
,,K...kto si?" Zamrzala som spod jeho ruky no znelo to skôr ako ,, koui?"
Pomocou kúzla ,,Lumos" vykúzlil svetielko a dal si dole kapucňu.
Ó môj bože!!! Bol to Fred! Môj vysnívaný Fred Weasley!
,,Simona..." začal, no odmlčal sa a miesto pokračovania vo vete ma rovno pobozkal.
Ja som bola v extrémnom šoku, no začala som mu bozk opätovať. Naše bozky boli náruživé a plné vášne. Pri tom mi stláčal prsia a ja som si to užívala.
,,Fred?" Odtiahla som sa na chvíľku.
,,Čo?" Dvihol obočie.
,,Prečo toto, prečo zrazu?" Opýtala som sa, pretože mi to nedalo.
,, Vždy si to bola ty, len ty a celé leto som na teba myslel, no táaaak.... Viem, že to chceš...." Uškrnul sa a neprestával ma bozkať.
Bozkával ma na krk, jemne mi po ňom prechádzal jazykom a spravil mi niekoľko cucflekov... do ucha mi šepkal aká som krásna a zahryzol mi do ušného lalôčika. Oh bol strašne sexy.... Vyzliekol ma zo školskej uniformi, sukňu mi stiahol bleskom dole a svoje oblečenie už dávno nemal... Bol tak vášnivý a zároveň tak drsný, hrozne sa mi to páčilo.
Zrazu ma otočil, prehol a strčil do mňa svoj penis tak tvrdo, že mi unikol výkrik. Prirážal do mňa viac a viac a tých vzdychov a kriku mi z hrdla uniklo viac... ešte som to nerobila, nikdy, no páčilo sa mi to. Bolo to skvelé, no zrazu sme niečo počuli a strhli sme sa. Bol to nejaký šuchot a buchot na chodbe, tak sme s tým okamžite prestali, Fred zhasol svoje svetielko a ihneď sme sa obliekli. Trvalo to iba chvíľku, no bolo to úžasné!
,,Potom malinká...." Pošepkal, pobozkal ma, potom ma pobozkal ešte na vršok hlavy do vlasov a vytratil sa preč.
Ja som ostala ešte chvíľku v kumbále, celá nažhavená, zadychčaná a strapatá. Horela som, boooože iste som sa aj veľmi červenala!!
Čo sa to práve stalo? Mala som svoj prvý sex na obednej prestávke v škole! V miestnosti pre upratovačku! Ale s mojim Fredom.... Ach... ešte stále mi po chrbte a rukách prebehli zimomriavky, keď som si v hlave prehrávala jeho šepkanie a sľub, ktorý mi dal... ,,Potom malinká." Bolo to sladké a milé a na to ,potom' som sa nevedela dočkať. Nadýchla som sa a vyšla som z kumbálu rovno na záchod, kde som sa chcela upraviť. Mala som asi ten najkratší no zároveň najlepší prvý sex na svete!  Teším sa na naše ďalšie spoločné zážitky!

No nič denníček, musím ísť na ďalšiu hodinu, ale som zvedavá, čo príde! Nemôžem sa dočkať, neboj, hneď ti dám vedieť ty môj najlepší priateľu...."

JednodielovkyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora